Wczoraj ściął mi się telefon - Samsung Galaxy A3 2017 - najpierw się wyłączył potem pojawiła się informacja o resecie telefonu i powróceniu do ustawień fabrycznych. Po włączeniu telefonu następuje konfiguracja która zatrzymuje się w momencie gdy trzeba wpisać dane konta google które wcześniej było skonfigurowane z tym urządzeniem - wpisuje je (adres hasło) ale wyskakuje komunikat "nie można zalogować się na urządzeniu z powodu nieznanego błędu, spróbuj zalogować się z innego konta bądz po upływie 24h" Próbowałam również z innego, ale jest to samo. Logując się na te konta przez przeglądarkę na laptopie wszystko działa.
Ktoś mógłby coś na to poradzić? Można to jakoś ominąć w mało skomplikowany sposób? Nie ukrywam, że jestem trochę zielona jeśli chodzi o takie rzeczy
Telefon był brany w raz z abonamentem w salonie - Czy jeśli tam się udam oni coś poradzą (telefon ma gwarancje) czy raczej umyją ręce i będzie trzeba udać się do serwisu?
Dodam, że ja sama nie przeprowadzałam żadnego resetu itp to sam telefon podczas użytkowania "tak się zachował"
Będę wdzięczna za pomoc
Ktoś mógłby coś na to poradzić? Można to jakoś ominąć w mało skomplikowany sposób? Nie ukrywam, że jestem trochę zielona jeśli chodzi o takie rzeczy
Telefon był brany w raz z abonamentem w salonie - Czy jeśli tam się udam oni coś poradzą (telefon ma gwarancje) czy raczej umyją ręce i będzie trzeba udać się do serwisu?
Dodam, że ja sama nie przeprowadzałam żadnego resetu itp to sam telefon podczas użytkowania "tak się zachował"
Będę wdzięczna za pomoc