logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustalić czy internet posiada limit pobierania danych?

Gato2 08 Maj 2016 15:42 978 10
REKLAMA
  • #1 15658653
    Gato2
    Poziom 8  
    Witam
    Mogę sobie wyobrazić wasze miny gdy będziecie czytać ten temat, ale naprawdę jestem zielony w tych sprawach.

Przez najbliższy miesiąc będę mieszkał w mieszkaniu kumpla który wyjechał zagranicę i dostałem od niego hasło do jego internetu. Problem w tym, że nie wiem czy jest to internet z limitem czy nie, a nie chcę przypadkowo nabić dodatkowej kwoty.
    W pokoju stoi tp link 54m wireless router i jest podłączony do portu WAN kabelek. Nie ma w nim żadnych kart/pendrivewów ani nic takiego (nawet nie ma takich wejść) Kabel nie jest podłączony do modemu, tylko znika w ścianie...czy na podstawie tego może ktoś mi powiedzieć czy jest to internet bez limitów danych?

Moderowany przez jimasek:

Temat poprawiłem - zdanie rozpoczynamy od wielkiej litery

• REKLAMA
  • #2 15658674
    brofran
    Poziom 41  
    Ocena: 1396
    Włącz se :

http://www.speedtest.net/
    I zorientujesz się jaka to sieć . A nie wystarczyło by kolegę zapytać jaki kupił internet ? :D
  • REKLAMA
  • #3 15658676
    JEDD
    Poziom 29  
    Ocena: 240
    Jaki to problem zapytać kolegi jakiego internetu używa?
  • REKLAMA
  • #4 15658694
    Gato2
    Poziom 8  
    Gdybym mógł skontaktować się ze znajomym, to nie musiałbym tutaj pisać. Do jego powrotu do PL nie będzie z nim kontaktu, zresztą on ma trochę ważniejsze sprawy na głowie niż słuchanie moich pytań o łącze internetowe.

@brofran a co dokładnie miało mi to pokazać, bo chyba nie doceniłeś jak bardzo zielony jestem w temacie :D
  • #5 15658699
    dper15
    Poziom 17  
    Ocena: 16
    Z tego co wiem to nie ma stacjonarnego internetu z limitem danych.
  • REKLAMA
  • #6 15658729
    Gato2
    Poziom 8  
    dper15 napisał: