Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Magnum 440 - kompresor do roboty?

16 Paź 2015 18:41 1011 4
  • Poziom 8  
    Witam, mam problem z Renault Magnum 440 2002r. Samochód czasami nie chce nabić powietrza, zatrzymuje się powiedzmy na 8 i dalej nie bije, a czasami w drugą stronę, pompuje 12-13 i nie spuszcza. Dodatkowo zauważyłem że od jakiegoś czasu renia wydaje dziwne dzwięki, powiedziałbym że "kłapie", i cieknie olej z kompresora. I teraz pytanie - czy kompresor jest do roboty, tzn głowica lub uszczelka, czy coś innego może powodować cieknięcie oleju z kompresora? (kiedyś gdzieś słyszałem że e-techy miały jakąś wadę fabryczną z tym związaną, ktoś coś wie?)
    za każdą odpowiedź z góry dziękuje, pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 18  
    To że nie dobija to raczej sprężarka do roboty, ale jeśli chodzi o 12++ barów to podstawa nie zbija i jest do wymiany.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    dzieki za odpowiedzi - sprawa jednak wygląda inaczej niż myślałem, bo dobrałem się dziś do kompresora i jest całkowicie suchy. Cieknie gdzie indziej, jeszcze nie wiem gdzie. Podstawa osuszacza do wymiany? Podejrzewasz że padł zawór, tak?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto