logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Lenovo Thinkpad T410i - Karta sieciowa Intel 82577LM Gigabit Network Connection

panna-marple 13 Maj 2016 13:48 2283 6
REKLAMA
  • #1 15670279
    panna-marple
    Poziom 2  
    Witam,

w poleasingowym thinkpadzie jedyną karta sieciową jest Intel 82577LM Gigabit Network Connection, czy ta karta obsługuje wifi? Wg informacji ze sklepu, gdzie był kupowany laptop karta oferuje pracę w sieci bezprzewodowej, ale przy próbie łączenia daje mi do wyboru: połączenie szerokopasmowe (połącz przy użyciu modemu DSL lub kablowego) lub połączenie telefoniczne (połącz przy użyciu modemu telefonicznego lub sieci ISDN). Jestem kompletnym laikiem, proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 15670323
    kindlar
    Poziom 42  
    Ocena: 1626
    W "innych" jest jakieś urządzenie bez sterowników, "kotroler sieci". Nie działa aktualnie. Może to być karta wifi. Trzeba zainstalować sterowniki. Masz dostęp do neta po lanie?
  • REKLAMA
  • #5 15670380
    panna-marple
    Poziom 2  
    tak, mam dostęp do neta
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 15670391
    kindlar
    Poziom 42  
    Ocena: 1626
    Sprawdź programem Driver Booster czy znajdzie ci brakujące sterowniki i pokaż na nowo managera urządzeń.
  • #7 15670770
    panna-marple
    Poziom 2  
    Bardzo dziękuję, po aktualizacji sterowników "kontrolera sieci" za pomocą Driver Booster pokazały się inne karty. Wifi działa. Kłaniam się i dziękuję za pomoc.
    Lenovo Thinkpad T410i - Karta sieciowa Intel 82577LM Gigabit Network Connection

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED