Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla
Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB:
Grupa 1:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke;
3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów;
4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С
Grupa 2:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) położenia pedału gazu, 0%
3) pedału akceleratora położenia przełączania:
hhh1 - Klimat sterowania Inc.
hh0h - przełącznik pedału przyspieszenia (pedał wciśnięty)
hh1h - przełącznik pedału (pedał nie jest wciśnięty)
h1hh - przełącznik intensywne trybu podkręcania kick-DOWN ( pedał wciśnięty do końca)
1xxx - zwiększona prędkość obrotowa.
4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С
Grupa 3:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Podana wartość masy powietrza, 200-300 mg \ stroke;
3) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
4) Rzeczywiste AGR, 20-90%
Grupa 4:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar;
Grupa 5:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Rozpoczęcie podawania paliwa, 10-30 mg \ stroke;
3) Początek Sync:
001 - brak synchronizacji między jednostką sterującą i silnik
005 - zbyt wiele cykli zegara
020 - synchronizacja pozycji ustala się poprzez wykrycie ścieranie
033 - synchronizacja występuje jednak jeszcze sprawdzone
036 - synchronizacja odbywa, ale jeszcze zweryfikowany (tylko jednostka slave sterowanie silnika)
038 - brak prawidłowej wałka sygnał uruchamiania awaryjnego montaż dzięki synchronizacji wałka rozrządu
048 - synchronizacja Ukończony
temperatury 4) płynu chłodzącego> 80 ° C
Grupa 6:
1) Prędkość pojazdu, km / h;
2) Stan tempomatu:
xxxx hhh1 - włącznik świateł hamowania zaangażowany
xxxx hh1h - Rezerwa włącznik światła hamowania jest włączony
xxxx h1hh - pedał sprzęgła aktywna (nie do automatycznych skrzyń biegów)
xxxx 1xxx - jest aktywny tempomat
hhh1 xxxx - adaptive cruise control aktywowane
xx1x xxxx - wyłącznik główny włączony
3) Tempomat, prędkość znamionowa, km / h;
4) Wyłącznik pozycyjny GRA:
1xxx hhh1 - Wyłącznik główny jest przymocowany do ON
1xxx hh11 - przerywa utrwalenie na OFF
1xxx h1h1 - Porada dół, zwalniając
1xxx 1hh1 - Tip Up, przyspieszenia
xxx1 xxxx - ustaw wartość
xx1x xxxx - return
x1xx xxxx - komunikat o błędzie
1xxx xxxx - wyłącznik główny, wyposażenie, mocowanie do ON
Grupa 7:
1) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
2) Temperatura oleju w silniku, 20-95 ° C;
3) Temperatura powietrza wlotowego 5-80 ° С;
4) Temperatura chłodziwa> 80 ° С
Grupa 8:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Ograniczenie, pedał przyspieszenia, -5 - 0 Nm;
3) Ograniczenie, moment obrotowy, 170-200 Nm;
4) Ograniczanie, zadymienie, 150-200 nanometrów
Grupa 9:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Pożądany moment ACC \ GRA, -1280 - -1280 Nm;
3) Docelowy moment obrotowy silnika z interwencją CP, 615 - 615 Nm;
4) Moment obrotowy silnika, wartość maksymalna, 150-200 Nm
Grupa 10:
1) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
2) Ciśnienie powietrza otoczenia, 900 - 1100 mbar;
3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
4) Pozycja pedału przyspieszenia, 0%
Grupa 11:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
4) Regulator ciśnienia ładunku, sterowanie, 90 - 100%
Grupa 12:
1) System stanu filamentów:
0000 0000 - temperatura oczekiwanie chłodziwa
0000 0001 - start-stop ecomatic (niewykorzystane)
0001 0000 - wstępne żarzenie
0011 0000 - żarzenie gotowość
0101 0000 - bez wstępnego włókno
0111 0000 - żarzenie na początku
1100 0000 - włókno ma na początku
1011 0001 - oczekiwanie włókna po rozpoczęciu
1101 0000 - bez włókna po początek
1111 0000 - pośredniego żarzenia
1111 0001 - oczekiwanie na pośrednim filamentem
1111 1111 - nie włókno
2) Działanie systemu włókno s;
3) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V;
4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С
Grupa 13:
1) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 1, -2.8 - 2.8 mg \ stroke;
2) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 2, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
3) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 3, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
4) Geom. odchylenie cyklicznego posuwu, cylinder 4, -2.8 - 2.8 mg \ stroke
Grupa 15:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Moment obrotowy silnika, 20 - 60 Nm;
3) Zużycie paliwa, 0,3 - 0,8 l / h;
4) Wymaganie kierowcy, -5 - 0 Nm
Grupa 16:
1) Obciążenie generatora, 5 - 95%;
2) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy, warunki odłączenia:
podczas pracy elektryczny podgrzewacz pomocniczy we wszystkich pozycjach musi sprawdzić 0
xxxx hhh0 - Warunki wyłączenia nieobecnych
xxxx hhh1 - warunki trip - wystarczającą temperaturę chłodziwa
xxxx hh1h - poza warunkiem - obciążenie generatora, błąd SRC
h1hh xxxx - warunki obezwładniających - napięcie baterii jest zbyt wysokie
xxxx 1xxx - poza nimi - prędkość silnika jest zbyt mała
hhh1 xxxx - warunki - od rozpoczęcia zwalniania aktywowane
XXXX hh1h - poza nimi - usterka przetwornik temperatura płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza lub stopień wyjściowy
h1hh XXX - warunki blokady - nie aktywowane Panel
1xxx XXXX - warunki wyłączanie - temperatura na wlocie do kolektorów wystarczające
3) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy sterowania przekaźnikiem:
00 - nie ma przekaźnika nie jest doprowadzany do sygnału sterującego
01 - kontakt z małą przekaźnik moc grzejna
10 - kontakt z wysoką przekaźnikowy ogrzewanie
11 - oba styki przekaźnika są włączone
4) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V
Grupa 17:
1) Wersja ostatniego ważnego testu szczelności wtryskiwacza;
2) Różnica w ilości tlenu, gdy wtryskiwacz wycieka
Grupa 18:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
3) Stan sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej:
00 - Zapłon włączony, tryb sterowania
01 - Tryb sterowania po uruchomieniu
02 - Tryb sterowania z regulatorem ciśnienia (z możliwością zmiany trybu sterowania i regulacji)
03 - Tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo tryby sterowania i regulacji)
04 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia (normalny tryb pracy)
05 - tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo (normalny tryb pracy)
06 - tryb sterowania za pomocą regulatora ciśnienia (przy przełączeniu na sterowanie ciśnieniem za pomocą zaworu dozującego paliwo)
07 - tryb sterowania (silnik jest wyłączony)
08 - tryb sterowania (przy zmianie trybu sterowania trybu sterowania)
11 - tryb sterowania w przypadku opróżnienia zbiornika
15 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia i zaworem dozującym
16 paliwa - przejście z trybu regulacji za pomocą zaworu dozującego paliwo do trybu regulacji za pomocą regulatora ciśnienia
Grupa 19:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wysokie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji, -30 - 30;
3) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, ciśnienie nominalne w
szynie paliwowej, 200 - 270 bar;
4) Jednostka dozująca, nominalna wartość przepływu objętościowego, 9500 - 12000
Grupa 20:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 15 - 25%
Grupa 21:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 25 - 50%
Grupa 22:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Proces wtrysku, wartość nominalna:
xxxx xxx1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
xxxx 1xxx - niewykorzystany
xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
1ххх хххх - nieużywany
3) Proces wtryskowy, wartość rzeczywista:
хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
xxxx 1xxx - niewykorzystany
xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
1ххх хххх - nieużywany
4) Proces wtrysku, wartość nominalna:
хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
xxxx 1xxx - niewykorzystany
xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
1ххх хххх - nieużywany
Grupa 23:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
4) Dozwolona liczba iniekcji, 3
Grupa 24:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Rozpoczęcie przed wtryskiem wału korbowego 1, 0 - 6 °;
3) Okres przed wstrzyknięciem 1, 100 - 400;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar
Grupa 25:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Rozpoczęcie wstępnego wtrysku wału korbowego 2, 4 - 12 °;
3) Okres działania wstrzyknięcia wstępnego wynosi 2, 0 - 400;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar
Grupa 26:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wstępny wtrysk 3, start, bez korekty., 0 - 20 ° wał korbowy;
3) Wstrzyknięcie wstępne 3, czas włączenia, 0 - 300;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar
Grupa 27:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Dodatkowy wtrysk 1, początek aktywacji, 0 - 0 ° wał korbowy;
3) Dodatkowy zastrzyk 1, czas aktywacji, 0;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar
Grupa 28:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Dodatkowy wtrysk 2, początek aktywacji, wał korbowy 0 - 0 °;
3) Dodatkowy zastrzyk 2, czas aktywacji, 0;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar
Grupa 29:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Dodatkowy wtrysk 3, początkowy, niespójny, wał korbowy 0-0 °;
3) Dodatkowy zastrzyk 3, czas aktywacji, 0;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar
Grupa 30:
1) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 1, 0,67 - 0,83 V;
2) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 2, 0,25 - 0,5 V;
3) pedału przyspieszenia przełącznik pozycji:
hhhhhhh1 - Klimat Kontrola Inc.
hhhh0hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia jest wciśnięty)
hhhh1hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia nie jest wciśnięty)
hhh1hhhh - impulsowy Przyspieszenie kick-down (pedał przyspieszenia jest całkowicie wciśnięty )
х1хххххх - zwiększona prędkość х.х.
Uwaga: Tryb przełącznika intensywnego przyspieszenia kick-dół w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów nie przycisk
4) od położenia pedału gazu, 0%
Grupa 32:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%
Grupa 33:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° C;
3) Współczynnik obniżania kontroli temperatury spalin, 1;
4) Ogólny współczynnik zmniejszenia do kontrolowania temperatury spalin, 1
Grupa 34:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Regulator ciśnienia doładowania, kontrola, 90-100%;
3) Zwiększenie ciśnienia regulatora, reakcja, 5 - 50%;
4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%
Grupa 35:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Podana wartość masy powietrza, 200 - 300 mg \ stroke;
3) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
4) Klapka kolektora dolotowego, sterowanie, 5 - 15%
Grupa 36:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Klapa powietrza wlotowego kolektora, sterowanie, 5 - 15%;
3) Klapka kolektora dolotowego, reakcja, 5 - 15%;
4) Klapa powietrza dolotowego, kontrola stopnia wyjściowego, -35 - -15%
Grupa 38:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Rzeczywiste AGR, 20 - 90%;
3) rzeczywista wartość recyrkulacji spalin, 10 - 80%;
4) Zawór AGR, sterowanie, -20 - -5%
Grupa 39:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
3) Temperatura powietrza na wlocie, 5 - 80 ° C;
4) Przepustnica, kontrola stopnia wyjściowego, 0 - 20%
Grupa 40:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wartość nominalna dla zespołu przepustnicy, sprzężenie zwrotne położenia, 100%;
3) Komunikat odpowiedzi bloku dławiącego, 90-100%;
4) Sygnał sterujący do przepustnicy, od 0 do 20%
Grupa 41:
1) Sonda lambda kompensująca intr. rezystancja, 200 - 210 Ω;
2) Sonda Lambda, napięcie polaryzacji sygnału tlenu, V;
3) Filtrowana wartość ilości tlenu 0,001-0,01;
4) Filtrowana wartość tlenu / komp. Statyczna. sygnał tlenowy, 1
Grupa 42:
1) Sonda Lambda, adaptacyjna wartość tlenu, 0,001 - 0,01;
2) sonda Lambda, cykl pracy impulsów grzewczych sondy, 1,6 - 1,6%;
3) Sonda Lambda, na przykład. sygnał Ri, filtrowany (TempRohsig), 3,3 - 3,3 V;
4) Sonda Lambda, rzeczywista wartość Lambda, 1 - 5
Grupa 43:
1) Masa powietrza zsumowana podczas adaptacji, 0;
2) Wskazanie temperatury zewnętrznej, -20 - 50 ° С;
3) Sonda Lambda, ważność sygnału:
00000000 - nieprawidłowy sygnał sondy lambda (O2)
00000001 - rzeczywisty sygnał sondy lambda (O2);
4) Szerokopasmowa LZ, nieograniczona wartość; sygnał napięciowy, sygnał O2, V
Grupa 44:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) N elektroniki sondę Stan:
XXXX hhh1 - kontrolować całkowite obciążenie \ od
xxxx hh1h - pełne obciążenie
xxxx h1hh - ujemny niedopasowanie regulacji, to znaczy mieszanina jest zbyt bogata
XXXX 1xxx - błąd systemu
hhh1 XXX - nieprawidłowy sygnał (O2) lub modyfikacja dostosowując sonda lambda
xxxx hh1h - Uruchomienie silnika stan
h1hh xxxx - aktywuje się ograniczenie momentu lub cyklicznego zasilania
3) szerokopasmowego LZ stanu electrochain vylachi lambda sygnału :
000 - brak błędów
001 - obecne stężenie O2 jest niewiarygodnie wysokie
002 - stężenie Aktualny O2 jest nieznacznie niski
004 - stężenie O2 nie zmienia
008 - walidacji odblokowany
016 - stężenie O2 praktycznie jest 0
032 - w minionym okresie czasu nie ma wzbogacania
4) diagnostyka Lambda Czujnik:
000 ... 003 - opcja / błąd nr
004 - szybkość zmian jest zbyt mała smgnala
008 - uszkodzony kabel (lambda 1)
016 - O2 sygnał wymuszony tryb pracy na biegu jałowym mało prawdopodobne małe
032 - sygnał O2 w wymuszonym trybie h.x. nieprawdopodobnie duża
064 - sygnał w O2 częściowym obciążeniu nieprawdopodobnie małych
128 - sygnał w O2 nieprawdopodobnie dużych obciążeniach częściowych
256 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest nieprawdopodobnie mały
512 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest niewiarygodnie duży
Grupa 45:
1) Temperatura chłodziwa,> 80 ° C;
2) Sprężarka klimatyzacji, sterowanie wentylatorem, 0 - 100%;
3) Wentylator chłodnicy 1, włączenie:
8 - 11% - wentylator wyłączony
12 - 100% - wentylator włączony
Grupa 46:
1) Temperatura zewnętrzna (klimatyzacja), 5 - 80 ° C;
2) Temperatura chłodziwa (klimatyzacja),> 80 ° C;
3) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, rzeczywista (klimatyzacja),> 80 ° C;
4) Oznaczenie bitów warunki obezwładniających dla klimatyzatora
XXXX hhh1 - maksymalny dopuszczalny moment, odżywka zera
XXXX hh1h - zamknięcie z powodu ciśnienia krytycznego sprężarki klimatyzatora
xxxx h1hh - wyłączony z powodu zbyt wysokiej temperatury zewnętrznej
xxxx 1xxx - zamknięcie ze względu zbyt wysoka temperatura silnika
xxx1 xxxx - wyłączenie z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika
hh1h XXXX - Wyłączenie zbyt wysokiej / niskiej prędkości obrotowej silnika
h1hh xxxx - aktywowane punkty adaptacyjne
1xxx XXXX - wyłączenie ze względu na sygnał wykrycia błędu
Grupa 47:
1), temperatura czynnika chłodzącego na wylocie grzejnika nominalną (chłodzenia silnika 1), 90 - 100 ° C
2) Temperatura płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy, rzeczywista (chłodzenie silnika 1), 20 - 100 ° C;
3) Układ chłodzenia termostatu. silnik z elektrycznym sterowaniem, wartość nominalna (chłodzenie silnika 1),%;
4) wentylatora chłodnicy 1, przełącznik (chłodzenia silnika 1).
