Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Texa PolandTexa Poland
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW 2.0 TDi CBAB opis bloków pomiarowych silnika.

kszychu 11 Jul 2018 23:02 12450 0
  • #1
    kszychu
    Level 8  
    Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla
    Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB:

    Grupa 1:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke;
    3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów;
    4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С

    Grupa 2:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) położenia pedału gazu, 0%
    3) pedału akceleratora położenia przełączania:
    hhh1 - Klimat sterowania Inc.
    hh0h - przełącznik pedału przyspieszenia (pedał wciśnięty)
    hh1h - przełącznik pedału (pedał nie jest wciśnięty)
    h1hh - przełącznik intensywne trybu podkręcania kick-DOWN ( pedał wciśnięty do końca)
    1xxx - zwiększona prędkość obrotowa.
    4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С

    Grupa 3:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Podana wartość masy powietrza, 200-300 mg \ stroke;
    3) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
    4) Rzeczywiste AGR, 20-90%

    Grupa 4:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
    3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar;

    Grupa 5:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Rozpoczęcie podawania paliwa, 10-30 mg \ stroke;
    3) Początek Sync:
    001 - brak synchronizacji między jednostką sterującą i silnik
    005 - zbyt wiele cykli zegara
    020 - synchronizacja pozycji ustala się poprzez wykrycie ścieranie
    033 - synchronizacja występuje jednak jeszcze sprawdzone
    036 - synchronizacja odbywa, ale jeszcze zweryfikowany (tylko jednostka slave sterowanie silnika)
    038 - brak prawidłowej wałka sygnał uruchamiania awaryjnego montaż dzięki synchronizacji wałka rozrządu
    048 - synchronizacja Ukończony
    temperatury 4) płynu chłodzącego> 80 ° C

    Grupa 6:
    1) Prędkość pojazdu, km / h;
    2) Stan tempomatu:
    xxxx hhh1 - włącznik świateł hamowania zaangażowany
    xxxx hh1h - Rezerwa włącznik światła hamowania jest włączony
    xxxx h1hh - pedał sprzęgła aktywna (nie do automatycznych skrzyń biegów)
    xxxx 1xxx - jest aktywny tempomat
    hhh1 xxxx - adaptive cruise control aktywowane
    xx1x xxxx - wyłącznik główny włączony
    3) Tempomat, prędkość znamionowa, km / h;
    4) Wyłącznik pozycyjny GRA:
    1xxx hhh1 - Wyłącznik główny jest przymocowany do ON
    1xxx hh11 - przerywa utrwalenie na OFF
    1xxx h1h1 - Porada dół, zwalniając
    1xxx 1hh1 - Tip Up, przyspieszenia
    xxx1 xxxx - ustaw wartość
    xx1x xxxx - return
    x1xx xxxx - komunikat o błędzie
    1xxx xxxx - wyłącznik główny, wyposażenie, mocowanie do ON

    Grupa 7:
    1) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
    2) Temperatura oleju w silniku, 20-95 ° C;
    3) Temperatura powietrza wlotowego 5-80 ° С;
    4) Temperatura chłodziwa> 80 ° С

    Grupa 8:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Ograniczenie, pedał przyspieszenia, -5 - 0 Nm;
    3) Ograniczenie, moment obrotowy, 170-200 Nm;
    4) Ograniczanie, zadymienie, 150-200 nanometrów

    Grupa 9:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Pożądany moment ACC \ GRA, -1280 - -1280 Nm;
    3) Docelowy moment obrotowy silnika z interwencją CP, 615 - 615 Nm;
    4) Moment obrotowy silnika, wartość maksymalna, 150-200 Nm

    Grupa 10:
    1) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
    2) Ciśnienie powietrza otoczenia, 900 - 1100 mbar;
    3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
    4) Pozycja pedału przyspieszenia, 0%

    Grupa 11:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
    3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
    4) Regulator ciśnienia ładunku, sterowanie, 90 - 100%

    Grupa 12:
    1) System stanu filamentów:
    0000 0000 - temperatura oczekiwanie chłodziwa
    0000 0001 - start-stop ecomatic (niewykorzystane)
    0001 0000 - wstępne żarzenie
    0011 0000 - żarzenie gotowość
    0101 0000 - bez wstępnego włókno
    0111 0000 - żarzenie na początku
    1100 0000 - włókno ma na początku
    1011 0001 - oczekiwanie włókna po rozpoczęciu
    1101 0000 - bez włókna po początek
    1111 0000 - pośredniego żarzenia
    1111 0001 - oczekiwanie na pośrednim filamentem
    1111 1111 - nie włókno
    2) Działanie systemu włókno s;
    3) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V;
    4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С

