logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Canon Power Shot XS60 HS - Źle odtwarza filmy na komputerze

wiru1 26 Maj 2016 13:59 3813 5
REKLAMA
  • #1 15700162
    wiru1
    Poziom 8  
    Ocena: 7
    Witam mam taki mały problem. Otóż w moim canonie sx60hs gdy nagrywam film w najlepszej jakości to po skopiowaniu go na komputer i odtworzeniu zacina się, spowalnia, obraz się zamazuje itp. Po prostu źle go odtwarza to samo jak odpalę film na komputerze bezpośrednio z karty. Dodam, że jak odtwarzam go jeszcze w aparacie to jest normalnie idealnie nagrany. Pomoże mi ktoś? Bo jestem w tym temacie lekko zielony. Gdy miałem Canona SX50 HS to takiego problemu absolutnie nie miałem.
    Filmy mają format mp4 skonwertowałem do avi i dalej to samo, do mpeg 2 też lipa brak płynności ścina opóźnia głos. Tylko na aparacie działają idealnie.
  • REKLAMA
  • #2 15700508
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 15700958
    wiru1
    Poziom 8  
    Ocena: 7
    A nie można jakoś inaczej rozwiązać ten problem? Jakoś skonwertować czy coś? Miałem sx50 hs i tego problemu nie bylo w ogole. Wiem, że 60 kręci troche lepsze filmy bo ma więcej klatek ale moze da sie jakos poradzic?
  • REKLAMA
  • #4 17060653
    Ingo8
    Poziom 9  
    Jeśli masz za słaby komputer to nic nie poradzisz. Możesz sprawdzić jakimś programem co najbardziej Ci obciąża komputer i w sumie możesz wymienić na nowszą np kartę graficzną czy dodać pamięci ram. Może wtedy coś zdziałasz o ile jeszcze można Twój komputer rozbudować. Na pewno trochę taniej wyjdzie niż kupować nowy,ale z drugiej strony nie lepiej już zainwestować i kupić sprzęt na następny dłuższy okres czasu.
    Możesz też skonsultować się z informatykiem w celu podkręcenia sprzętu,ale nie wiadomo, czy to wystarczy wszystko zależy od tego jakie masz podzespoły.
  • REKLAMA
  • #5 17062126
    Konto nie istnieje
    Poziom 1