logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak stworzyć forum w PHP bez zaawansowanej znajomości programowania?

piotrd90 29 Maj 2005 16:11 1659 11
REKLAMA
  • #1 1533793
    piotrd90
    Poziom 20  
    Ocena: 4
    Mam pytanie. Jak zrobic forum w PHP. Moze ktos ma jakis szablon, program albo cos podobnego. Za bardzo sie na tym nie znam a musze zrobic forum, i to jak najszybciej :/ Od razu mówie ze nie umiem za bardzo programowac. Chodzi mi o podobne forum do tego :

http://www.paczeks.boo.pl/jedi/
  • REKLAMA
  • #2 1533821
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 845
    Zainstaluj phpBB.
  • REKLAMA
  • #3 1533833
    piotrd90
    Poziom 20  
    a skad wziac te PHPBB . I jak to zainstaluje to co dalej. Jeszcze raz powtarzam ze jestem w tym zielony :(
  • REKLAMA
  • #4 1533863
    groovee
    Poziom 20  
    Ocena: 5
    na stronie ktora podales kliknij w 'phpBB' na dole... a potem czytaj.... tyle ze po angielsku...
    jak nie chcesz po angielsku to www.google.pl
    Pozdr!
  • #5 1533872
    piotrd90
    Poziom 20  
    dobra bede prubował
  • #7 1534060
    LEM
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 20
    Jak wyżej napisano, masz w linku wszysko. Do tego oczywiście mysisz mnieć serwer z obsługą PHP i bazy MySQL. Po spełnieniu tych warunków forum można postawić w ciągu 5 minut, reszta to już później konfiguracja.
  • REKLAMA
  • #8 1534078
    piotrd90
    Poziom 20  
    Dobra wszystko juz wiem. Jeszcze tylko jedna prosba. Znacie moze jakies bezplatne serwery obslugujace te PHP
  • #10 1535757
    markusek
    Poziom 15  
    Ocena: 30
    Witam

Jeżeli mam neostradę oraz jeżeli postawie serwer na Linuxie, to mogę postawić forum na PHP ? Problemem tutaj jest zmienny adres IP - ma ktoś w tym doświadczenie ?

Dzieki za odpowiedzi

markusek(_at_)interia.pl
  • #11 1536472
    lopr_pol
    Poziom 32  
    Ocena: 489