Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic cq-rdp472n problem z mp3!!!

bebe26 24 Maj 2005 00:17 783 1
  • #1 24 Maj 2005 00:17
    bebe26
    Poziom 10  

    witam od niedawna posiadam to radio i nie wiem co jest z nim bo.wszystkie zwykle plyty nagrane jako wma chodza bez zarzutu jak i cale radio tylko nie wiem co sie stalo z mp3 poniewaz wsadzam plyte nagrana z mp3 i nic sie nie dzieje.na wyswietlaczy pojawia sie sciezka nr.1 i nalicza czas a dzwiek nie idzie,a na nastepna sciezke wogole sie nie da przejsc tylko idzie pierwsza od nowa!!.Ma ktos pomysl o co moze chodzic?!!.z gory wielkie dzieki;-)

    0 1
  • #2 01 Lip 2009 18:59
    kilem0
    Poziom 11  

    a nagrałeś płytę jako dysk MP3 czy dysk z danymi?

    0
  Szukaj w 5mln produktów