logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Przygotowanie bootowalnego pendrive z Windows7 Home Premium

rychum54 04 Maj 2015 10:58 1914 5
REKLAMA
  • #1 14667123
    rychum54
    Poziom 11  
    Ocena: 9
    Jako ze jestem na forum dla początkujących, pozwoliłem sobie założyć temat który pewnie znowu ktoś okrzyknie banalnym. Jestem w posiadaniu Windows7 Home Premium z SP1 na płytce, pakiet OEM System Builder. Jako że mam zamiar wykonać reinstalację systemu, a wyczytałem że przebiega to lepiej z pendrive, może mi ktoś odpowie na kilka pytań. 1. Czy z tej wersji mogę zrobić tego bootowalnego pendrive 2. Jakiej pojemności pendrive(minim.) muszę kupić. 3 Jeżeli lepiej zrobić tą reinstalację z pendrive, to jaki program (z przyjaznym interfejsem dla niezbyt zaawansowanego )pobrać z internetu. Pierwszy na jaki się trafiłem w sieci to --Windows 7 USB/DVD Download Tool 1.0.30.0--Podobno prosty( jak pisze dostawca), ale każda sroka swój ogon chwali wiec może ktoś coś doradzi. Nie mam zaufania do płytki jako nośnika danych i może lepiej tą reinstalację robić z tego pendrive.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 14667151
    rychum54
    Poziom 11  
    @_robert_ Dopytam! Tak jak pisałem, jestem niezbyt doświadczony w obsługiwaniu tych programów do kopiowania i chodzi mi o w miarę prosty w obsłudze .A nie wiem jak się ma ten Twój w porównaniu do tego o którym pisałem w temacie prostota obsługi . I ewent. odpowiedzi na pytanie 1i 2
  • REKLAMA
  • #4 14667160
    Robert 1960

Poziom 32  
    Ocena: 408
    Prostszego chyba nie ma - pobierz, uruchom i zobaczysz - w linku masz opis !
    Pendrive przynajmniej 8GB
    Konto firmowe:
    P.U.T. DOMSAT
    Ignacego Rzeckiego 4/39, Lublin, 20-637 | Tel.: 697XXXXXX (Pokaż)
  • REKLAMA
  • #6 14667250
    rychum54
    Poziom 11