logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

SagemMW3020 po Flash. i napis:Awaria sprzętu Błąd parametrów

1Paluch1 23 Maj 2005 17:09 1046 6
REKLAMA
  • #1 1518389
    1Paluch1
    Poziom 20  
    Ocena: 10
    Witam !!!
    Mam mały problem !!!
    Dostałem od Kolegi telefon Sagema MW 3020 i powiedział mi że jest uszkodzony ponieważ ktoś źle wgrał do niego oprogramowanie !!!! Ja przyznaje nie znam się na Sagemach !!! Po jego włączeni pokazuje się napis : "Awaria sprzętu, Błąd parametrów " !!!!
    Proszę jeśli ktoś wie jak to zrobić to bardzo bym był wdzięczny o odpowiedź !!!!
  • REKLAMA
  • #2 1518556
    kameleon5
    Poziom 21  
    Ocena: 4
    nie był źle wgrany flash tylko źle usunięty simlock z edycją fieldów nie dasz sobie rady daj go komuś żeby zrobił flash najlepeij Sagmasterem
  • REKLAMA
  • #3 1519230
    1Paluch1
    Poziom 20  
    Sorry a co to jest Sagmasterem???
    Jest to jakiś program ???? A dlaczego myślisz że sobie nie dam rady ???
    A z tym Falsheco ??? Trzeba go wgrać ????
  • #4 1519514
    kameleon5
    Poziom 21  
    Ocena: 4
    bo niewelu ludzi w tym kraju potrafi to poprawnie zrobić tym bardziej człowiek który nie wie co to Sagmaster.Tak tym programem trzeba go przeflashować.
  • REKLAMA
  • #5 1520236
    1Paluch1
    Poziom 20  
    Sorry ale ja się domyśliłem że to jest program !!!!
    A gdzie znajde ten program i Falshe do tego Sagema ????
    Proszę o jakieś linki bo mam mało punktów !!!
  • REKLAMA
  • #7 1520745
    1Paluch1
    Poziom 20  
    djjack dzięki ale ja potrzebuje tylko 1 telefonik zrobić !!!
    Nie da rady w inny sposób ???? Jak przez ten Sagmaster z allegro np ???
    Mam do dyspozycji BOXa 3.0 pod COMA czy tym można coś zdizłać ????
    Jeśli tak to jakim programem i gdzie go szukać !!!

POZDRAWIAM :)

Podsumowanie tematu