logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

jQuery - wysuwane menu z podświetleniem onClick, jak poprawić kod?

Toulouse-Lautrec 16 Lut 2015 11:08 1458 2
REKLAMA
  • #1 14443821
    Toulouse-Lautrec
    Poziom 2  
    Zrobiłem menu, gdzie po najechaniu kursorem pojawia się podświetlenie (hover), po kliknięciu na dany element wysuwa się treść, a po jego ponownym kliknięciu treść się chowa:
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Kod: CSS

To wszystko działa bez zarzutu, ale chciałem całość nieco rozbudować, ale tutaj już - jako że w istocie nie znam się na budowie stron - nie potrafię. A chciałem zrobić dwie rzeczy:

1. by po kliknięciu kolejnego elementu menu, chowała się treść elementu poprzednio klikniętego, tak by nigdy nie była widoczna na raz treść więcej niż jednego elementu menu,
    2. by po kliknięciu dowolnego elementu menu zostawało podświetlenie, tj. żeby podświetlenie pojawiało się nie tylko na czas najechania kursorem, ale na tak długo, jak długo aktywny jest element menu (wysunięta treść).

Z pewnością można rozbudować funkcję toggle, by chowała poprzednio kliknięty element, ale przy moich próbach nie potrafiłem rozdzielić chowania i wysuwania. Ale jak zrobić punkt drugi zupełnie nie wiem.

Strona już wisi:fhs.org

Z góry dziękuję za pomoc.

Dodano po 2 [minuty]:

Wkradł się błąd w adresie strony, powinno być org.pl
    Dodam jeszcze, że używam jQuery 1.11.2.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 14444214
    Piotrek.pxf
    Poziom 27  
    Ocena: 65
    Wystarczy taki skrypt:

Kod: Javascript

Pierwsza funkcja zamyka otwarte divy z klasą teksty (jeśli są takie). Druga usuwa podświetlenie z innych elementów li (też jeśli takie istnieją). Trzecia otwiera lub zamyka kliknięty div. Czwarta dodaje podświetlenie.