Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyj±tek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Canon Power Shot XS60 HS - ¬le odtwarza filmy na komputerze

wiru1 26 Maj 2016 13:59 3381 5
  • #1 26 Maj 2016 13:59
    wiru1
    Poziom 6  

Witam mam taki mały problem. Otóż w moim canonie sx60hs gdy nagrywam film w najlepszej jako¶ci to po skopiowaniu go na komputer i odtworzeniu zacina się, spowalnia, obraz się zamazuje itp. Po prostu Ľle go odtwarza to samo jak odpalę film na komputerze bezpo¶rednio z karty. Dodam, że jak odtwarzam go jeszcze w aparacie to jest normalnie idealnie nagrany. Pomoże mi kto¶? Bo jestem w tym temacie lekko zielony. Gdy miałem Canona SX50 HS to takiego problemu absolutnie nie miałem.
    Filmy maj± format mp4 skonwertowałem do avi i dalej to samo, do mpeg 2 też lipa brak płynno¶ci ¶cina opóĽnia głos. Tylko na aparacie działaj± idealnie.

0 5
  • #2 26 Maj 2016 16:20
    phantom48
    Poziom 27  

Za słaby masz komputer.Przede wszystkim to karta graficzna z przy¶pieszeniem Cuda na szynie 256 bitów to jest ważniejsze niż jej pamięć ale tez 2gb min.Procesor 4 rdzeniowy ale to już chyba standard RAM 8Gb.Miałem taki sam problem po zainwestowaniu w w komputem ok 2ty¶ problem się rozwi±zał.

0
  • #3 26 Maj 2016 20:03
    wiru1
    Poziom 6  

A nie można jako¶ inaczej rozwi±zać ten problem? Jako¶ skonwertować czy co¶? Miałem sx50 hs i tego problemu nie bylo w ogole. Wiem, że 60 kręci troche lepsze filmy bo ma więcej klatek ale moze da sie jakos poradzic?

0
  • #4 24 Lut 2018 18:15
    Ingo8
    Poziom 6