    Grupa 13:
    1) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 1, -2.8 - 2.8 mg \ stroke;
    2) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 2, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
    3) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 3, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
    4) Geom. odchylenie cyklicznego posuwu, cylinder 4, -2.8 - 2.8 mg \ stroke

    Grupa 15:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Moment obrotowy silnika, 20 - 60 Nm;
    3) Zużycie paliwa, 0,3 - 0,8 l / h;
    4) Wymaganie kierowcy, -5 - 0 Nm

    Grupa 16:
    1) Obciążenie generatora, 5 - 95%;
    2) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy, warunki odłączenia:
    podczas pracy elektryczny podgrzewacz pomocniczy we wszystkich pozycjach musi sprawdzić 0
    xxxx hhh0 - Warunki wyłączenia nieobecnych
    xxxx hhh1 - warunki trip - wystarczającą temperaturę chłodziwa
    xxxx hh1h - poza warunkiem - obciążenie generatora, błąd SRC
    h1hh xxxx - warunki obezwładniających - napięcie baterii jest zbyt wysokie
    xxxx 1xxx - poza nimi - prędkość silnika jest zbyt mała
    hhh1 xxxx - warunki - od rozpoczęcia zwalniania aktywowane
    XXXX hh1h - poza nimi - usterka przetwornik temperatura płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza lub stopień wyjściowy
    h1hh XXX - warunki blokady - nie aktywowane Panel
    1xxx XXXX - warunki wyłączanie - temperatura na wlocie do kolektorów wystarczające
    3) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy sterowania przekaźnikiem:
    00 - nie ma przekaźnika nie jest doprowadzany do sygnału sterującego
    01 - kontakt z małą przekaźnik moc grzejna
    10 - kontakt z wysoką przekaźnikowy ogrzewanie
    11 - oba styki przekaźnika są włączone
    4) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V

    Grupa 17:
    1) Wersja ostatniego ważnego testu szczelności wtryskiwacza;
    2) Różnica w ilości tlenu, gdy wtryskiwacz wycieka

    Grupa 18:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
    3) Stan sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej:
    00 - Zapłon włączony, tryb sterowania
    01 - Tryb sterowania po uruchomieniu
    02 - Tryb sterowania z regulatorem ciśnienia (z możliwością zmiany trybu sterowania i regulacji)
    03 - Tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo tryby sterowania i regulacji)
    04 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia (normalny tryb pracy)
    05 - tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo (normalny tryb pracy)
    06 - tryb sterowania za pomocą regulatora ciśnienia (przy przełączeniu na sterowanie ciśnieniem za pomocą zaworu dozującego paliwo)
    07 - tryb sterowania (silnik jest wyłączony)
    08 - tryb sterowania (przy zmianie trybu sterowania trybu sterowania)
    11 - tryb sterowania w przypadku opróżnienia zbiornika
    15 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia i zaworem dozującym
    16 paliwa - przejście z trybu regulacji za pomocą zaworu dozującego paliwo do trybu regulacji za pomocą regulatora ciśnienia

    Grupa 19:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wysokie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji, -30 - 30;
    3) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, ciśnienie nominalne w
    szynie paliwowej, 200 - 270 bar;
    4) Jednostka dozująca, nominalna wartość przepływu objętościowego, 9500 - 12000

    Grupa 20:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
    3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
    4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 15 - 25%

    Grupa 21:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
    3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
    4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 25 - 50%

    Grupa 22:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Proces wtrysku, wartość nominalna:
    xxxx xxx1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
    xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
    xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
    xxxx 1xxx - niewykorzystany
    xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
    xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
    x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
    1ххх хххх - nieużywany
    3) Proces wtryskowy, wartość rzeczywista:
    хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
    xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
    xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
    xxxx 1xxx - niewykorzystany
    xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
    xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
    x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
    1ххх хххх - nieużywany
    4) Proces wtrysku, wartość nominalna:
    хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
    xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
    xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
    xxxx 1xxx - niewykorzystany
    xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
    xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
    x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
    1ххх хххх - nieużywany

    Grupa 23:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
    3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
    4) Dozwolona liczba iniekcji, 3

