Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung S5610 - polskie oprogramowanie

30 Mar 2018 15:33 1788 10
  • Poziom 3  
    Hej, zakupiłam dla taty Samsunga GT S5610, niestety nie zostałam uprzedzona, że nie ma wersji językowej polskiej. Jestem zielona, więc próbowałam już zrobić wg instrukcji
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=16014164#16014164
    Po kliknięciu START wyskakuje 'flash databsae loaded' i 'waiting for board reset' , podłączenie telefonu nic nie zmieniło, ładował się jak gdyby nigdy nic.
    Co robię źle?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 24  
    A przy zrobieniu resetu do fabrycznego nie ma możliwości wyboru języka PL? Wpisujesz w telefonie *2767*3855# i masz reset.
  • Admin grupy GSM
    MORT napisał:
    *2767*3855# i masz reset.

Po tym resecie moze stracić imei a wtedy już tylko serwis.

Myślę, że brak odpowiednich sterowników lub też nie wprowadzony jest telefon w download mode.
  • Poziom 3  
    Przy zwykły ustawieniu fabrycznych są języki od angielskiego aż do uzbeckiego, polskiego brak. Nie chce ryzykować wpisywaniu tego kodu.
    Jak sprawdzić czy telefon jest w download mode? Ewentualnie, jakie są koszta w serwisie wgrania polskiego?
  • Poziom 10  
    Po wybraniu plików bin i csc program prosi o podłączenie telefonu. Wyłączasz telefon. Naciskasz 1+3 i podłączasz kabel usb. Czekasz na zakończenie procesu. Jeśli program nie wykrywa telefonu sprawdź poprawność instalacji sterowników ewentualnie spróbuj jeszcze raz. Pozdrawiam
  • Poziom 3  
    No więc. Zrobiłam według instrukcji na innym laptopie, poszło. Po wyświetlonym process done odpiełam telefon.. Jak włączam wyświetla kilkukrotnie nazwę telefonu i się wyłącza. Padł?
  • Admin grupy GSM