logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Samsung NP350E5C-S04PL – brak reakcji po wymianie matrycy, możliwe zwarcie płyty

makusiaczq 18 Sie 2015 20:50 1215 9
REKLAMA
  • #1 14930649
    makusiaczq
    Poziom 9  
    Witam. Jestem w tym zielona jeśli chodzi o płyty główne wracam sie do was z prosba o pomoc... Problem wygląda mianowicie tak że dziś wymienialam matryca w laptopie samsung np350e5c-s04pl. Wszystko ładnie dzialalo prócz tego że trzeba było poruszać taśma od matryca by ta zaczęła działać.. Wszystko było ok. W pewnym momencie matryca zgasła. (tak jakby odlaczyla sie taśma) wyłącZyłam komputer i chciałam podłączyć matryce od nowa.. I tu pojawił sie problem. Po wyłączeniu komputera włożeniu na nowo taśmy komputer stał sie martwy... Żadnej reakcji na zasilanie, żadnej migajacej dioty.. Nic. Po prostu żadnej reakcji.. I mam pytanie czy może ma ktoś sprawdzony sposób jak obudzic płytę do życia? cY jest nadzieja że jeszcze da się go uratować? Podejrzewam że zrobiło się zwarcie.. Ale po zwarciu komputer powinien się obudzić? Niestety mieszkam za granicą i nie pposiadamy miernika masy czy jak to tam się facnowo nazywa.. będę wdzięczna za wszelką pomoc gdyż kocham swój komputerek :)
  • REKLAMA
  • #2 14930747
    boro1234567
    Spec od komputerów
    Ocena: 1538
    makusiaczq napisał:
    cY jest nadzieja że jeszcze da się go uratować?

Oczywiście.
    makusiaczq napisał:
    Niestety mieszkam za granicą i nie pposiadamy miernika masy czy jak to tam się facnowo nazywa.. będę wdzięczna za wszelką pomoc gdyż kocham swój komputerek :)

Bez odpowiedniego sprzętu, wiedzy nie ma szans.
  • REKLAMA
  • #3 14930797
    sk1977
    Spec od komputerów
    Ocena: 742
    Uszkodzona tasiemka może zablokować start płyty. Odepnij ją od płyty i sprawdź czy płyta się uruchomi (zapalą kontrolki). Jeśli tak - tasiemka do oględzin i prawdopodobnie do wymiany.