    Grupa 24:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Rozpoczęcie przed wtryskiem wału korbowego 1, 0 - 6 °;
    3) Okres przed wstrzyknięciem 1, 100 - 400;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar

    Grupa 25:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Rozpoczęcie wstępnego wtrysku wału korbowego 2, 4 - 12 °;
    3) Okres działania wstrzyknięcia wstępnego wynosi 2, 0 - 400;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar

    Grupa 26:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wstępny wtrysk 3, start, bez korekty., 0 - 20 ° wał korbowy;
    3) Wstrzyknięcie wstępne 3, czas włączenia, 0 - 300;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar

    Grupa 27:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Dodatkowy wtrysk 1, początek aktywacji, 0 - 0 ° wał korbowy;
    3) Dodatkowy zastrzyk 1, czas aktywacji, 0;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar

    Grupa 28:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Dodatkowy wtrysk 2, początek aktywacji, wał korbowy 0 - 0 °;
    3) Dodatkowy zastrzyk 2, czas aktywacji, 0;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar

    Grupa 29:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Dodatkowy wtrysk 3, początkowy, niespójny, wał korbowy 0-0 °;
    3) Dodatkowy zastrzyk 3, czas aktywacji, 0;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar

    Grupa 30:
    1) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 1, 0,67 - 0,83 V;
    2) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 2, 0,25 - 0,5 V;
    3) pedału przyspieszenia przełącznik pozycji:
    hhhhhhh1 - Klimat Kontrola Inc.
    hhhh0hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia jest wciśnięty)
    hhhh1hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia nie jest wciśnięty)
    hhh1hhhh - impulsowy Przyspieszenie kick-down (pedał przyspieszenia jest całkowicie wciśnięty )
    х1хххххх - zwiększona prędkość х.х.
    Uwaga: Tryb przełącznika intensywnego przyspieszenia kick-dół w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów nie przycisk
    4) od położenia pedału gazu, 0%

    Grupa 32:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
    3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
    4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%

    Grupa 33:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° C;
    3) Współczynnik obniżania kontroli temperatury spalin, 1;
    4) Ogólny współczynnik zmniejszenia do kontrolowania temperatury spalin, 1

    Grupa 34:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Regulator ciśnienia doładowania, kontrola, 90-100%;
    3) Zwiększenie ciśnienia regulatora, reakcja, 5 - 50%;
    4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%

    Grupa 35:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Podana wartość masy powietrza, 200 - 300 mg \ stroke;
    3) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
    4) Klapka kolektora dolotowego, sterowanie, 5 - 15%

    Grupa 36:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Klapa powietrza wlotowego kolektora, sterowanie, 5 - 15%;
    3) Klapka kolektora dolotowego, reakcja, 5 - 15%;
    4) Klapa powietrza dolotowego, kontrola stopnia wyjściowego, -35 - -15%

    Grupa 38:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Rzeczywiste AGR, 20 - 90%;
    3) rzeczywista wartość recyrkulacji spalin, 10 - 80%;
    4) Zawór AGR, sterowanie, -20 - -5%

    Grupa 39:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
    3) Temperatura powietrza na wlocie, 5 - 80 ° C;
    4) Przepustnica, kontrola stopnia wyjściowego, 0 - 20%

    Grupa 40:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wartość nominalna dla zespołu przepustnicy, sprzężenie zwrotne położenia, 100%;
    3) Komunikat odpowiedzi bloku dławiącego, 90-100%;
    4) Sygnał sterujący do przepustnicy, od 0 do 20%

    Grupa 41:
    1) Sonda lambda kompensująca intr. rezystancja, 200 - 210 Ω;
    2) Sonda Lambda, napięcie polaryzacji sygnału tlenu, V;
    3) Filtrowana wartość ilości tlenu 0,001-0,01;
    4) Filtrowana wartość tlenu / komp. Statyczna. sygnał tlenowy, 1

    Grupa 42:
    1) Sonda Lambda, adaptacyjna wartość tlenu, 0,001 - 0,01;
    2) sonda Lambda, cykl pracy impulsów grzewczych sondy, 1,6 - 1,6%;
    3) Sonda Lambda, na przykład. sygnał Ri, filtrowany (TempRohsig), 3,3 - 3,3 V;
    4) Sonda Lambda, rzeczywista wartość Lambda, 1 - 5

