logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Excel- makro do hiperłącza - Hiperłącze nie działa po wyszukiwaniu pionowym.

Brus.inka 06 Lis 2017 19:25 3561 4
  • #1 16805657
    Brus.inka
    Poziom 2  
    Witam,

jestem zielona w tworzeniu kodów VBA.
    Mam dużą liczbę klientów, z których każdy ma pewną gamę produktów i plików do tych produktów przypisanych. Wszystkie te dokumenty zapisane są na serwerze.
    Utworzyłam w excelu listy dla każdego klienta na osobnych zakładkach z hiperłączami odnoszącymi się do tych dokumentów.
    Na pierwszej zakładce zrobiłam zbiorczą tabelę w której po wyszukaniu konkretnego produktu pokazują się przypisane do tego produktu dokumenty (wyszukiwane przez wyszukaj.pionowo na podstawie hiperłączy utworzonych na innych zakładkach).
    Problem w tym, że hiperłącza na zakładkach działają, ale po wyszukaniu w tabeli zbiorczej już nie (wyświetla się tylko ich nazwa a dokumentu nie umie wyszukać).
    Znalazłam makro w innym poście na forum które teoretycznie powinno rozwiązać ten problem, jednak działa ono tylko dla kilku pierwszych produktów a dla reszty już nie.
    Będę wdzięczna za pomoc w uruchomieniu tych hiperłączy za pomocą formuł bądź za napisanie kodu VBA który by te hiperłącza otwierał.
    Załączniki:
    • klienci.rar (2.84 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #2 16805954
    lanzul
    Poziom 30  
    Ocena: 123
    Gapiszon ... a w zakładkach AAA, BBB, CCC sama wpisała poprawne wzory.
    Co musi mieć hiperłącze w "treści", aby działać ?
    "Ścieżkę dostępu i rozszerzenie pliku", jeśli się pliku dotyczy.
    No i wyszukiwanie coś tam nie poszło odrobinę, jakaś kolumna 10 przez piąta ...
    Proj.zip (12.15 kB)Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.

Ps.: Pliki tekstowe wkopiować do "c:temp", plik "klienci.xls" gdzieś na dysku i zobaczyć jak to działa.