Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Desktop PC - Prośba o sprawdzenie logów OTL

Adanos13 09 Mar 2016 21:57 636 10
  • #1 09 Mar 2016 21:57
    Adanos13
    Poziom 6  

    Witam serdecznie, bardzo proszę o sprawdzenie logów z OTL. Komputer z Windows 7 przeskanowany był już pod kątem obecności wirusów i niestety nic nie zostało wykryte. System po uruchomieniu sprawia wrażenie poprawnie funkcjonującego jednakże po kliknięciu na Start nie można wybrać z niego żadnej opcji, czasem nie uruchamia się "Mój Komputer". Między innymi ma również problem z otwarciem Panelu Sterowania oraz Centrum Sieci i udostępnienia. System w Trybie Awaryjnym chodzi poprawnie.
    Program MHDD nie wykrył żadnych uszkodzeń dysku. Menadżer Zadań nie pokazuje procesów, które mogły by obciążyć komputer.

    0 10
  • #2 09 Mar 2016 21:58
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Wymagane sa logi z FRST.

    0
  • #4 10 Mar 2016 09:39
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Problemy wystepuja po starcie systemu czy dopiero po jakims czasie korzystania?

    Obok frst.exe utworz plik fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: {FEC29210-3BED-4BE8-B7CA-4390649F97E0} - System32\Tasks\{46DD1946-30E9-4E3D-ABC1-C81542DFEC76} => pcalua.exe -a D:\jre-8u71-windows-i586.exe -d C:\Users\admin\Desktop
    HKU\S-1-5-21-3355760164-402009000-1537569340-1000\...\MountPoints2: {f6d6919f-421c-11e4-a381-94de8019727e} - F:\LaunchU3.exe -a
    HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
    FF user.js: detected! => C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t2x5j1x3.default\user.js [2015-10-28]
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dbhjdbfgekjfcfkkfjjmlmojhbllhbho] - hxxps://chrome.google.com/webstore/detail/dbhjdbfgekjfcfkkfjjmlmojhbllhbho
    2016-03-10 09:30 - 2016-03-10 09:30 - 00000000 ____D C:\Users\admin\Desktop\FRST-OlderVersion
    2016-03-09 16:57 - 2016-03-09 16:57 - 00040656 _____ C:\Users\admin\Desktop\Extras.Txt
    2016-03-09 16:56 - 2016-03-09 16:56 - 00076740 _____ C:\Users\admin\Desktop\OTL.Txt
    2016-03-09 16:48 - 2016-03-09 16:28 - 00602112 _____ (OldTimer Tools) C:\Users\admin\Desktop\OTL_www.INSTALKI.pl.exe
    2016-03-09 15:36 - 2016-03-09 15:37 - 00000000 ____D C:\Program Files\AdwCleaner
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.


    Ps. Problem nie ma zwiazku z tematyka tego dzialu.

    0
  • #5 10 Mar 2016 09:45
    Adanos13
    Poziom 6  

    Od razu po uruchomieniu występuje ten problem, po utworzeniu nowego konta i próbie zalogowania się do niego ekran stoi na napisie "Zapraszamy". Czyli może to być jakaś usterka sprzętowa?

    0
  • #6 10 Mar 2016 10:10
    Killlu
    Poziom 24  

    Pokaż screen SMART z tego MHDD.

    0
  • #8 10 Mar 2016 10:34
    Adanos13
    Poziom 6  

    Proszę bardzo:
    Desktop PC - Prośba o sprawdzenie logów OTL

    0
  • #9 10 Mar 2016 11:20
    Killlu
    Poziom 24  

    Wykonałeś fixlist, który podał Kolega Kolobos?

    0
  • #10 10 Mar 2016 11:32
    Adanos13
    Poziom 6  

    Został już wykonany, niestety nie poskutkowało.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Komputer dalej zawiesza poszczególne okna, menedżer zadań po kliknięciu na "pokaż procesy wszystkich użytkowników" przestaje reagować na kliknięcia (statystyki dalej są odświeżane)

    0
  • #11 14 Mar 2016 19:35
    Adanos13
    Poziom 6  

    Ze względu na brak jakichkolwiek pomysłów, postanowiłem przeinstalować system operacyjny. Po tej czynności problem zniknął.

    0