    Grupa 43:
    1) Masa powietrza zsumowana podczas adaptacji, 0;
    2) Wskazanie temperatury zewnętrznej, -20 - 50 ° С;
    3) Sonda Lambda, ważność sygnału:
    00000000 - nieprawidłowy sygnał sondy lambda (O2)
    00000001 - rzeczywisty sygnał sondy lambda (O2);
    4) Szerokopasmowa LZ, nieograniczona wartość; sygnał napięciowy, sygnał O2, V

    Grupa 44:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) N elektroniki sondę Stan:
    XXXX hhh1 - kontrolować całkowite obciążenie \ od
    xxxx hh1h - pełne obciążenie
    xxxx h1hh - ujemny niedopasowanie regulacji, to znaczy mieszanina jest zbyt bogata
    XXXX 1xxx - błąd systemu
    hhh1 XXX - nieprawidłowy sygnał (O2) lub modyfikacja dostosowując sonda lambda
    xxxx hh1h - Uruchomienie silnika stan
    h1hh xxxx - aktywuje się ograniczenie momentu lub cyklicznego zasilania
    3) szerokopasmowego LZ stanu electrochain vylachi lambda sygnału :
    000 - brak błędów
    001 - obecne stężenie O2 jest niewiarygodnie wysokie
    002 - stężenie Aktualny O2 jest nieznacznie niski
    004 - stężenie O2 nie zmienia
    008 - walidacji odblokowany
    016 - stężenie O2 praktycznie jest 0
    032 - w minionym okresie czasu nie ma wzbogacania
    4) diagnostyka Lambda Czujnik:
    000 ... 003 - opcja / błąd nr
    004 - szybkość zmian jest zbyt mała smgnala
    008 - uszkodzony kabel (lambda 1)
    016 - O2 sygnał wymuszony tryb pracy na biegu jałowym mało prawdopodobne małe
    032 - sygnał O2 w wymuszonym trybie h.x. nieprawdopodobnie duża
    064 - sygnał w O2 częściowym obciążeniu nieprawdopodobnie małych
    128 - sygnał w O2 nieprawdopodobnie dużych obciążeniach częściowych
    256 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest nieprawdopodobnie mały
    512 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest niewiarygodnie duży

    Grupa 45:
    1) Temperatura chłodziwa,> 80 ° C;
    2) Sprężarka klimatyzacji, sterowanie wentylatorem, 0 - 100%;
    3) Wentylator chłodnicy 1, włączenie:
    8 - 11% - wentylator wyłączony
    12 - 100% - wentylator włączony

    Grupa 46:
    1) Temperatura zewnętrzna (klimatyzacja), 5 - 80 ° C;
    2) Temperatura chłodziwa (klimatyzacja),> 80 ° C;
    3) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, rzeczywista (klimatyzacja),> 80 ° C;
    4) Oznaczenie bitów warunki obezwładniających dla klimatyzatora
    XXXX hhh1 - maksymalny dopuszczalny moment, odżywka zera
    XXXX hh1h - zamknięcie z powodu ciśnienia krytycznego sprężarki klimatyzatora
    xxxx h1hh - wyłączony z powodu zbyt wysokiej temperatury zewnętrznej
    xxxx 1xxx - zamknięcie ze względu zbyt wysoka temperatura silnika
    xxx1 xxxx - wyłączenie z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika
    hh1h XXXX - Wyłączenie zbyt wysokiej / niskiej prędkości obrotowej silnika
    h1hh xxxx - aktywowane punkty adaptacyjne
    1xxx XXXX - wyłączenie ze względu na sygnał wykrycia błędu

    Grupa 47:
    1), temperatura czynnika chłodzącego na wylocie grzejnika nominalną (chłodzenia silnika 1), 90 - 100 ° C
    2) Temperatura płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy, rzeczywista (chłodzenie silnika 1), 20 - 100 ° C;
    3) Układ chłodzenia termostatu. silnik z elektrycznym sterowaniem, wartość nominalna (chłodzenie silnika 1),%;
    4) wentylatora chłodnicy 1, przełącznik (chłodzenia silnika 1).
    8 - 11% - wentylatora z
    12 - 100% - wentylator zaw

