Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Win10 - Error code: 0x80070426 - Microsoft Security Client Error

15 Lut 2017 11:04 4026 1
  • Poziom 8  
    Już kiedyś miałem z tym problem i wystarczyło wpisać "wsreset.exe" w oknie "Uruchamianie" (Win+R). Niestety teraz nie mogę się tego tak łatwo pozbyć. Nie mam też punktu przywracania (za mało miejsca na dysku). Pod tym adresem znalazłem kilka sposobów na naprawę tego błędu:
    http://www.errorlive.com/error-code-0x80070426
    Niestety mam problem ze sprawdzeniem metody 2 i 5. W 2 sposobie nie jestem pewien polskiego tłumaczenia "Software Licensing", a w 5 nie mogę zatrzymać usługi "WinDefend" w Menedżerze zadań (odmowa dostępu).

    Dzięki za pomoc.

    --- edit 1 ---

    W Panelu sterowania (Win+I) wyszukałem "Rozwiązywanie problemów". Później:
    System i zabezpieczenia: Rozwiąż problemy z usługą Windows Update > ...nic nie znalazł... > Spróbuj ponownie jako administrator

    Win10 - Error code: 0x80070426 - Microsoft Security Client Error

    Po naprawie i restarcie nie miałem już tego błędu. Rozwiązanie znalazłem tutaj. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale wcześniej resetowałem ustawienia IE11.

    --- edit 2 ---

    Co jakiś czas błąd wraca, ale tym razem spróbowałem innego sposobu (źródło):

    Win+X > Wiersz poleceń (administrator) > wklejamy to:
    sfc /scannow

    Jeśli skanowanie nic nie wykryło to wklejamy to:
    dism.exe /online /cleanup-image /scanhealth
    dism.exe /online /cleanup-image /restorehealth

    Po restarcie Windows Defender powinien się normalnie uruchomić.
  • Poziom 8  
    Problemem okazały się porty USB, a dokładniej ich "czuwanie" po wył./włą. komputera. Po wyłączeni zasilania USB w BIOSie:
    Power > Deep Sleep S5 suport
    nie widziałem już tych błędów.