logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Rozbudowa PC do gier: Karta graficzna i procesor do ASRock 785GM-S3, budżet 1000zł

skuter000 10 Sty 2018 20:07 483 3
REKLAMA
  • #1 16950842
    skuter000
    Poziom 7  
    Witam, chciałbym rozbudować ten śmietnik na skrzynkę do gier (chodzi mi o relaks przy nowszych tytułach na wyższych ustawieniach z zachowaniem przyzwoitych FPSów). Liczę na konkrety- modele. Jestem kompletnie zielony, nie wiem co z czym łączyć, żeby "miało ręce i nogi". Budżet +/- 1000zł
    Specyfikacja:
    płyta: ASRock 785GM-S3 AMD 785G+SB710 Chipsets
    karta graf: GIGABYTE AMD RADEON HD 6770 1GB GDDRS
    ram: Dolphin DDR3 4GB (1 kość 2 slot wolny)
    procesor: AMD Phenom(tm) II X4 B60 3,40 GHz
    zasilacz: CORSAIR CX 450M
    dysk: Segate Barracuda 7200,12 500GB
    obudowa: dynamic gaming box

Zastanawiam się nad kartą Sapphire Radeon RX 560 Pulse 4GB GDDR5 (128 bit), lecz nie wiem czy tu pasuje, co o niej sądzicie?
    Nie małą zagadkę stanowi dla mnie również ten procesor- w miarę ok, czy też do wymiany?
    Dokupić kość ramu (czy musi być identyczna jak ta, która jest w środku?), czy kupić nowe 2x4 (być może lepsze- nie wiem jakiej jakości jest ta, którą posiadam).
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 16951444
    dt1
    Admin grupy komputery
    Ocena: 8255
    Witaj. Przy założeniu:

skuter000 napisał:
    relaks przy nowszych tytułach na wyższych ustawieniach z zachowaniem przyzwoitych FPSów

Powinieneś wymienić płytę, procesor, pamięć RAM (przy nowszym sprzęcie DDR3 już nie zadziała) oraz kartę graficzną. Wymiana samej karty graficznej coś tam da, ale w nowszych grach stary procesor z początku dekady będzie skutecznie zniechęcał do grania w wyższych detalach w bardziej wymagających grach.
  • REKLAMA
  • #3 16951785
    skuter000
    Poziom 7  
    Mam rozumieć, że nie ma sensu upgradować tego złomka?