logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mysz Logitech M185 przestaje działać przy dynamicznym ruchu - co robić?

NortonTheTree 18 Sty 2016 15:26 3831 5
REKLAMA
  • #1 15346336
    NortonTheTree
    Poziom 8  
    Witam.
    Mam nadzieję, że piszę w odpowiednim temacie.

Wstęp - myszka Logitech M185, ponad dwa lata użytkowania, kilka razy spadła na ziemię i czasami podczas pracy czuję, że w jej wnętrzu coś się przesuwa (wybaczcie laicki sposób opisywania problemu - w ogóle nie znam się komponentach itp)

Problemów było kilka, głównie związanych z kiepską wrażliwością na przesuwanie po biurku. Kłopoty zaczęły się po tym, jak mi kiedyś spadła na podłogę ze znacznej wysokości i przestała działać. Jako prosty chłopak i idiota od urodzenia w końcu zdecydowałem się na debilny krok i ciśnięcie biednym gryzoniem o ziemię. Kuracja pomogła i myszka działała później bez zarzutu.

Obecny problem - jeśli ruszam myszą zbyt dynamicznie, to przestaje ona działać. Nie działa nic - ani przesuwanie kursora, ani przyciski ani nawet scroll. Problem rozwiązuje błyskawicznie tylko jedna czynność - coś na zasadzie "resetu", czyli wyciągnięcie baterii i włożenie jej z powrotem. Po tej "akcji" mysz działa dopóki, dopóty znowu nie poruszam nią zbyt szybko.

Jakieś porady, prócz standardowego "kup pan nową myszkę"? Od razu zaznaczam, że okres gwarancji już minął, po podłączeniu do innego kompa problem jest taki sam i mam odpowiednią powierzchnię/podkładkę.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 15346366
    kolibercio
    Poziom 18  
    Ocena: 78
    Po pierwsze musiał byś rozkręcić i otworzyć ową myszkę. Dopiero po zidentyfikowaniu wnętrza będzie można coś o tym powiedzieć. Kwestia oprogramowania to raczej nie jest.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 15346370
    damianos88
    Poziom 14  
    Ocena: 4