8 - 11% - wentylatora z
12 - 100% - wentylator zaw
Grupa 48:
1) prędkość obrotowa silnika (ochrona sprzęgła), 760 - 940 obr / min;
2) Prędkość wału wejściowego przekładni (ochrona sprzęgła), obr / min;
3) Ograniczenie, stan ochrony sprzęgła:
0 - nie włączono ochrony sprzęgła
1 - aktywowano ochronę sprzęgła;
4) Ograniczenie, moment obrotowy sprzęgła, Nm
Grupa 50:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) średniej wysokości cykliczny (nośnik liczba wartości adaptacji) 3 - 9 mg / skok ..;
3) Dostosowanie średniej wartości ilości, poprawne. ilość, mg / suw;
4) adaptacja wartości średniej liczby Stan Wył.
Xxxx hhh1 - błąd systemu wpływając już dostosowany modelu błędu
xxxx hh1h - błąd systemowy, który nie ma wpływu na już dostosowany modelowych błędów (np nieważny lambda sygnał sondy)
xxxx h11h - jednostka sterująca zainicjowany
Grupa 51:
1) prędkość obrotowa silnika (określanie liczby obrotów), 760 - 940 obr / min;
2) Liczba obrotów wałka rozrządu (określona liczba obrotów), podłoga. od 51/1 rpm;
3) Uruchom silnik, synchronizacja wywoławcza:
000 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
001 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
005 - niezgodność z położenia kątowego wałka rozrządu i wału korbowego zbyt duża
020 - synchronizacja ma siedzibę przy pomocy wałków wykrywania pozycji po wyłączeniu silnika
033 - jest synchronizacja, ale na razie zaznaczone
jest 036 - tylko dla jednostki sterującej silnika slave: jest synchronizacja, ale na razie jest ona sprawdzana
038 - nieobecny normalny sygnał z wałka rozrządu, tryb awaryjny - za pomocą sygnału synchronizacji wał korbowy
048 - synchronizacja jest kompletna
060 - nieobecni normalny sygnał z wału korbowego, w trybie awaryjnym;
4) Kąt rozrządu wałka rozrządu, -6 - 6 °
Grupa 52:
1) Liczba obrotów wału korbowego (silnik BU, stan resetowania), 760 - 940 obr / min;
4) Temperatura BU (BU silnika, status kasowania), 0 - 120 ° С
Grupa 54:
1) Status parametru. Field FMA (adaptacyjna średnia wartość ilości), 1 - 3;
2) Dostosowany. wartość prędkości dla parametru. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 800-3200 obr / min;
3) Dostosowany. wartość dla liczby par. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 10-40 mg / udar;
4) Wartość adaptacyjna wartości średniej, mg / suw
Grupa 57:
1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
2) Prędkość pojazdu (wsparcie silnika), km / h;
3) Dostarczanie sygnału sterującego do wspornika silnika 1,%
Grupa 59:
1) prędkość obrotowa silnika (moment obrotowy silnika 1), 760 - 940 obr / min;
2) Moment obrotowy silnika (moment obrotowy silnika 1), 20 - 60 Nm;
3) Moment hamowania silnikiem (moment obrotowy silnika 1), 25 - 40 Nm;
4) Żądanie momentu obrotowego, suma zamontowanych jednostek (moment obrotowy silnika 1), 0 - 30 Nm
Grupa 60:
1) Moment hamowania silnikiem (moment skręcający silnika 2), 25 - 40 nanometrów;
2) Moment poślizgu sprzęgła (moment obrotowy silnika 2), -30 - -40 Nm;
3) Moment sprężarki. montaż (moment obrotowy silnika 2), 15 - 25 Nm;
4) Generator, sygnał obciążenia (moment obrotowy silnika 2), 25 - 40%
Grupa 63:
1) Liczba obrotów cylindra 1 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
2) Liczba obrotów cylindra 2 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
3) Liczba obrotów cylindra 3 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
4) Liczba obrotów cylindra 4 przy sprawdzaniu kompresji, 0 - 510 obr / min
Grupa 69:
1) Dostosuj. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 Low Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA));
2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 High Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
wartości korekcji IMA / napięcia (ISA));
3) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 Low Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej wartości
korekta ilościowa (IMA) / korekcja napięcia (ISA));
4) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 High Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
wartości korekcji IMA / napięcia (ISA))
Grupa 70:
1) Dostosuj się. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 Low Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
korekcji IMA / napięcia (ISA));
2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 High Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(jest ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA))
Grupa 72:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 1, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 1 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)
Grupa 73:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
dostosowanie zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 3, -50 - 50:
dostosowanie posuwu przed wtryskiem (NMK)
Grupa 74:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)
Grupa 75:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 4 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)
Grupa 90:
1) Prędkość obrotowa silnika (OBD, recyrkulacja spalin 1), 760 - 940 obr / min;
2) Średni cykl podawania (recyrkulacja OBD EG 1), 3 - 9 mg / suw;
3) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD Recyrkulacja spalin 1),
200 - 300 mg / suw;
4) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD
Recyrkulacja spalin 1): xxxx xxx1 - aktywacja kontroli niedopasowania podczas regulacji
Grupa 91:
1) Max. pozycja. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
(OBD recyrkulacji spalin 2), 323.85;
2) Max. jest ujemny. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
(OBD recyrkulacji spalin 2) -326,40
3) powietrza przepływomierza masowego dla SG. led. (OBD Recyrkulacja spalin 2),
200 - 300 mg / suw;
4) Niezgodność w regulacji recyrkulacji spalin (OBD recyrkulacji
spalin 2) -327 - 324 mg / skok
Rozdział 95:
1) Leczenie startera, zacisk 50:
XXXX hhh1 - zacisk 50
XXXX hh1h - zacisk 50R;
2) kontrola starter sygnału blokowania lub P / N:
X X X X hhh1 - sprzęgło jest otwarty
hhh1 XXX - blokada polegała
Grupa 96:
3) Położenie startowe Wyłączona po włączeniu silnika:
XXXX hhh1 - silnik osiągnął prędkości, przy której wytwarza się rozrusznik wyłączenie
XXXX hh1h - próg prędkości
XXXX h1hh - maksymalny czas rozruchu w zależności od wstępnego włókno
xxxx 1xxx - maksymalny czas rozpoczęcia
hhh1 xxxx - zacisk 15