    Grupa 48:
    1) prędkość obrotowa silnika (ochrona sprzęgła), 760 - 940 obr / min;
    2) Prędkość wału wejściowego przekładni (ochrona sprzęgła), obr / min;
    3) Ograniczenie, stan ochrony sprzęgła:
    0 - nie włączono ochrony sprzęgła
    1 - aktywowano ochronę sprzęgła;
    4) Ograniczenie, moment obrotowy sprzęgła, Nm

    Grupa 50:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) średniej wysokości cykliczny (nośnik liczba wartości adaptacji) 3 - 9 mg / skok ..;
    3) Dostosowanie średniej wartości ilości, poprawne. ilość, mg / suw;
    4) adaptacja wartości średniej liczby Stan Wył.
    Xxxx hhh1 - błąd systemu wpływając już dostosowany modelu błędu
    xxxx hh1h - błąd systemowy, który nie ma wpływu na już dostosowany modelowych błędów (np nieważny lambda sygnał sondy)
    xxxx h11h - jednostka sterująca zainicjowany

    Grupa 51:
    1) prędkość obrotowa silnika (określanie liczby obrotów), 760 - 940 obr / min;
    2) Liczba obrotów wałka rozrządu (określona liczba obrotów), podłoga. od 51/1 rpm;
    3) Uruchom silnik, synchronizacja wywoławcza:
    000 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
    001 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
    005 - niezgodność z położenia kątowego wałka rozrządu i wału korbowego zbyt duża
    020 - synchronizacja ma siedzibę przy pomocy wałków wykrywania pozycji po wyłączeniu silnika
    033 - jest synchronizacja, ale na razie zaznaczone
    jest 036 - tylko dla jednostki sterującej silnika slave: jest synchronizacja, ale na razie jest ona sprawdzana
    038 - nieobecny normalny sygnał z wałka rozrządu, tryb awaryjny - za pomocą sygnału synchronizacji wał korbowy
    048 - synchronizacja jest kompletna
    060 - nieobecni normalny sygnał z wału korbowego, w trybie awaryjnym;
    4) Kąt rozrządu wałka rozrządu, -6 - 6 °

    Grupa 52:
    1) Liczba obrotów wału korbowego (silnik BU, stan resetowania), 760 - 940 obr / min;
    4) Temperatura BU (BU silnika, status kasowania), 0 - 120 ° С

    Grupa 54:
    1) Status parametru. Field FMA (adaptacyjna średnia wartość ilości), 1 - 3;
    2) Dostosowany. wartość prędkości dla parametru. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 800-3200 obr / min;
    3) Dostosowany. wartość dla liczby par. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 10-40 mg / udar;
    4) Wartość adaptacyjna wartości średniej, mg / suw

    Grupa 57:
    1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
    2) Prędkość pojazdu (wsparcie silnika), km / h;
    3) Dostarczanie sygnału sterującego do wspornika silnika 1,%

    Grupa 59:
    1) prędkość obrotowa silnika (moment obrotowy silnika 1), 760 - 940 obr / min;
    2) Moment obrotowy silnika (moment obrotowy silnika 1), 20 - 60 Nm;
    3) Moment hamowania silnikiem (moment obrotowy silnika 1), 25 - 40 Nm;
    4) Żądanie momentu obrotowego, suma zamontowanych jednostek (moment obrotowy silnika 1), 0 - 30 Nm

    Grupa 60:
    1) Moment hamowania silnikiem (moment skręcający silnika 2), 25 - 40 nanometrów;
    2) Moment poślizgu sprzęgła (moment obrotowy silnika 2), -30 - -40 Nm;
    3) Moment sprężarki. montaż (moment obrotowy silnika 2), 15 - 25 Nm;
    4) Generator, sygnał obciążenia (moment obrotowy silnika 2), 25 - 40%

    Grupa 63:
    1) Liczba obrotów cylindra 1 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
    2) Liczba obrotów cylindra 2 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
    3) Liczba obrotów cylindra 3 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
    4) Liczba obrotów cylindra 4 przy sprawdzaniu kompresji, 0 - 510 obr / min

    Grupa 69:
    1) Dostosuj. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 Low Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
    korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA));
    2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 High Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
    wartości korekcji IMA / napięcia (ISA));
    3) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 Low Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej wartości
    korekta ilościowa (IMA) / korekcja napięcia (ISA));
    4) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 High Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
    wartości korekcji IMA / napięcia (ISA))

    Grupa 70:
    1) Dostosuj się. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 Low Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
    korekcji IMA / napięcia (ISA));
    2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 High Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (jest ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
    korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA))

