Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wymiana paska rozrządu w tdi

16 Sie 2005 23:17 8974 9
  • Poziom 13  
    Witam , czy po wymianie paska rozrzadu w passacie 1.9 tdi 10 km trzeba ustawić vagiem pompę wtryskową, Jeżeli tak to proszę o rade jak to zrobić i jakie wartości ustawic
  • Poziom 18  
    Witam niema takiej potrzeby




    ps. jak pomylisz ustawienie to głowica do kapitalnego remontu i może jeszcze coś
  • Poziom 13  
    Ja wymienialem w TDI ASV i nie bylo takiej potrzeby jak wszystko dobrze ustawisz porob sobie swoje cechy np markerem i dobrze policz zabki na pasku wszystko bedzie gralo..
  • Poziom 25  
    W VW 1,9 TDI koło pasowe wałka rozrządu jest pływające (bez klina) i z tyłu jest wycięcie do ustawiania jego. Jeżeli wszystko jest dobrze ustawione to nie ma konieczności ponownego sprawdzania ale dobrze jest przy montazu sprawdzić dynamiczny kąt wyprzedzenia i to robi się np. VAGiem
  • Spec od samochodów
    Dynamiczny kąt tylko lampą.Na kole pompy jest regulacja po wymianie paska /różne firmy/początek wtrysku należy sprawdzić.VAG tego niestety nie widzi wiem to z autopsji.Ile stopni na pw.
  • Poziom 21  
    Witam
    Zawsze po wymianie rozrządu w TDI należy sprawdzić VAG - iem czy jest włąściwy kąt wtrysku paliwa.
    Pozdrawiam
  • Poziom 30  
    Jakbys zlecil wymiane osobom kompetentym i znajacych sie na rzeczy to pewnie bys tego postu nie zamieszczal. Niekiedy oszczednosci na poczatku sa poczatkiem sporych strat finansowych. Jezeli nie wymieniles jeszcze to wymien w warsztacie i najlepiej na ich czesciach - musisz dostac gwarancje na czesci i robocizne a nie ze pasek przeskoczy lub peknie po tygodniu.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 21  
    Slawek J napisał:
    Jakbys zlecil wymiane osobom kompetentym i znajacych się na rzeczy to pewnie bys tego postu nie zamieszczal. Niekiedy oszczednosci na poczatku sa poczatkiem sporych strat finansowych. Jezeli nie wymieniles jeszcze to wymien w warsztacie i najlepiej na ich czesciach - musisz dostac gwarancje na czesci i robocizne a nie ze pasek przeskoczy lub peknie po tygodniu.
    Pozdrawiam.


    fakt są jeszcze majstry co myślą że rozrząd to pasek klinowy.
  • Poziom 18  
    Stanisław Chwalisz napisał:
    Dynamiczny kąt tylko lampą.Na kole pompy jest regulacja po wymianie paska /różne firmy/początek wtrysku należy sprawdzić.VAG tego niestety nie widzi wiem to z autopsji.Ile stopni na pw.

    Czy VAG widzi czy nie jest to kwestia sterownika zamontowanego w aucie.
    Niestety "sekuta" nie podał żadnych danych jednoznacznie określających z jakim TDI mamy do czynienia, a to jest kluczowa informacja która powinna być zawarta w pytaniu.
  • Poziom 13  
    jest to 1.9 tdi 110 kM AFN.Jak najlepiej sprawdzic ten kąt wyprzedzania