Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Partner 2002 2.0 HDI - Złącze diagnoatyczne

pablo95 16 Lip 2017 23:06 249 4
  • #1 16 Lip 2017 23:06
    pablo95
    Poziom 7  

Witam. Jakiego Typu złącze diagnostyczne jest w moim peugeot partner? Nie znam się na tym a chciałbym kupić kabel diagnostyczny ELM327 tylko nie wiem czy jest to złącze OBD czy OBD2/EOBD.
    Mój samochód to Peugeot Partner 2.0 HDI (90KM), 2002r. 5drzwi
    W załączniku zdjęcia złącza w moim pojeździe
    Dziękuję za odpowiedź

P.s proszę nie pisać roczników od których w samochodach był montowany system OBDII/EOBD bo wiem że istnieje możliwość że pojazd posiada nowszy system diagnostyczny bo byl wyprodukowany w okresie przejściowym.

• #2 16 Lip 2017 23:21
    prosty_01
    Poziom 17  

Europejski standard 16-pinowe złšcze EOBD zwane również OBDII jak i OBD

Charakterystyczne cechy systemu OBD II w porównaniu z OBD I to:
    kontrolka MIL ma dodatkowš funkcje sygnalizowania wybranej grupy usterek (Jeœli pojawi się usterka mogšca uszkodzić katalizator MIL musi to natychmiast zasygnalizować pulsowaniem – kierowca może jechać dalej ze zmniejszonš prędkoœciš. MIL zaczyna wtedy œwiecić œwiatłem cišgłym. Jeżeli natomiast usterka powoduje tylko pogorszenie składu spalin MIL musi to zasygnalizować cišgłym œwiatłem po spełnieniu warunków włšczenia) ;
    elementy układu napędowego kontrolowane sš nie tylko pod względem uszkodzenia ale także z powodu  ich wpływu na poziom emisji i utrzymania go na dopuszczalnym poziomie;
    w pamięci sterownika oprócz kodów usterek muszš być zapisane parametry pracy silnika, przy których wystšpiła usterka;