Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DEVELOP ineo+ 280 - Resetowanie hasła administratora

mandrake13 30 Mar 2015 12:43 1179 4
  • #1 30 Mar 2015 12:43
    mandrake13
    Poziom 27  

    Witam wszystkich.
    Tytułem wstępu opiszę sytuację. W nocy z soboty na niedzielę była zmiana czasu. Dziś przychodząc do firmy zmieniałem czas we wszystkich kopiarkach. Generalnie zajmujemy się sprzedażą i serwisem kopiarek, ale na punkcie mamy kilka własnych pracujących.

    Okazało się, że pojawił się problem. W DEVELOP ineo+ 280 przestało działać hasło administratora, które działało przez lata. Było to standardowe 12345678. Próbowałem też: 87654321, 00000000, 000000, 11111111, 111111, admin, password, sysadm. Nic nie działa. Nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem, by hasło samo wygasło lub się zmieniło. Do maszyny na 99,9% nie ma dostępu nikt z zewnątrz, a nikt "swój" go nie zmieniał. Logowanie przez www też nie daje rezultatu.

    Czy jest możliwość zresetowania hasła administratora z poziomu serwisu? Lub jakaś możliwość uzyskania innego dostępu do ustawień administratora? Nie chodzi o zmianę czasu, lecz samą możliwość zmiany wielu ustawień. Dodam, że wejście w serwis działa poprawnie.

    WAŻNE
    Czytałem i znam regulamin. Wiem, że pytania o hasło są niedozwolone, jednak tutaj problem dotyczy NASZYCH WŁASNYCH URZĄDZEŃ. Jeśli Administracja będzie potrzebowała mogę załączyć skany kart gwarancyjnych czy faktur zakupowych.

    Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę.
    Pozdrawiam - mandrake13

    0 4
  • #2 30 Mar 2015 14:13
    serwek
    Poziom 25  

    Cytat:
    ...Dodam, że wejście w serwis działa poprawnie....


    Witam

    Stop > 0 > C... nie działa?

    Pozdrawiam
    "serwek" ;)

    2
  • #3 30 Mar 2015 14:20
    mandrake13
    Poziom 27  

    Dziękuję za odpowiedź. ST00ST01 działa. Czy mogę z tego poziomu zresetować hasło? Jeśli tak, to w którym miejscu?

    0
  • Pomocny post
    #4 30 Mar 2015 14:24
    serwek
    Poziom 25  

    mandrake13 napisał:
    Dziękuję za odpowiedź. ST00ST01 działa. Czy mogę z tego poziomu zresetować hasło? Jeśli tak, to w którym miejscu?

    Witam
    Jak już Kolega wszedł i jest w serwisie to w podgrupie:
    Stop > 0 > C = CE Password, CE Autent....pas.... itd
    Pozdrawiam
    "serwek :)

    1
  • #5 30 Mar 2015 14:28
    mandrake13
    Poziom 27  

    Kolego, bardzo Ci dziękuję! Rozwiązałem problem, dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :D

    0