Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 1.8 8v - wycieraczki przednie skok o 15 cm

loki001 25 Kwi 2015 15:19 648 5
  • #1 25 Kwi 2015 15:19
    loki001
    Poziom 1  

    wycieraczki działają na 1 i 2 biegu super kiedy włącze na spryskiwacz wycieraczki zatrzymują sie zawsze za każdym razem 15 cm przed koncem dolnej krawedzi szyby odkręciłem góre silniczka okazało sie że jedna z trzech blaszek stykowych była krótsza czyli już ktoś coś robił myślałem że to ale wymieniłem całą blaszke i dalej to samo tak samo z rególacjia silnika nic nie pomogło co to może być ?

    0 5
  • #2 25 Kwi 2015 16:14
    Oprysk Stonki
    Poziom 29  

    Wymień silniczek alb dorób inną blaszkę krańcówki. A tak przy okazji- mechanizm korbowy robrze ustawiony na ośce silnika?

    0
  • #3 25 Kwi 2015 16:30
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Też miałem takie auto, mechanizm źle ustawiony i jakiś baran, skracał blaszkę stykową w silniku. Blaszki nie dorobisz, chyba, że masz dojście do zaplecza materiałowego. Kup cały silniczek na szrocie. wymień, pamiętając o prawidłowym ustawieniu.

    0
  • #4 25 Kwi 2015 16:40
    Oprysk Stonki
    Poziom 29  

    Paweł, nie o tej blaszcze mowa. Owszem, wypala tam dziurę jak sie kończy ślizg na ślimacznicy, ale zawsze można zrobić plombę z kleju dwuskładnikowego. Problem tam jest w jednym z trzech styków krańcówki i zawsze dorabiam ze styków kotwicy przekaźnika RM2 albo R15.

    0
  • #5 25 Kwi 2015 16:47
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ja robię tylko z R15 (mam spory zapas), wątpię by klientowi się opłacało bawić.

    Oprysk Stonki napisał:
    plombę z kleju dwuskładnikowego.
    tego nigdy nie robiłem, wymiana na drugi. Usterki te występują tylko w wyniku zaniedbań serwisowych lub bardzo dużego przebiegu i nadużywania wycieraczek na prawie suchej szybie.

    0
  • #6 25 Kwi 2015 16:56
    Oprysk Stonki
    Poziom 29  

    Pawel wawa napisał:
    Oprysk Stonki napisał:
    plombę z kleju dwuskładnikowego.
    tego nigdy nie robiłem, wymiana na drugi. Usterki te występują tylko w wyniku zaniedbań serwisowych lub bardzo dużego przebiegu i nadużywania wycieraczek na prawie suchej szybie.

    Nie, nie Pawle, jak zestyk zejdzie z krańcówki to tam zaczyna iskrzeć. A jak iskrzy to wypala. To błąd konstrukcyjny. :)
    Czy się opłaca? Chyba nie; dawniej jak silniczek kosztował trochę to tak, teraz nie, zwłaszcza, że jest nitowany; nity trzeba rozwiercać, gwintować na śrubki trójki aby dekielek załozyć...
    Brrrrr, aż mnie otrzepało, wolę o tym nie wspominać, lepiej kupić na złomie inny :)

    0