logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nice Robo 500, problem z ręcznym otwieraniem bramy

Secundos 20 Kwi 2015 18:32 12384 14
  • #1 14633237
    Secundos
    Poziom 8  
    Ocena: 2
    Witam,

Szukałem, ale nic podobnego na forum nie znalazłem.

Mianowicie mam problem z ręcznym otwieraniem bramy. Normalnie brama się otwiera, zamykam. Chodzi tak jak powinna. Problem pojawia się, gdy nie ma prądu. Można normalnie odblokować napęd kluczykiem, ale brama się otworzy tylko max. 10cm i napęd ją blokuje. Można wtedy cofnąć te 10 cm, zablokować napęd kluczykiem, włączyć zasilanie i brama będzie działać normalnie.

Co mogę sprawdzić, co może być za to odpowiedzialne? Jestem kompletnie w tym zielony, więc z góry dziękuje za zrozumienie i pomoc. :)
  • #2 14633319
    Usama
    Poziom 9  
    Ocena: 4
    Też tak miałem, gdy przełączyłem na ręczne otwieranie tylko kawałek bramy się otwierało a potem się blokowała i u mnie wyrobił się taki plastik który po przekręceniu kluczyka powinien trzymać taki "guzik" a on tylko go lekko wciskał i po kilku obrotach zębatki "guzik" wyskakiwał i brama się blokowała. Ja sobie poradziłem z tym tak że kupiłem cały nowy ten plastik z kluczykiem i wymieniłem.
  • #3 14633773
    Secundos
    Poziom 8  
    Dzięki wielkie, sprawdzę to jutro i dam znać czy to na pewno to :)

//Edit

Niestety to nie to. Wykręciłem to i jest wszystko w porządku. Mimo wciśniętego do końca tego przycisku brama zachowuję się nadal tak samo ;/ Nie było to często używane więc raczej nie mogło się to wyrobić. Jakieś inny pomysły? Nie będzie to czasem w przekładni coś? Rozkręciłbym to, ale nie wiem czy później nie będę miał problemów ze złożeniem tego.
  • #4 14636927
    Marek J.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 948
    Czy w każdym położeniu bramy (np. zatrzymanej w połowie) też da się przesunąć tylko o te 10 cm?
    Zrób taki test...