    Grupa 72:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 1, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 1 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
    Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 73:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
    dostosowanie zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 3, -50 - 50:
    dostosowanie posuwu przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 74:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 75:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 4 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
    Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 90:
    1) Prędkość obrotowa silnika (OBD, recyrkulacja spalin 1), 760 - 940 obr / min;
    2) Średni cykl podawania (recyrkulacja OBD EG 1), 3 - 9 mg / suw;
    3) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD Recyrkulacja spalin 1),
    200 - 300 mg / suw;
    4) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD
    Recyrkulacja spalin 1): xxxx xxx1 - aktywacja kontroli niedopasowania podczas regulacji

    Grupa 91:
    1) Max. pozycja. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
    (OBD recyrkulacji spalin 2), 323.85;
    2) Max. jest ujemny. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
    (OBD recyrkulacji spalin 2) -326,40
    3) powietrza przepływomierza masowego dla SG. led. (OBD Recyrkulacja spalin 2),
    200 - 300 mg / suw;
    4) Niezgodność w regulacji recyrkulacji spalin (OBD recyrkulacji
    spalin 2) -327 - 324 mg / skok

    Rozdział 95:
    1) Leczenie startera, zacisk 50:
    XXXX hhh1 - zacisk 50
    XXXX hh1h - zacisk 50R;
    2) kontrola starter sygnału blokowania lub P / N:
    X X X X hhh1 - sprzęgło jest otwarty
    hhh1 XXX - blokada polegała

    Grupa 96:
    3) Położenie startowe Wyłączona po włączeniu silnika:
    XXXX hhh1 - silnik osiągnął prędkości, przy której wytwarza się rozrusznik wyłączenie
    XXXX hh1h - próg prędkości
    XXXX h1hh - maksymalny czas rozruchu w zależności od wstępnego włókno
    xxxx 1xxx - maksymalny czas rozpoczęcia
    hhh1 xxxx - zacisk 15
    hh1h xxxx - zablokowanie zacisków 15
    h1hh XXX - zacisk 50 i 50R
    1xxx XXX - rozpoznawanie udało angażowania

    Grupa 97:
    1) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar;
    2) Dawne przemieszczenie różnicy ciśnień filtra cząstek stałych -25 - 80 mbar

    Grupa 99:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 0-5355 obr / min;
    2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° С

    Grupa 100:
    1) Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych silnika Diesla, 100-200 ° C;
    2) Temperatura spalin po filtrze cząstek stałych, 100 - 2500 ° C;
    3) Różnica ciśnień filtra cząstek, 0 - 10 mbar;
    4) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar

    Grupa 101:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Regeneracja usługi, bieżący czas trwania, 0 - 51 min;
    3) regeneracja usługi, czas od ostatniej rozdzielczości, 0 - 51 min;
    4) Regeneracja usługi, status:
    0 - pomyślna regeneracja
    8 - częściowo udana regeneracja

    Grupa 102:
    1) Regeneracja usługi Stan:
    XXXX hhh1 - normalny tryb
    XXXX hh1h - początek fazy
    xxxx h1hh - fazę ogrzewania 1
    XXXX 1xxx - ogrzewanie fazy 2
    hhh1 XXX - etap regeneracji
    hh1h XXX - faza chłodzenia
    h1hh XXX - udane usługi regeneracji
    1xxx xxxx - regeneracja usług przebiegła pomyślnie;
    2) Status regeneracja serwis blok logiczny:
    xxxx hhh1 - aktywna regeneracja awaryjnego
    xxxx hh1h - regeneracja anulowanie