hh1h xxxx - zablokowanie zacisków 15
h1hh XXX - zacisk 50 i 50R
1xxx XXX - rozpoznawanie udało angażowania
Grupa 97:
1) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar;
2) Dawne przemieszczenie różnicy ciśnień filtra cząstek stałych -25 - 80 mbar
Grupa 99:
1) Prędkość obrotowa silnika, 0-5355 obr / min;
2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° С
Grupa 100:
1) Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych silnika Diesla, 100-200 ° C;
2) Temperatura spalin po filtrze cząstek stałych, 100 - 2500 ° C;
3) Różnica ciśnień filtra cząstek, 0 - 10 mbar;
4) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar
Grupa 101:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Regeneracja usługi, bieżący czas trwania, 0 - 51 min;
3) regeneracja usługi, czas od ostatniej rozdzielczości, 0 - 51 min;
4) Regeneracja usługi, status:
0 - pomyślna regeneracja
8 - częściowo udana regeneracja
Grupa 102:
1) Regeneracja usługi Stan:
XXXX hhh1 - normalny tryb
XXXX hh1h - początek fazy
xxxx h1hh - fazę ogrzewania 1
XXXX 1xxx - ogrzewanie fazy 2
hhh1 XXX - etap regeneracji
hh1h XXX - faza chłodzenia
h1hh XXX - udane usługi regeneracji
1xxx xxxx - regeneracja usług przebiegła pomyślnie;
2) Status regeneracja serwis blok logiczny:
xxxx hhh1 - aktywna regeneracja awaryjnego
xxxx hh1h - regeneracja anulowanie
Grupa 103:
1) bajt statusu trzy warunki regeneracji usługi zezwolenie 1:
XXXX hhh1 - temperatura przed cyklu katalitycznego utleniania 1 nie wzrasta ponad maksymalnie dopuszczalną
xxxx hh1h - temperatura przed numer katalizator utleniający 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
xxxx h1hh - status - aktywowany regeneracji usługi
xxxx 1xxx - status - pedał hamulca jest wciśnięty
2) Status Byte 2 regeneracji usług autoryzacji 2:
xxxx hhh1 - masa sadzy w filtrze cząstek w akceptowalnym zakresie
xxxx hh1h - nie ma błędów w niewolnika filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego
xxxx x1xx - w silniku nie występują żadne błędy
XXXX 1xxx - nie przekracza maksymalnej wydajności w czasie regeneracji
hhh1 XXX - ogrzewanie układu wydechowego numer 1 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
hh1h xxxx - ogrzewanie czas systemowy uwalniania numer 2 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
h1hh xxxx - Temperatura przed filtrem cząstek stałych rzędu 1 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
1xxx X X X X - temperatura przed filtrem cząstek numer 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej;
3) 1 bajt statusu regeneracji usługi autoryzacji 3:
X X X X hhh1 - prędkość pojazdu wynosi zero
XXXX hh1h - prędkość obrotowa silnika w dopuszczalnym zakresie
xxxx h1hh - cykliczny pak w dopuszczalnym przedziale
XXXX 1xxx - naciskając pedał przyspieszenia - mniejsza próg
hhh1 XXX - sadza numer 1 temperatury filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
hh1h xxxx - ilość sadzy 2 temperatura filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
h1hh xxxx - utleniania temperatura katalizatora rzędu 1 w dopuszczalnym zakresie
1xxx XXX - seria utleniania temperatura katalizatora 2 w dopuszczalnym zakresie;
4) bajt statusu 0 regeneracji usługi autoryzacji 4:
XXXX hhh1 - normalny silnik
XXXX hh1h - temperatura silnika mieści się w dopuszczalnym zakresie
xxxx h1hh - temperatura oleju w dopuszczalnym zakresie
xxxx 1xxx - ciśnienie atmosferyczne jest wystarczająco wysoka
hhh1 xxxx - temperatura paliwa wystarczająco niska
hh1h XXX - wystarczające napięcie na zaciskach akumulatora
xxxx h1hh - pedał sprzęgła nie jest wciśnięty
1xxx XXX - transmisja nie jest zawarty
Grupa 104:
1) Tryb neutralizacji
EGR : FF01 - tryb normalny
FF02 - tryb regeneracji;
2) Tryb neutralizacji EGR, niższy stopień, FF10
Grupa 105:
2) Liczba żądań regeneracji 0 - 255
Grupa 106:
2) Zużycie paliwa od ostatniej pomyślnej regeneracji, 0 - 68 l;
3) Filtr cząstek stałych, przebieg od ostatniej regeneracji, 0 - 2550 km;
4) Czas od ostatniej regeneracji, 0 - 3060
Grupa 107:
1) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (blokowanie regeneracji usług), <45;
2) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (możliwa tylko regeneracja usług), <40;
3) Progowa aktywacja regeneracji sadzy. filtr - podczas jazdy,> 20
Grupa 108:
1) Filtr cząstek stałych, objętość popiołu ciekłego paliwa, 0-200 ml;
2) Filtr cząstek stałych, oblicza się masę sadzy, 0-50;
3) Filtr cząstek stałych, zmierzona masa sadzy, 0 - 50
Grupa 110:
2) Status adaptacyjnego tempomatu:
xxxx hh00 - Nie aktywny
XXXX XX01 - aktywny
XXXX XX10 - neutralny
xxxx hh11 - Inicjowanie
xxxx h0hh - stosunek neutralny nieaktywny
xxxx h11h - tempomat jest włączony do głównego przełącznika
hh0h xxxx - niedozwolone
xx1x xxxx - dozwolone;
3) Prędkość pojazdu, km / h
Grupa 111:
1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
2) Prędkość pojazdu, km / h;
3) Przyspieszenie samochodu;
4) Aktualna transmisja
Grupa 117:
1) Pompa recyrkulacji spalin, 90 - 100%;
2) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, 20 - 90 ° C;
4) chłodzenie gazu recyrkulacji sprawdzić STAN:
0000, 0000 - bez zamykania
0000 0001 - wyłączenie błędu systemowego chłodnicy EGR (czujnik i zawór obejściowy)
0000, 0010 - od warunków, w zależności od trybu
0000 0011 - OFF przy włączonym zapłonie
0000 0100 - wyłączając zapłon w
0000, 0101 - w trakcie działania systemu zamykania po wyłączeniu silnika
0000 0110 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy sterowanie systemem recyrkulacji spalin
0000 0111 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy kontrolowanie gazu system recyrkulacji wydechowy
0000 1000 - wyłączenie systemu, gdy błąd chłodnicy EGR (chłodnica pompa EGR)
Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB:
Grupa 1:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke;
3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów;
4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С
Grupa 2:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) położenia pedału gazu, 0%
3) pedału akceleratora położenia przełączania:
hhh1 - Klimat sterowania Inc.
hh0h - przełącznik pedału przyspieszenia (pedał wciśnięty)
hh1h - przełącznik pedału (pedał nie jest wciśnięty)
h1hh - przełącznik intensywne trybu podkręcania kick-DOWN ( pedał wciśnięty do końca)
1xxx - zwiększona prędkość obrotowa.
