Jaki tani zestaw płyta główna + procesor Intel będzie pasował do DDR3 1600 i zmieści się w budżecie 350 zł?
Najprościej wziąć płytę na LGA1150 z chipsetem H81 i do niej tani procesor Haswell, np. zestaw za ok. 334 zł: płyta H81 za 166 zł + Intel Celeron G1820 za 168 zł, co mieści się w budżecie i daje gwarancję 3 lata [#14609708] Jeśli możesz dołożyć, lepszym wyborem jest Pentium G3220, bo jest wydajniejszy od Celerona, a nadal pasuje do płyt LGA1150 [#14677433][#14708119] Alternatywnie polecano też MSI B85M-P33 z Pentium G3220 jako sensowny komplet, ale bez podanej ceny zestawu [#14607961] Płyty H81/B85 obsługują procesory Intel Haswell/Haswell Refresh pod LGA1150, a pamięć DDR3 1600 będzie działać bez problemu [#14743016][#14722979]
Podsumowanie AI na podstawie dyskusji. Może zawierać błędy.
Piszę tego posta w pewnej sprawie, otóż chciałbym sobie złożyć komputer, lecz nie znam się na tym za bardzo, dlatego piszę tu i proszę was o pomoc.
Czy pomoglibyście mi znaleźć te dwie części (Płyta główna i Procesor)?
Zależałoby mi aby kwota nie przekroczyła 350 zł. Płyta musi obsługiwać RAM DDR3 1600 8GB.
I przydał by się jakiś procesor, najlepiej Intel.
Powiem tak:
boję się troche wziać używana karte ponieważ moze być zepsuta, widzialem tam ze na 7 dni mozna wziac i oddac jednak czesci kupuje na raty (dzisiaj to za tydzien tamto itp)i karta poszła by na ostatni ogien ale wtedy moze juz aukcja sie zakonczyc :C
ps. Czy moj zasilacz ktory podawałem wczesniej uciągnął by ten zestaw(chcialem dodac ze jeszcze dysk bedzie bo zapomnialem wczesniej napisac)
Zamowie czesci z tej strony co podales, wkoncu 15 zl to nie tak duzo a gwarancja sie przyda, polecil bys mi jakąś dobra obudowe? Taka ktora mogla by miec w sobie kilka dodatkowych wiatraczkow,
ps: Bede tu jeszcze pisal jak juz wszystko zamowie i mam pytanie czy pomoglibyscie mi to potem jakos zlozyc w calosc? A, i wiem ze procesor trzeba czyms smarowac czy to bedzie dolaczone do procesora czy to trzeba dokupic?