logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Monitor 27 do gier FPS do 850 zł – czy warto, jakie modele polecacie?

loperkos 09 Mar 2015 18:56 1542 8
REKLAMA
  • #1 14514930
    loperkos
    Poziom 9  
    Witam, Chciałbym w niedalekiej przyszłości zakupić sobie nowy monitor, który ma służyć głownie do szybkich gier FPS i nie tylko. Fanie byłoby gdyby miał 27", lecz słyszałem że za te pieniądze nic konkretnego nie dostanę. Proszę mnie poprawić jeśli moje oczekiwania są z duże i ukierunkować mnie z tymi pieniędzmi, ponieważ jestem w tym zielony.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 14515139
    loperkos
    Poziom 9  
    Czyli raczej skazany jestem na 24" w takiej cenie.
  • #4 14519821
    loperkos
    Poziom 9  
    A co powiesz o monitorach Samsung S27D390HS oraz LG 27MP65, są to monitor nad którymi warto się zastanowić?
  • REKLAMA
  • #5 14520214
    szwejk11
    Poziom 17  
    Ocena: 71
    Matryca ips która jest zastosowana w tym LG jest to jak najbardziej dobry wybór do gier, natomiast matryca amva+ które są zastosowane w m.in monitorach iiyamy/asusa oferują zdecydowanie żywsze barwy, kolory bardziej soczyste, czerń która jest prawdziwą czernią a nie popielą która spotyka się w IPS. I tu zależy od ciebie, jak bardzo duze masz wymagania odnośnie monitora do gier, wolisz żywsze barwy, lepsze efekty, czy więcej cali. Jak już kupić to raz a porządnie:)
    Co do tego samsunga, nie wypowiem się zbyt wiele, nie mialem stycznosci z monitorami z matrycą PLS.
  • REKLAMA
  • #6 14520232
    loperkos
    Poziom 9  
    Ja całe życie gram na matrycy TN i nie narzekam na kolory a z inna matrycą nie miałem styczności. Ja raczej chciałbym zapobiec smużeniu, wysokiemu input lag itp, a 27" chciałbym ponieważ trochę daleko siedzę od monitora a do tej pory mam 19".
  • #7 14525194
    cichyp
    Poziom 11  
    Ocena: 28