4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С
Grupa 3:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Podana wartość masy powietrza, 200-300 mg \ stroke;
3) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
4) Rzeczywiste AGR, 20-90%
Grupa 4:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar;
Grupa 5:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Rozpoczęcie podawania paliwa, 10-30 mg \ stroke;
3) Początek Sync:
001 - brak synchronizacji między jednostką sterującą i silnik
005 - zbyt wiele cykli zegara
020 - synchronizacja pozycji ustala się poprzez wykrycie ścieranie
033 - synchronizacja występuje jednak jeszcze sprawdzone
036 - synchronizacja odbywa, ale jeszcze zweryfikowany (tylko jednostka slave sterowanie silnika)
038 - brak prawidłowej wałka sygnał uruchamiania awaryjnego montaż dzięki synchronizacji wałka rozrządu
048 - synchronizacja Ukończony
temperatury 4) płynu chłodzącego> 80 ° C
Grupa 6:
1) Prędkość pojazdu, km / h;
2) Stan tempomatu:
xxxx hhh1 - włącznik świateł hamowania zaangażowany
xxxx hh1h - Rezerwa włącznik światła hamowania jest włączony
xxxx h1hh - pedał sprzęgła aktywna (nie do automatycznych skrzyń biegów)
xxxx 1xxx - jest aktywny tempomat
hhh1 xxxx - adaptive cruise control aktywowane
xx1x xxxx - wyłącznik główny włączony
3) Tempomat, prędkość znamionowa, km / h;
4) Wyłącznik pozycyjny GRA:
1xxx hhh1 - Wyłącznik główny jest przymocowany do ON
1xxx hh11 - przerywa utrwalenie na OFF
1xxx h1h1 - Porada dół, zwalniając
1xxx 1hh1 - Tip Up, przyspieszenia
xxx1 xxxx - ustaw wartość
xx1x xxxx - return
x1xx xxxx - komunikat o błędzie
1xxx xxxx - wyłącznik główny, wyposażenie, mocowanie do ON
Grupa 7:
1) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
2) Temperatura oleju w silniku, 20-95 ° C;
3) Temperatura powietrza wlotowego 5-80 ° С;
4) Temperatura chłodziwa> 80 ° С
Grupa 8:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Ograniczenie, pedał przyspieszenia, -5 - 0 Nm;
3) Ograniczenie, moment obrotowy, 170-200 Nm;
4) Ograniczanie, zadymienie, 150-200 nanometrów
Grupa 9:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Pożądany moment ACC \ GRA, -1280 - -1280 Nm;
3) Docelowy moment obrotowy silnika z interwencją CP, 615 - 615 Nm;
4) Moment obrotowy silnika, wartość maksymalna, 150-200 Nm
Grupa 10:
1) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
2) Ciśnienie powietrza otoczenia, 900 - 1100 mbar;
3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
4) Pozycja pedału przyspieszenia, 0%
Grupa 11:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
4) Regulator ciśnienia ładunku, sterowanie, 90 - 100%
Grupa 12:
1) System stanu filamentów:
0000 0000 - temperatura oczekiwanie chłodziwa
0000 0001 - start-stop ecomatic (niewykorzystane)
0001 0000 - wstępne żarzenie
0011 0000 - żarzenie gotowość
0101 0000 - bez wstępnego włókno
0111 0000 - żarzenie na początku
1100 0000 - włókno ma na początku
1011 0001 - oczekiwanie włókna po rozpoczęciu
1101 0000 - bez włókna po początek
1111 0000 - pośredniego żarzenia
1111 0001 - oczekiwanie na pośrednim filamentem
1111 1111 - nie włókno
2) Działanie systemu włókno s;
3) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V;
4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С
Grupa 13:
1) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 1, -2.8 - 2.8 mg \ stroke;
2) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 2, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
3) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 3, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
4) Geom. odchylenie cyklicznego posuwu, cylinder 4, -2.8 - 2.8 mg \ stroke
Grupa 15:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Moment obrotowy silnika, 20 - 60 Nm;
3) Zużycie paliwa, 0,3 - 0,8 l / h;
4) Wymaganie kierowcy, -5 - 0 Nm
Grupa 16:
1) Obciążenie generatora, 5 - 95%;
2) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy, warunki odłączenia:
podczas pracy elektryczny podgrzewacz pomocniczy we wszystkich pozycjach musi sprawdzić 0
xxxx hhh0 - Warunki wyłączenia nieobecnych
xxxx hhh1 - warunki trip - wystarczającą temperaturę chłodziwa
xxxx hh1h - poza warunkiem - obciążenie generatora, błąd SRC
h1hh xxxx - warunki obezwładniających - napięcie baterii jest zbyt wysokie
xxxx 1xxx - poza nimi - prędkość silnika jest zbyt mała
hhh1 xxxx - warunki - od rozpoczęcia zwalniania aktywowane
XXXX hh1h - poza nimi - usterka przetwornik temperatura płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza lub stopień wyjściowy
h1hh XXX - warunki blokady - nie aktywowane Panel
1xxx XXXX - warunki wyłączanie - temperatura na wlocie do kolektorów wystarczające
3) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy sterowania przekaźnikiem:
00 - nie ma przekaźnika nie jest doprowadzany do sygnału sterującego
01 - kontakt z małą przekaźnik moc grzejna
10 - kontakt z wysoką przekaźnikowy ogrzewanie
11 - oba styki przekaźnika są włączone
4) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V
Grupa 17:
1) Wersja ostatniego ważnego testu szczelności wtryskiwacza;
2) Różnica w ilości tlenu, gdy wtryskiwacz wycieka
Grupa 18:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
3) Stan sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej:
00 - Zapłon włączony, tryb sterowania
01 - Tryb sterowania po uruchomieniu
02 - Tryb sterowania z regulatorem ciśnienia (z możliwością zmiany trybu sterowania i regulacji)
03 - Tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo tryby sterowania i regulacji)
04 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia (normalny tryb pracy)
05 - tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo (normalny tryb pracy)
06 - tryb sterowania za pomocą regulatora ciśnienia (przy przełączeniu na sterowanie ciśnieniem za pomocą zaworu dozującego paliwo)
07 - tryb sterowania (silnik jest wyłączony)
08 - tryb sterowania (przy zmianie trybu sterowania trybu sterowania)
11 - tryb sterowania w przypadku opróżnienia zbiornika
15 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia i zaworem dozującym
16 paliwa - przejście z trybu regulacji za pomocą zaworu dozującego paliwo do trybu regulacji za pomocą regulatora ciśnienia
Grupa 19:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wysokie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji, -30 - 30;
3) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, ciśnienie nominalne w
szynie paliwowej, 200 - 270 bar;
4) Jednostka dozująca, nominalna wartość przepływu objętościowego, 9500 - 12000
Grupa 20:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 15 - 25%
Grupa 21:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 25 - 50%
Grupa 22:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Proces wtrysku, wartość nominalna:
xxxx xxx1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
xxxx 1xxx - niewykorzystany
xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
1ххх хххх - nieużywany
3) Proces wtryskowy, wartość rzeczywista:
хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
xxxx 1xxx - niewykorzystany
xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
1ххх хххх - nieużywany
4) Proces wtrysku, wartość nominalna:
хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
xxxx 1xxx - niewykorzystany
xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
1ххх хххх - nieużywany
Grupa 23:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
4) Dozwolona liczba iniekcji, 3
Grupa 24:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Rozpoczęcie przed wtryskiem wału korbowego 1, 0 - 6 °;
3) Okres przed wstrzyknięciem 1, 100 - 400;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar
Grupa 25:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Rozpoczęcie wstępnego wtrysku wału korbowego 2, 4 - 12 °;
3) Okres działania wstrzyknięcia wstępnego wynosi 2, 0 - 400;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar
Grupa 26:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wstępny wtrysk 3, start, bez korekty., 0 - 20 ° wał korbowy;
3) Wstrzyknięcie wstępne 3, czas włączenia, 0 - 300;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar
Grupa 27:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Dodatkowy wtrysk 1, początek aktywacji, 0 - 0 ° wał korbowy;
3) Dodatkowy zastrzyk 1, czas aktywacji, 0;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar
Grupa 28:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Dodatkowy wtrysk 2, początek aktywacji, wał korbowy 0 - 0 °;
3) Dodatkowy zastrzyk 2, czas aktywacji, 0;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar
Grupa 29:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Dodatkowy wtrysk 3, początkowy, niespójny, wał korbowy 0-0 °;
3) Dodatkowy zastrzyk 3, czas aktywacji, 0;
4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar
Grupa 30:
1) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 1, 0,67 - 0,83 V;
2) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 2, 0,25 - 0,5 V;
3) pedału przyspieszenia przełącznik pozycji:
hhhhhhh1 - Klimat Kontrola Inc.
hhhh0hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia jest wciśnięty)
hhhh1hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia nie jest wciśnięty)
hhh1hhhh - impulsowy Przyspieszenie kick-down (pedał przyspieszenia jest całkowicie wciśnięty )
х1хххххх - zwiększona prędkość х.х.
Uwaga: Tryb przełącznika intensywnego przyspieszenia kick-dół w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów nie przycisk
4) od położenia pedału gazu, 0%
Grupa 32:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%
Grupa 33:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° C;
3) Współczynnik obniżania kontroli temperatury spalin, 1;
4) Ogólny współczynnik zmniejszenia do kontrolowania temperatury spalin, 1
Grupa 34:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Regulator ciśnienia doładowania, kontrola, 90-100%;
3) Zwiększenie ciśnienia regulatora, reakcja, 5 - 50%;
4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%
Grupa 35:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Podana wartość masy powietrza, 200 - 300 mg \ stroke;
3) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
4) Klapka kolektora dolotowego, sterowanie, 5 - 15%
Grupa 36:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Klapa powietrza wlotowego kolektora, sterowanie, 5 - 15%;
3) Klapka kolektora dolotowego, reakcja, 5 - 15%;
4) Klapa powietrza dolotowego, kontrola stopnia wyjściowego, -35 - -15%
Grupa 38:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Rzeczywiste AGR, 20 - 90%;
3) rzeczywista wartość recyrkulacji spalin, 10 - 80%;
4) Zawór AGR, sterowanie, -20 - -5%
Grupa 39:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
3) Temperatura powietrza na wlocie, 5 - 80 ° C;
4) Przepustnica, kontrola stopnia wyjściowego, 0 - 20%
Grupa 40:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
2) Wartość nominalna dla zespołu przepustnicy, sprzężenie zwrotne położenia, 100%;
3) Komunikat odpowiedzi bloku dławiącego, 90-100%;
4) Sygnał sterujący do przepustnicy, od 0 do 20%
Grupa 41:
1) Sonda lambda kompensująca intr. rezystancja, 200 - 210 Ω;
2) Sonda Lambda, napięcie polaryzacji sygnału tlenu, V;
3) Filtrowana wartość ilości tlenu 0,001-0,01;
4) Filtrowana wartość tlenu / komp. Statyczna. sygnał tlenowy, 1
Grupa 42:
1) Sonda Lambda, adaptacyjna wartość tlenu, 0,001 - 0,01;
2) sonda Lambda, cykl pracy impulsów grzewczych sondy, 1,6 - 1,6%;
3) Sonda Lambda, na przykład. sygnał Ri, filtrowany (TempRohsig), 3,3 - 3,3 V;
4) Sonda Lambda, rzeczywista wartość Lambda, 1 - 5
Grupa 43:
1) Masa powietrza zsumowana podczas adaptacji, 0;
2) Wskazanie temperatury zewnętrznej, -20 - 50 ° С;
3) Sonda Lambda, ważność sygnału:
00000000 - nieprawidłowy sygnał sondy lambda (O2)
00000001 - rzeczywisty sygnał sondy lambda (O2);
4) Szerokopasmowa LZ, nieograniczona wartość; sygnał napięciowy, sygnał O2, V
Grupa 44:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) N elektroniki sondę Stan:
XXXX hhh1 - kontrolować całkowite obciążenie \ od
xxxx hh1h - pełne obciążenie
xxxx h1hh - ujemny niedopasowanie regulacji, to znaczy mieszanina jest zbyt bogata
XXXX 1xxx - błąd systemu
hhh1 XXX - nieprawidłowy sygnał (O2) lub modyfikacja dostosowując sonda lambda
xxxx hh1h - Uruchomienie silnika stan
h1hh xxxx - aktywuje się ograniczenie momentu lub cyklicznego zasilania
3) szerokopasmowego LZ stanu electrochain vylachi lambda sygnału :
000 - brak błędów
001 - obecne stężenie O2 jest niewiarygodnie wysokie
002 - stężenie Aktualny O2 jest nieznacznie niski
004 - stężenie O2 nie zmienia
008 - walidacji odblokowany
016 - stężenie O2 praktycznie jest 0
032 - w minionym okresie czasu nie ma wzbogacania
4) diagnostyka Lambda Czujnik:
000 ... 003 - opcja / błąd nr
004 - szybkość zmian jest zbyt mała smgnala
008 - uszkodzony kabel (lambda 1)
016 - O2 sygnał wymuszony tryb pracy na biegu jałowym mało prawdopodobne małe
032 - sygnał O2 w wymuszonym trybie h.x. nieprawdopodobnie duża
064 - sygnał w O2 częściowym obciążeniu nieprawdopodobnie małych
128 - sygnał w O2 nieprawdopodobnie dużych obciążeniach częściowych
256 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest nieprawdopodobnie mały
512 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest niewiarygodnie duży
Grupa 45:
1) Temperatura chłodziwa,> 80 ° C;
2) Sprężarka klimatyzacji, sterowanie wentylatorem, 0 - 100%;
3) Wentylator chłodnicy 1, włączenie:
8 - 11% - wentylator wyłączony
12 - 100% - wentylator włączony
Grupa 46:
1) Temperatura zewnętrzna (klimatyzacja), 5 - 80 ° C;
2) Temperatura chłodziwa (klimatyzacja),> 80 ° C;
3) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, rzeczywista (klimatyzacja),> 80 ° C;
4) Oznaczenie bitów warunki obezwładniających dla klimatyzatora
XXXX hhh1 - maksymalny dopuszczalny moment, odżywka zera
XXXX hh1h - zamknięcie z powodu ciśnienia krytycznego sprężarki klimatyzatora
xxxx h1hh - wyłączony z powodu zbyt wysokiej temperatury zewnętrznej
xxxx 1xxx - zamknięcie ze względu zbyt wysoka temperatura silnika
xxx1 xxxx - wyłączenie z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika
hh1h XXXX - Wyłączenie zbyt wysokiej / niskiej prędkości obrotowej silnika
h1hh xxxx - aktywowane punkty adaptacyjne
1xxx XXXX - wyłączenie ze względu na sygnał wykrycia błędu
Grupa 47:
1), temperatura czynnika chłodzącego na wylocie grzejnika nominalną (chłodzenia silnika 1), 90 - 100 ° C
2) Temperatura płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy, rzeczywista (chłodzenie silnika 1), 20 - 100 ° C;
3) Układ chłodzenia termostatu. silnik z elektrycznym sterowaniem, wartość nominalna (chłodzenie silnika 1),%;
4) wentylatora chłodnicy 1, przełącznik (chłodzenia silnika 1).
8 - 11% - wentylatora z
12 - 100% - wentylator zaw
Grupa 48:
1) prędkość obrotowa silnika (ochrona sprzęgła), 760 - 940 obr / min;
2) Prędkość wału wejściowego przekładni (ochrona sprzęgła), obr / min;
3) Ograniczenie, stan ochrony sprzęgła:
0 - nie włączono ochrony sprzęgła
1 - aktywowano ochronę sprzęgła;
4) Ograniczenie, moment obrotowy sprzęgła, Nm
Grupa 50:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) średniej wysokości cykliczny (nośnik liczba wartości adaptacji) 3 - 9 mg / skok ..;
3) Dostosowanie średniej wartości ilości, poprawne. ilość, mg / suw;
4) adaptacja wartości średniej liczby Stan Wył.
Xxxx hhh1 - błąd systemu wpływając już dostosowany modelu błędu
xxxx hh1h - błąd systemowy, który nie ma wpływu na już dostosowany modelowych błędów (np nieważny lambda sygnał sondy)
xxxx h11h - jednostka sterująca zainicjowany
Grupa 51:
1) prędkość obrotowa silnika (określanie liczby obrotów), 760 - 940 obr / min;
2) Liczba obrotów wałka rozrządu (określona liczba obrotów), podłoga. od 51/1 rpm;
3) Uruchom silnik, synchronizacja wywoławcza:
000 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
001 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
005 - niezgodność z położenia kątowego wałka rozrządu i wału korbowego zbyt duża
020 - synchronizacja ma siedzibę przy pomocy wałków wykrywania pozycji po wyłączeniu silnika
033 - jest synchronizacja, ale na razie zaznaczone
jest 036 - tylko dla jednostki sterującej silnika slave: jest synchronizacja, ale na razie jest ona sprawdzana
038 - nieobecny normalny sygnał z wałka rozrządu, tryb awaryjny - za pomocą sygnału synchronizacji wał korbowy
048 - synchronizacja jest kompletna
060 - nieobecni normalny sygnał z wału korbowego, w trybie awaryjnym;
4) Kąt rozrządu wałka rozrządu, -6 - 6 °
Grupa 52:
1) Liczba obrotów wału korbowego (silnik BU, stan resetowania), 760 - 940 obr / min;
4) Temperatura BU (BU silnika, status kasowania), 0 - 120 ° С
Grupa 54:
1) Status parametru. Field FMA (adaptacyjna średnia wartość ilości), 1 - 3;
2) Dostosowany. wartość prędkości dla parametru. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 800-3200 obr / min;
3) Dostosowany. wartość dla liczby par. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 10-40 mg / udar;
4) Wartość adaptacyjna wartości średniej, mg / suw
Grupa 57:
1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
2) Prędkość pojazdu (wsparcie silnika), km / h;
3) Dostarczanie sygnału sterującego do wspornika silnika 1,%
Grupa 59:
1) prędkość obrotowa silnika (moment obrotowy silnika 1), 760 - 940 obr / min;
2) Moment obrotowy silnika (moment obrotowy silnika 1), 20 - 60 Nm;
3) Moment hamowania silnikiem (moment obrotowy silnika 1), 25 - 40 Nm;
4) Żądanie momentu obrotowego, suma zamontowanych jednostek (moment obrotowy silnika 1), 0 - 30 Nm
Grupa 60:
1) Moment hamowania silnikiem (moment skręcający silnika 2), 25 - 40 nanometrów;
2) Moment poślizgu sprzęgła (moment obrotowy silnika 2), -30 - -40 Nm;
3) Moment sprężarki. montaż (moment obrotowy silnika 2), 15 - 25 Nm;
4) Generator, sygnał obciążenia (moment obrotowy silnika 2), 25 - 40%
Grupa 63:
1) Liczba obrotów cylindra 1 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
2) Liczba obrotów cylindra 2 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
3) Liczba obrotów cylindra 3 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
4) Liczba obrotów cylindra 4 przy sprawdzaniu kompresji, 0 - 510 obr / min
Grupa 69:
1) Dostosuj. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 Low Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA));
2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 High Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
wartości korekcji IMA / napięcia (ISA));
3) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 Low Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej wartości
korekta ilościowa (IMA) / korekcja napięcia (ISA));
4) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 High Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
wartości korekcji IMA / napięcia (ISA))
Grupa 70:
1) Dostosuj się. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 Low Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
korekcji IMA / napięcia (ISA));
2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 High Byte: Wartość
nominalna nie jest ustawiona
(jest ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA))
Grupa 72:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 1, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 1 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)
Grupa 73:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
dostosowanie zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 3, -50 - 50:
dostosowanie posuwu przed wtryskiem (NMK)
Grupa 74:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)
Grupa 75:
1) Dostosuj się. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
2) Adapter. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
3) Adapter. wartość cyl. 4 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)
Grupa 90:
1) Prędkość obrotowa silnika (OBD, recyrkulacja spalin 1), 760 - 940 obr / min;
2) Średni cykl podawania (recyrkulacja OBD EG 1), 3 - 9 mg / suw;
3) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD Recyrkulacja spalin 1),
200 - 300 mg / suw;
4) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD
Recyrkulacja spalin 1): xxxx xxx1 - aktywacja kontroli niedopasowania podczas regulacji
Grupa 91:
1) Max. pozycja. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
(OBD recyrkulacji spalin 2), 323.85;
2) Max. jest ujemny. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
(OBD recyrkulacji spalin 2) -326,40
3) powietrza przepływomierza masowego dla SG. led. (OBD Recyrkulacja spalin 2),
200 - 300 mg / suw;
4) Niezgodność w regulacji recyrkulacji spalin (OBD recyrkulacji
spalin 2) -327 - 324 mg / skok
Rozdział 95:
1) Leczenie startera, zacisk 50:
XXXX hhh1 - zacisk 50
XXXX hh1h - zacisk 50R;
2) kontrola starter sygnału blokowania lub P / N:
X X X X hhh1 - sprzęgło jest otwarty
hhh1 XXX - blokada polegała
Grupa 96:
3) Położenie startowe Wyłączona po włączeniu silnika:
XXXX hhh1 - silnik osiągnął prędkości, przy której wytwarza się rozrusznik wyłączenie
XXXX hh1h - próg prędkości
XXXX h1hh - maksymalny czas rozruchu w zależności od wstępnego włókno
xxxx 1xxx - maksymalny czas rozpoczęcia
hhh1 xxxx - zacisk 15
hh1h xxxx - zablokowanie zacisków 15
h1hh XXX - zacisk 50 i 50R
1xxx XXX - rozpoznawanie udało angażowania
Grupa 97:
1) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar;
2) Dawne przemieszczenie różnicy ciśnień filtra cząstek stałych -25 - 80 mbar
Grupa 99:
1) Prędkość obrotowa silnika, 0-5355 obr / min;
2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° С
Grupa 100:
1) Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych silnika Diesla, 100-200 ° C;
2) Temperatura spalin po filtrze cząstek stałych, 100 - 2500 ° C;
3) Różnica ciśnień filtra cząstek, 0 - 10 mbar;
4) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar
Grupa 101:
1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
2) Regeneracja usługi, bieżący czas trwania, 0 - 51 min;
3) regeneracja usługi, czas od ostatniej rozdzielczości, 0 - 51 min;
4) Regeneracja usługi, status:
0 - pomyślna regeneracja
8 - częściowo udana regeneracja
Grupa 102:
1) Regeneracja usługi Stan:
XXXX hhh1 - normalny tryb
XXXX hh1h - początek fazy
xxxx h1hh - fazę ogrzewania 1
XXXX 1xxx - ogrzewanie fazy 2
hhh1 XXX - etap regeneracji
hh1h XXX - faza chłodzenia
h1hh XXX - udane usługi regeneracji
1xxx xxxx - regeneracja usług przebiegła pomyślnie;
2) Status regeneracja serwis blok logiczny:
xxxx hhh1 - aktywna regeneracja awaryjnego
xxxx hh1h - regeneracja anulowanie
Grupa 103:
1) bajt statusu trzy warunki regeneracji usługi zezwolenie 1:
XXXX hhh1 - temperatura przed cyklu katalitycznego utleniania 1 nie wzrasta ponad maksymalnie dopuszczalną
xxxx hh1h - temperatura przed numer katalizator utleniający 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
xxxx h1hh - status - aktywowany regeneracji usługi
xxxx 1xxx - status - pedał hamulca jest wciśnięty
2) Status Byte 2 regeneracji usług autoryzacji 2:
xxxx hhh1 - masa sadzy w filtrze cząstek w akceptowalnym zakresie
xxxx hh1h - nie ma błędów w niewolnika filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego
xxxx x1xx - w silniku nie występują żadne błędy
XXXX 1xxx - nie przekracza maksymalnej wydajności w czasie regeneracji
hhh1 XXX - ogrzewanie układu wydechowego numer 1 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
hh1h xxxx - ogrzewanie czas systemowy uwalniania numer 2 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
h1hh xxxx - Temperatura przed filtrem cząstek stałych rzędu 1 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
1xxx X X X X - temperatura przed filtrem cząstek numer 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej;
3) 1 bajt statusu regeneracji usługi autoryzacji 3:
X X X X hhh1 - prędkość pojazdu wynosi zero
XXXX hh1h - prędkość obrotowa silnika w dopuszczalnym zakresie
xxxx h1hh - cykliczny pak w dopuszczalnym przedziale
XXXX 1xxx - naciskając pedał przyspieszenia - mniejsza próg
hhh1 XXX - sadza numer 1 temperatury filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
hh1h xxxx - ilość sadzy 2 temperatura filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
h1hh xxxx - utleniania temperatura katalizatora rzędu 1 w dopuszczalnym zakresie
1xxx XXX - seria utleniania temperatura katalizatora 2 w dopuszczalnym zakresie;
4) bajt statusu 0 regeneracji usługi autoryzacji 4:
XXXX hhh1 - normalny silnik
XXXX hh1h - temperatura silnika mieści się w dopuszczalnym zakresie
xxxx h1hh - temperatura oleju w dopuszczalnym zakresie
xxxx 1xxx - ciśnienie atmosferyczne jest wystarczająco wysoka
hhh1 xxxx - temperatura paliwa wystarczająco niska
hh1h XXX - wystarczające napięcie na zaciskach akumulatora
xxxx h1hh - pedał sprzęgła nie jest wciśnięty
1xxx XXX - transmisja nie jest zawarty
Grupa 104:
1) Tryb neutralizacji
EGR : FF01 - tryb normalny
FF02 - tryb regeneracji;
2) Tryb neutralizacji EGR, niższy stopień, FF10
Grupa 105:
2) Liczba żądań regeneracji 0 - 255
Grupa 106:
2) Zużycie paliwa od ostatniej pomyślnej regeneracji, 0 - 68 l;
3) Filtr cząstek stałych, przebieg od ostatniej regeneracji, 0 - 2550 km;
4) Czas od ostatniej regeneracji, 0 - 3060
Grupa 107:
1) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (blokowanie regeneracji usług), <45;
2) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (możliwa tylko regeneracja usług), <40;
3) Progowa aktywacja regeneracji sadzy. filtr - podczas jazdy,> 20
Grupa 108:
1) Filtr cząstek stałych, objętość popiołu ciekłego paliwa, 0-200 ml;
2) Filtr cząstek stałych, oblicza się masę sadzy, 0-50;
3) Filtr cząstek stałych, zmierzona masa sadzy, 0 - 50
Grupa 110:
2) Status adaptacyjnego tempomatu:
xxxx hh00 - Nie aktywny
XXXX XX01 - aktywny
XXXX XX10 - neutralny
xxxx hh11 - Inicjowanie
xxxx h0hh - stosunek neutralny nieaktywny
xxxx h11h - tempomat jest włączony do głównego przełącznika
hh0h xxxx - niedozwolone
xx1x xxxx - dozwolone;
3) Prędkość pojazdu, km / h
Grupa 111:
1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
2) Prędkość pojazdu, km / h;
3) Przyspieszenie samochodu;
4) Aktualna transmisja
Grupa 117:
1) Pompa recyrkulacji spalin, 90 - 100%;
2) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, 20 - 90 ° C;
4) chłodzenie gazu recyrkulacji sprawdzić STAN:
0000, 0000 - bez zamykania
0000 0001 - wyłączenie błędu systemowego chłodnicy EGR (czujnik i zawór obejściowy)
0000, 0010 - od warunków, w zależności od trybu
0000 0011 - OFF przy włączonym zapłonie
0000 0100 - wyłączając zapłon w
0000, 0101 - w trakcie działania systemu zamykania po wyłączeniu silnika
0000 0110 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy sterowanie systemem recyrkulacji spalin
0000 0111 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy kontrolowanie gazu system recyrkulacji wydechowy
0000 1000 - wyłączenie systemu, gdy błąd chłodnicy EGR (chłodnica pompa EGR)
Moderated By T5:Twój temat może być pomocny innym. 300pkt leci.