logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Helikopter mjx f645 nie kręci głównymi śmigłami

mickey03 22 Kwi 2017 23:01 1932 6
REKLAMA
  • #1 16429980
    mickey03
    Poziom 2  
    Cześć. Jestem tutaj nowy i toche zielony, ale myślę że mi pomożecie. Mam pewien problem z "chinolem". Dostałem go, więc nie mam pojęcia co z nim robił wcześniejszy właściciel. Problem polega na tym, że wszystko inne działa oprócz głównego silnika napędzającego duże śmigła. Silnik nie jest uszkodzony, bo na krótko pięknie działa. Myślałem że wina leży w mosfecie(zaznaczony na zdj.), który steruje tym silnikiem. Po wylutowaniu i sprawdzeniu tranzystora miernikiem wszystko jest ok. Nawet na próbę wlutowałem nowy, ale nie poskutkowało. Moje pytanie do was, czy ktoś wie o co tu k**** chodzi? Myślałem też nad wymianą silnika na bezszczotkowy razem z regulatorem(tak to się chyba nazywa) i podłączeniu do wolnego miejsca na płytce oznaczonym: THRO. Jeśli taka była by ewentualność to bardzo prosił bym was o polecenie jakiegoś silnika który będzie się tu nadawał(nawet z przeróbkami), bo kąpletnie nie wiem jakie powinien mieć parametry. Pozdrawiam.
    Załączniki:
    • Helikopter mjx f645 nie kręci głównymi śmigłami 20170422_141958.jpg (2.83 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Helikopter mjx f645 nie kręci głównymi śmigłami 20170422_112949.jpg (716.4 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Helikopter mjx f645 nie kręci głównymi śmigłami 20170422_141815.png (1.18 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Helikopter mjx f645 nie kręci głównymi śmigłami 20170422_141554.png (1.28 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 16430156
    Madrik
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1169
    Rozumiem, że silnik nie działa wcale.