Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Peugeot 307 xs , 2.0 hdi popuszczeniu nogi z gazu traci moc i zapala sie kontrol

02 Maj 2015 00:26 1605 8
  • Poziom 6  
    Witam wszystkich mam problem z moim peugeotem , a mianowicie podczas jazdy po odjęciu nogi z gazu zapala się kontrolka silnika i traci moc . Zapala idealnie na zimno i na ciepło , ale lekko twardo pracuje . Czy może ktos miał taki problem ? . Po podłączeniu komputera kod występuje bledu P1198 -niskie ciśnienie w układzie paliwowym , obstawiam bym wtrysku ale nie jestem pewien, oraz zastanawiam się czy podczas wyjęciu wtrysków po ponownym zamontowani trzeba je kodować ze sterownikiem silnika?? . Proszę o pomoc gdyż nie mam doświadczenia z francuzami pracowałem tylko na VW. Z góry dziękuję 😊.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Nie trzeba kodować wtrysków w tym silniku. Na jakim osprzęcie masz ten silnik? Bosch czy siemens?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 6  
    Witam , rozebralem rozrząd i sprawdziłem ustawiłem jest ok , odłączony byl czujnik wody w filtrze paliwa , nie podlaczyli go mechanicy może zapomnieli .Ciśnienie w pompie paliwa jest ok na wysokich obrotach jak i na niskich , poprostu sadze ze siedzą wtryski , ale to sprawdzę w poniedziałek .
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Jeżeli zgłasza tobie taki błąd to albo pompa albo wtryski.
    Wtrysk jak nie trzyma ciśnienia będzie dawał takie same objawy jak nie domagająca pompa CR.

Czujnik wody w filtrze nic nie ma do błędu.
  • Poziom 6