logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Naped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KG

pawlo1748 31 Sie 2017 15:59 3276 13
  • #1 16673554
    pawlo1748
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Nie wiem jak podlaczyc do ww bramy wjazdowej przesuwnej sterownik radiowy NW1KG i podac zasilanie z transformatora na taki sterownik. Spec czlowiek mial to zrobic do konca ale mnie zostawil z problemem dodam jestem laikiem ale ucze sie roznych rzeczy chcialbym ta z wasza pomoca to zrobic. To co na zdjeciach to wszystko jest ok tak zostawil fachowiec, ale z innego pilota chcialbym moc otwierac brame nice i zaprogramowac musze.

Naped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KGNaped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KGNaped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KGNaped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KGNaped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KG
  • #2 16673580
    djlukas
    Poziom 27  
    Ocena: 266
    Gdzie w napędzie bramy masz stale napięcie 12 aby zasilić ten odbiornik radiowy?
  • #3 16673644
    pawlo1748
    Poziom 10  
    djlukas napisał:
    Gdzie w napędzie bramy masz stale napięcie 12 aby zasilić ten odbiornik radiowy?

Wlasnie nie ma pewnie musze poprowadzic zasilanie z zasilacza ten bedzie dobry ?

transformatoraNaped bramy Nice Robus RB600 plus sterownik radiowy dodatkowy NW1KG
  • #4 16673873
    djlukas
    Poziom 27  
    Może być ten. Mam nadzieję, że umiesz to podłączyć.
  • #5 16674012
    Marek J.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 949
    djlukas napisał:

...a dla czego tylko stałe i tylko 12V? Brak pojęcia czy umiejętności czytania opisów złącza NW1 na fotce (o informacjach w internecie nie wspomnę)...?
    djlukas napisał: