Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Play InternetPlay Internet
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nowy laptop - jaki kupić ? OK 2000 PLN.

07 Wrz 2015 15:39 546 3
  • Poziom 7  
    Witajcie,

Mam mały problem z wyborem nowego laptopa i chciałabym Was prosić o pomoc. Chcę przeznaczyć na niego ok 2000 zł. Może być trochę więcej, ale jeśli tak, to niech on naprawdę będzie dobry. Nie śmierdzę groszem, bo nie pracuję od 2 miesięcy, a bez komputera jak bez ręki.

Poprzednio miałam Toshibe A300 i bardzo długo mi służył. Chcę, aby ten również wystarczył na kilka ładnych lat. Jestem w trakcie pisania magisterki i potrzebuję komputera na już. Mogłabym kupić nawet małego netbooka do pracy w bibliotece, ale stwierdziłam, że jednak kupię coś lepszego. Laptop głównie będzie służył do neta i oglądania filmów, lecz łapią mnie czasem fazy, że gram nawet przez miesiąc dlatego nie chce żeby to był dziad, na którym nie odpalę nowszej gry.

Przeglądam, szukam i im dłużej nad tym siedzę, tym mniej wiem...

Przedstawię może w podpunktach na jakich rzeczach mi zależy:

- podświetlana klawiatura + numeryczna
    - dobre chłodzenie - mój poprzedni komputer strasznie się grzał i trzeba było go co chwilę smarować
    - żywotność - bo jeżeli mam za niego trochę wybulić to niechaj pożyje kilka lat, bez ciągłego formatowania
    - przeznaczenie - internet, filmy w konkretnej jakości i tak jak wspomniałam od czasu do czasu porządniejsza gra
    - 3-4 porty USB
    - na baterii mi nie zależy bo pracuję na samym zasilaczu, a bateria leży w półce
    - wyświetlacz - nie wiem jak to za bardzo opisać, bo np. moja współlokatorka ma lenovo G580 i on strasznie odbija światło, pod każdym kątem widać inaczej (jej to nie przeszkadza, ale mnie bardzo)
    - w miarę łatwy dostęp do środka - żeby za każdym razem nie prosić serwis, żeby mi wyczyścił wiatraczek
    - sterowniki też w miarę łatwo dostępne