Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Aukcje np. allegro znikają po wczytaniu

kkrrpp 05 Mar 2017 23:10 456 11
  • #1 05 Mar 2017 23:10
    kkrrpp
    Poziom 5  

Problem wystąpił choćby tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2965581.html
    Lecz nie wiem jak zrobić fixlist dla mnie - nie znam się na tym a z tego co mi sie wydaję to fixlist jest spersonalizowana do użytkownika. Wklejam skan z frst
    Problem widzę w sieci się nasila. zainfekował mi jeden komputer (zaraz po nowym postawieniu systemu) - ponowny reinstall systemu pomógł na 2 dni. W chwili obecnej to samo mam na tablecie.
    Jeszcze wczoraj na komputerze firefox działał (chrome nie). Dziś już nic nie działa. Router został przywrócony do ustawień fabrycznych.
    Nie radzę sobie z tym i proszę o pomoc.

0 11
  • #3 05 Mar 2017 23:28
    Kolobos
    Spec od komputerów

Odinstaluj SpyBot.

Zamiesc brakujacy addition.

0
  • #5 06 Mar 2017 17:00
    Kolobos
    Spec od komputerów

Masz podmienione dnsy, zaloguj sie do routera i sprawdz czy tam tez masz ustawiony:
    84.205.31.5, jezeli jest to zmien na: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4, zablokuj tez dostep do panelu routera z internetu oraz zmien haslo.

0
  • #6 06 Mar 2017 21:34
    kkrrpp
    Poziom 5  

Miałem ustawiony ten adres na routerze, pozmieniałem jak wskazałeś ale przyniosło połowiczny efekt - tzn firefox na allegro zaskoczył - działa normalnie, chrome niestety nie. Na lokalnym portalu z ogłoszeniami (http://temat.net/ogloszenia) niestety ani jedno ani drugie nie działa. - nie pokazuje ogłoszeń.

0
  • Pomocny post
    #7 06 Mar 2017 21:47
    Kolobos
    Spec od komputerów

Uruchom ponownie system, zaloguj sie ponownie do routera i sprawdz czy dnsy sa nadal poprawne.

Zamiesc tez nowy log z FRST (sam frst.txt).

0
  • Pomocny post
    #9 06 Mar 2017 22:59
    Kolobos
    Spec od komputerów

Wszystko juz wyglada ok.