Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku SysMenu.dll

Marellion 08 Maj 2016 14:33 399 2
  • Pomocny post
    #2 08 Maj 2016 14:57
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Obok frst.exe utworz plik fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: {1079787C-CBFA-4DAF-AD59-E0E2627914E3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Maintenance\SMupdate2 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update2 <==== UWAGA
    Task: {157585D4-1658-4642-BED9-A5FA9E7914D2} - \SMupdate1 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {3FC66203-9687-4395-880D-1E59B006CD45} - \GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-2369701556-901634973-3729061866-1000Core1d0e49854764cfc -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {5BA9370D-394D-4AAB-A3CF-F54C2A481383} - \UNELEVATE_19917 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {7F09CCE2-1192-48EE-B0F8-0C7EF55E440A} - \AVAST Software\Avast settings backup -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {7F8521D8-F6B1-4C2F-8C4B-B76ED18451A7} - \Microsoft\Windows Defender\MP Scheduled Scan -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {90878C1B-9CDD-4947-9608-BB8A14A6795D} - System32\Tasks\YTDownloader => C:\Program Files (x86)\YTDownloader\YTDownloader.exe <==== UWAGA
    Task: {B29E0EE6-4FFB-4401-8908-76CE212F4EF6} - \UNELEVATE_1838 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {D4B56A58-CC6E-483B-8191-FB038AC5111C} - \UNELEVATE_25404 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {EC5AE85D-3268-4A9C-8278-5E91716CF57B} - \GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-2369701556-901634973-3729061866-1000Core1d0e5b751589a95 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {EC721F56-C349-4827-BE9E-0917437E9F9E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Multimedia\SMupdate3 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update3 <==== UWAGA
    Task: {ED138A54-AD6D-4B19-842A-95D34E07E0BF} - \UNELEVATE_18667 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {F6D82F7D-72B1-491F-A8AE-0351A66DB148} - \UNELEVATE_14414 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {F84B5CA6-DC9B-48F3-BBCC-E5A1EB23B080} - System32\Tasks\{D4777D98-49CF-4A29-BE44-F24DF12DEDBE} => pcalua.exe -a "C:\Users\Tobiasz\AppData\Local\Temp\Temp2_ETS.2.Scandinavian.Expansion.zip\ETS 2 Scandinavian Expansion.exe"
    HKU\S-1-5-21-2369701556-901634973-3729061866-1000\...\MountPoints2: {9015b1d7-6dbe-11e4-87fc-001fd031af86} - L:\SETUP.EXE
    HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [SPReview] => C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe [301568 2014-11-16] (Microsoft Corporation)
    2016-05-08 13:15 - 2015-03-31 10:14 - 00000385 _____ C:\Users\Tobiasz\AppData\Roaming\r8SDL2NHUfFtCAPstNCWaix6O1
    2016-05-08 13:15 - 2015-03-31 10:14 - 00000385 _____ C:\Users\Tobiasz\AppData\Roaming\QnzrysHU1SKD9DTm7VzBAidV
    2015-01-01 14:07 - 2015-01-01 14:07 - 0301608 _____ (VuuPC Limited) C:\Users\Tobiasz\AppData\Local\nso270A.tmp
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.

    Usun katalog C:\FRST.

    0
  • #3 08 Maj 2016 15:06
    Marellion
    Poziom 4  

    Dziękuję, działa.
    Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku SysMenu.dll

    0