Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Pomóżcie w pobraniu aplikacji DJI go

14 Gru 2017 18:06 5319 8
  • Poziom 37  
    Witajcie Wszyscy Ludzie Dobrej Woli!
    I wybaczcie mi lamerskie podejście do tematu. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że jestem starym grzybem nie mającym pojęcia o informatyce. Jestem zapalonym fotografem zajmującym się tą dziedziną od ponad 60-ciu lat. Od syna dostałem w prezencie drona "Mavic pro platinum" i nie mogę go sprawdzić bo j/w piszę jestem informatycznym kaleką. Naładowałem akumulatory w dronie i w sterowniku, zdjąłem blokadę i zabezpieczenie gimbala, podłączyłem kabelek ze sterownika do telefonu (iPhone 7) włączyłem zasilanie sterownika i drona, włączyłem w telefonie "Ustwienia", wybrałem sieć Wi-Fi (Mavic-82aa9c) wpisałem żądany kod (Password - 0350.....) i .... brak połączenia. Wyczytałem jeszcze z instrukcji, że trzeba pobrać i zainstalować "Aplikację DJI GO" przed korzystaniem z drona. "Zeskanuj kod QR aby pobrać najnowszą wersję." Nie wiem jednak jak to zrobić? I tu prośba do Was aby ktoś pomógł mi i wytłumaczył - czym mam zeskanować ten kod i w jaki sposób ściągnąć i zainstalować tą aplikację? Proszę przy tym o wyrozumiałość i tłumaczenie w sposób niezwykle podstawowy, tak jak byście tłumaczyli to własnemu dziadkowi a młodsi nawet pradziadkowi.
    Pragne też wyjaśnić, że najpierw zarejestrowałem sie na " Polskiem Forum FPV" ale od ponad 24 godzin nie jestem aktywowanym i nie mogę o nic tam zapytać a w dodatku jak na ironię piszą, że w razie kłopotów z aktywacja skontaktuj się z adninistratorem witryny. Oczywiście bez zalogowania kontakt jest niemożliwy i koło się zamyka. Jak widzicie, jesteście dla mnie "ostatnią deską ratunku".
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 37