Witam
ma pewien problem z konfiguracją 3 ruterów w jednej sieci.
Sieć wygląda jak w załączonym schemacie i tak też powinna działać w założeniu. Niestety nie jestem informatykiem i nie mam o tym wystarczającego pojęcia dlatego proszę o pomoc.
Cała sieć działa nie najlepiej na tyle na ile udało mi się ją "ustawić".
Może opiszą po krotce każde urządzenie
1- tp-link td-w8910g ruter główny działa na Neostradzie do niego podpięte 3 laptopy kablem i okazjonalnie 2 telefony na wi-fi
2- winstars ws-wn513n2 używany często stosowane do sieci wi-fi
3- TL-WR340G wykorzystywany sporadycznie do wi-fi (z telefonami)
Ruter główny działa normalnie
z 2 jest pewien problem bo raz na jakiś czas nie można połą się z jego siecią wi-fi. Ale po połączeniu się wcześniej z siecią głównego rutera a potem z sienią 2 problem znika .
Z 3 ruterem jest najgorzej ponieważ po za wejściem do ustawień ruter jak by to powiedzieć nie stosuje się do tych ustawień. Można je wprowadzić ,są widoczne ale sieć wi-fi widoczna tylko na telefonie i brak internetu na wi-fi i Lan
Teraz pytania
Prosiłbym o podanie dokładnych ustawień po kolei na każdym z urządzeń
Rutery są połączone kablami krosowanymi czy to dobrze ?
Czy problem z siecią wi-fi na 2 ruterze może wynikać z konfliktu IP między ruterami 1 i 2 ?
ma pewien problem z konfiguracją 3 ruterów w jednej sieci.
Sieć wygląda jak w załączonym schemacie i tak też powinna działać w założeniu. Niestety nie jestem informatykiem i nie mam o tym wystarczającego pojęcia dlatego proszę o pomoc.
Cała sieć działa nie najlepiej na tyle na ile udało mi się ją "ustawić".
Może opiszą po krotce każde urządzenie
1- tp-link td-w8910g ruter główny działa na Neostradzie do niego podpięte 3 laptopy kablem i okazjonalnie 2 telefony na wi-fi
2- winstars ws-wn513n2 używany często stosowane do sieci wi-fi
3- TL-WR340G wykorzystywany sporadycznie do wi-fi (z telefonami)
Ruter główny działa normalnie