logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Błąd kompilacji dla Arduino/Genuino Uno - kod działa na innym komputerze

Szamek_pl 02 Lut 2017 11:29 2244 6
REKLAMA
  • #1 16247091
    Szamek_pl
    Poziom 3  
    Ocena: 1
    Witam, mam pewien problem z programowaniem Arduino. Jestem początkującym i nie znam się na niektórych sprawach. A więc tak - mam Arduino około 3 miesięcy, wszystko działało dobrze, kod dało się przesłać na płytkę i w ogóle wszystko działało, lecz parę dni temu chciałem wgrać kod i wyskoczył mi błąd: "Błąd kompilacji dla płytki arduino/geniuo uno". I ogólnie nie wiem jak to naprawić, niektóre kody działają, niektóre nie. Dodam, że na innym komputerze wszystko dobrze działa.
  • REKLAMA
  • #2 16247113
    grko
    Poziom 33  
    Ocena: 141
    Aby otrzymać jakąkolwiek pomoc na tym forum to:
    1. Napisz swojego posta po Polsku.
    2. Załącz to co wyświetla się w konsoli budowania tutaj. Tylko nie bitmapę. Czysty tekst wklejony w odpowiedni syntax.

Bo na chwilę obecną mogę tylko przesłać wirtualne wyrazy współczucia, że nie działa.
  • REKLAMA
  • #3 16247529
    Szamek_pl
    Poziom 3  
    Czyli mam podać tekst z konsoli? Staram się otrzymać pomoc, niedużo wiem na temat Arduino. Jeśli chodzi o tekst z konsoli:
    Kod: C / C++
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Taki kod (np)
    A błąd

Jeśli o to ci chodziło i proszę być wyrozumiałym.
  • REKLAMA
  • #4 16248303
    namok
    Poziom 25  
    Ocena: 73
    Tekst błędu zaznaczasz myszką, a potem Ctrl+c i wklejasz.
    Błąd masz tu:
    i brak końcowej klamry '}' w funkcji loop().
  • REKLAMA
  • #5 16248611
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 16250626
    Szamek_pl
    Poziom 3  
    Przepraszam Namok tych błędów normalnie w kodzie nie ma to przez to ,że co chwile musiałem go zmieniać .Już poprawiam ten błąd
  • #7 16250910
    namok
    Poziom 25  
    Ocena: 73