Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć Euroster 2000 programowalny regulator temperatury do kabli?

RocoBlanco 13 Paź 2016 20:59 2199 3
  • #1 13 Paź 2016 20:59
    RocoBlanco
    Poziom 6  

Pomóżcie proszę.

Do jutra do 12:00 muszę podłączyć Euroster 2000 - regulator temperatury pieca dwufunkcyjnego c.o/c.w.u.
    Mam umówiony serwis do pieca i chcę od razu żeby serwisant mnie przeszkolił z obsługi regulatora/programatora.
    Jestem z elektryki cienki bolek więc proszę pomóżcie. Z reguły zlecam takie rzeczy ale zupełnie zapomniałem że regulator jest przygotowany do zainstalowania:(
    Na ścianie mam przykręcony regulator Euroster 2000 i obok niego wychodzą ze ściany 2 kable od pieca(brązowy i niebieski). Poradźcie proszę który kabelek podłączyć do którego wejścia w kostce (NO / COM / NC). Pytanie może banalne ale nie chciałbym czegoś uszkodzić a naprawdę potrzebuję podłączyć to na jutro.
    Podobno można dzięki regulatorowi zaoszczędzić sporo na gazie.
    Wszystko pokazuję na zdjęciach. Fot 1. regulator z tyłu, Fot 2. kabelki na ścianie.

Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki.

0 3
  • #2 13 Paź 2016 22:57
    RocoBlanco
    Poziom 6  

Fotki miały być odwrotnie. Dla szczegółowców:)

Dodano po 1 [godziny] 55 [minuty]:

Mam piec Ferolli Tantaqua N 23 EL z zasilaniem elektrycznym na 230V jeżeli to ma znaczenie w kwestii sposobu podłączenia. Czy w tej konfiguracji ma znaczenie, który z kabli podłączę do której końcówki/zacisku? W instrukcji z netu znalazłem schematy różnych połączeń tego Eurostera i w przypadku pieca jednofazowego na 230v, jak mój, podłącza się do N0 i COM. Potwierdzacie to?

0
  • #3 14 Paź 2016 11:24
    jarcecz
    Poziom 17  

podłączenie zależy od typu pieca. Jeden przewód na pewno do COM a drugi? najczęściej do NO i drugi koniec przewodu do pieca trzeba podpiąć

0
  • #4 14 Paź 2016 22:53
    andrzej lukaszewicz