logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Aukcje Allegro znikają po wczytaniu - problem z przeglądarkami i systemem

kkrrpp 05 Mar 2017 23:10 999 11
REKLAMA
  • #1 16325653
    kkrrpp
    Poziom 8  
    Ocena: 1
    Problem wystąpił choćby tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2965581.html
    Lecz nie wiem jak zrobić fixlist dla mnie - nie znam się na tym a z tego co mi sie wydaję to fixlist jest spersonalizowana do użytkownika. Wklejam skan z frst
    Problem widzę w sieci się nasila. zainfekował mi jeden komputer (zaraz po nowym postawieniu systemu) - ponowny reinstall systemu pomógł na 2 dni. W chwili obecnej to samo mam na tablecie.
    Jeszcze wczoraj na komputerze firefox działał (chrome nie). Dziś już nic nie działa. Router został przywrócony do ustawień fabrycznych.
    Nie radzę sobie z tym i proszę o pomoc.
    Załączniki:
    • FRST.txt (132.41 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 16325693
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10460
    Odinstaluj SpyBot.

Zamiesc brakujacy addition.
  • #4 16326008
    kkrrpp
    Poziom 8  
    Wykonane wg instrukcji - wykryło mi kilkadziesiąt zagrożeń, zostały usunięta lae nie przyniosło to rezultatu.
    Wklejam pliki w załącznika first, addition i raport z adwcleaner.
    Spybot usunięty(przed skanami)
    Załączniki:
    • AdwCleaner[C0].txt (4.77 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • FRST.txt (132.33 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Addition.txt (25.47 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #5 16326915
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Masz podmienione dnsy, zaloguj sie do routera i sprawdz czy tam tez masz ustawiony:
    84.205.31.5, jezeli jest to zmien na: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4, zablokuj tez dostep do panelu routera z internetu oraz zmien haslo.
  • REKLAMA