logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór amatorskiego aparatu: HP 435, HP 645 czy inny w cenie 300-450 zł?

pydak 16 Lip 2005 00:37 1209 3
REKLAMA
  • #1 1657208
    pydak
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Witam!!
    Chcialbym kupic sobie amatorski aparat cyfrowy za cene ok 300-450zl. W tej cenie zauwazylem wlasnie te dwie cyfrowki(HP435 i HP635). HP435 ma 3Mp zas 635 tylko 2 z groszami,lecz chyba jednak robi lepsze zdjecia w porownaniu do 435(sa ostrzejsze). Czytalem opinie na temat tych aparatow i niestety nie saa za ciekawe. Ale podkreslam nie jestem profesjonalista i dla mnie liczy sie ogolnie robienie zdjec w miare normalnych. Zastanawialem sie nad 735. Prosilbym o rade ktory aparat lepszy lub o podanie mi aparatu innej marki w cenie podobnej, bo sie na tym za dobrze nie znam:)). Z gory dzieki. POZDRAWIAM:) AA jesli ktos posiada ktoras z tych cyfrowek prosilbym o wyslanie mi fotki przykladowej bo nawet nie wiem jakie zdjecia faktycznie wychadza:P . Moj mail: pydak(_at_)wp.pl
  • REKLAMA
  • #2 1657382
    wroblewg
    Poziom 21  
    Ocena: 7
    Tu masz więcej fotek niż przejrzeć możesz (uzywaj Odswiezania ;) )
    http://www.pbase.com/cameras

Co do reszty - powiem to jasno - fundusze jakie posiadasz to jednak za mało na aparat z którego mozna być zadowolonym - a czy warto kupować byle co - uważam ze to wyrzucanie kasy w błoto.
    Zatem moja propozycja - nie kupuj teraz - spróbuj cos dołozyć do tego co masz.
    Aparaty HP szczególnie te które wymieniłeś są poprostu słabe, i nie polecam ci ich zakupu ( nawiasem mówiac ogólnie omijałbym aparaty tej firmy) - 435/433 miałem ( i żałowałem że mam )- kosmiczne zapotrzebowanie na energię, w zasadzie cała matryca to jeden wielki hot pixel, b. słaba ostrość, serwis... to tylko kilka wad tego sprzętu, a z resztą nie jest lepiej.