Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A4 AFB 98r. - identyfikacja pompy ABS

decybelgrzela 09 Dec 2015 17:38 2397 5
  • #1
    decybelgrzela
    Level 16  
    Witam
    Panowie poszukuje opisu wyprowadzeń pinów sterownika ABS BOSCH o numerach 0 273 004 132
    Sterownik pochodzi z auta Audi A4 2,5 TDI silnik AFB 99r.
    Chodzi mi o schemat podłączenia zasilania, czujniki itp.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • Helpful post
    #2
    Ireneo
    Level 42  
    Szukaj jako bosch 5.3
    Dwa plusy grube,dwie masy brąz,czarny grubszy zapłon,czujniki kolory po tylną kanapą i w nadkolach przód.
    Gdybyś nie znalazł schematu.
  • #3
    kamiloooxxx
    Level 11  
    Audi A4 AFB 98r. - identyfikacja pompy ABS

    Czujniki od lewej lewy przód, lewy tył, prawy przód, prawy tył.
  • #4
    decybelgrzela
    Level 16  
    Panowie po długiej nieobecności wracam do tematu który mnie bardzo trapi.
    Interesuje mnie dokładnie które wyprowadzenia pinów z w/w sterownika pompy ABS(0273004132) komunikują się ze sterownikiem silnika ECU.
    Zasilania i masy sprawdzone pod kontem zasilania i mas a mimo to dalej otrzymuję błąd w sterowniku silnika następujący:
    18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
    P1851 - 35-10 - - - Intermittent
    Domyślam się że nie widzą się te komputery i dlatego pytam o poprawny schemat ABS+ASR pinów sterownika a dokładnie pinów odpowiedzialnych za komunikację miedzy sterownikami.
    Ruszanie wtyczką ABSu nic nie daję oraz odpada możliwość uszkodzonego sterownika ABS bo sprawdzane było na 3 innch o tych samych numerach i błąd w silniku jest ten sam cały czas.
    Dodam że można się połączyć ze sterownikiem ABS i w nim jest błąd tylko prawego tylnego czujnika.
    Audi A4 98r. 2,5 TDI silnik AFB avant
  • #5
    AuKElMe
    Level 16  
    Piszesz, że masz asr, a nr pompy GOOGLE pokazuje jako zwykły abs bez dodatków. Te pompy nie mają lini CAN. Masz wymienioną pompe. Ta co teraz masz ma 8 zaworów hudraulicznych, a powinna być z 12-oma.
  • #6
    decybelgrzela
    Level 16  
    AuKElMe wrote:
    Piszesz, że masz asr, a nr pompy GOOGLE pokazuje jako zwykły abs bez dodatków. Te pompy nie mają lini CAN. Masz wymienioną pompe. Ta co teraz masz ma 8 zaworów hudraulicznych, a powinna być z 12-oma.


    Kolego autko zostało zakupione z takim ABS-em o numerach sterownika jak podane wyżej z w/wawarią. Na desce jest włącznik ASR dochodzą do niego kable. Nie wiem może ktoś podmienił pompę na inną nie wiem tego. Zaczynam podejrzewać że ktoś wsadził złą pompę o innych numerach bo w blokach pomiarowych pompa pokazuję prędkość z dwóch kół a nie z 4 jak powinna w dodatku wyświetla błąd prawy tylni czujnik, kable czujniki sprawne mierzone miernikiem, czujniki w granicach 1200 ohm przewody poniżej 1 ohm. Czy ktoś może doradzić jaki numer pompy lub sterownika powinien być u mnie?

    P.S.
    Koledzy poprawcie mnie jeśli się mylę
    Przeglądałem ETKE i po kodzie VIN wyszło mi że u mnie pompa powinna być o numerach 8E0 614 111 H czy 8E0 614 111 J ? One są zamienne?
    Aktualnie mam w samochodzie założoną 8E0 614 111 i sterownik 0273004132.
    Prosiłbym o pomoc w identyfikacji jaka pompa powinna być u mnie zamontowana. Audi A4 1998r. 2,5 V6 TDI silnik AFB 150 KM numer VIN: WAUZZZ8DZWA136868

    P.S.
    Doszedłem do jednoznacznego zdania że w moim aucie jest zła pompa ABS bo powinna być dokładnie 0265220481 8E0614111H i sterownik 0273004286. Proszę o potwierdzenie mojej tezy?
    Pozdrawiam

    P.S.
    Wymiana pompy pomogła. Temat zamykam