    Grupa 103:
    1) bajt statusu trzy warunki regeneracji usługi zezwolenie 1:
    XXXX hhh1 - temperatura przed cyklu katalitycznego utleniania 1 nie wzrasta ponad maksymalnie dopuszczalną
    xxxx hh1h - temperatura przed numer katalizator utleniający 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
    xxxx h1hh - status - aktywowany regeneracji usługi
    xxxx 1xxx - status - pedał hamulca jest wciśnięty
    2) Status Byte 2 regeneracji usług autoryzacji 2:
    xxxx hhh1 - masa sadzy w filtrze cząstek w akceptowalnym zakresie
    xxxx hh1h - nie ma błędów w niewolnika filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego
    xxxx x1xx - w silniku nie występują żadne błędy
    XXXX 1xxx - nie przekracza maksymalnej wydajności w czasie regeneracji
    hhh1 XXX - ogrzewanie układu wydechowego numer 1 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
    hh1h xxxx - ogrzewanie czas systemowy uwalniania numer 2 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
    h1hh xxxx - Temperatura przed filtrem cząstek stałych rzędu 1 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
    1xxx X X X X - temperatura przed filtrem cząstek numer 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej;
    3) 1 bajt statusu regeneracji usługi autoryzacji 3:
    X X X X hhh1 - prędkość pojazdu wynosi zero
    XXXX hh1h - prędkość obrotowa silnika w dopuszczalnym zakresie
    xxxx h1hh - cykliczny pak w dopuszczalnym przedziale
    XXXX 1xxx - naciskając pedał przyspieszenia - mniejsza próg
    hhh1 XXX - sadza numer 1 temperatury filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
    hh1h xxxx - ilość sadzy 2 temperatura filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
    h1hh xxxx - utleniania temperatura katalizatora rzędu 1 w dopuszczalnym zakresie
    1xxx XXX - seria utleniania temperatura katalizatora 2 w dopuszczalnym zakresie;
    4) bajt statusu 0 regeneracji usługi autoryzacji 4:
    XXXX hhh1 - normalny silnik
    XXXX hh1h - temperatura silnika mieści się w dopuszczalnym zakresie
    xxxx h1hh - temperatura oleju w dopuszczalnym zakresie
    xxxx 1xxx - ciśnienie atmosferyczne jest wystarczająco wysoka
    hhh1 xxxx - temperatura paliwa wystarczająco niska
    hh1h XXX - wystarczające napięcie na zaciskach akumulatora
    xxxx h1hh - pedał sprzęgła nie jest wciśnięty
    1xxx XXX - transmisja nie jest zawarty

    Grupa 104:
    1) Tryb neutralizacji
    EGR : FF01 - tryb normalny
    FF02 - tryb regeneracji;
    2) Tryb neutralizacji EGR, niższy stopień, FF10

    Grupa 105:
    2) Liczba żądań regeneracji 0 - 255

    Grupa 106:
    2) Zużycie paliwa od ostatniej pomyślnej regeneracji, 0 - 68 l;
    3) Filtr cząstek stałych, przebieg od ostatniej regeneracji, 0 - 2550 km;
    4) Czas od ostatniej regeneracji, 0 - 3060

    Grupa 107:
    1) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (blokowanie regeneracji usług), <45;
    2) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (możliwa tylko regeneracja usług), <40;
    3) Progowa aktywacja regeneracji sadzy. filtr - podczas jazdy,> 20

    Grupa 108:
    1) Filtr cząstek stałych, objętość popiołu ciekłego paliwa, 0-200 ml;
    2) Filtr cząstek stałych, oblicza się masę sadzy, 0-50;
    3) Filtr cząstek stałych, zmierzona masa sadzy, 0 - 50

    Grupa 110:
    2) Status adaptacyjnego tempomatu:
    xxxx hh00 - Nie aktywny
    XXXX XX01 - aktywny
    XXXX XX10 - neutralny
    xxxx hh11 - Inicjowanie
    xxxx h0hh - stosunek neutralny nieaktywny
    xxxx h11h - tempomat jest włączony do głównego przełącznika
    hh0h xxxx - niedozwolone
    xx1x xxxx - dozwolone;
    3) Prędkość pojazdu, km / h

    Grupa 111:
    1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
    2) Prędkość pojazdu, km / h;
    3) Przyspieszenie samochodu;
    4) Aktualna transmisja

    Grupa 117:
    1) Pompa recyrkulacji spalin, 90 - 100%;
    2) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, 20 - 90 ° C;
    4) chłodzenie gazu recyrkulacji sprawdzić STAN:
    0000, 0000 - bez zamykania
    0000 0001 - wyłączenie błędu systemowego chłodnicy EGR (czujnik i zawór obejściowy)
    0000, 0010 - od warunków, w zależności od trybu
    0000 0011 - OFF przy włączonym zapłonie
    0000 0100 - wyłączając zapłon w
    0000, 0101 - w trakcie działania systemu zamykania po wyłączeniu silnika
    0000 0110 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy sterowanie systemem recyrkulacji spalin
    0000 0111 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy kontrolowanie gazu system recyrkulacji wydechowy
    0000 1000 - wyłączenie systemu, gdy błąd chłodnicy EGR (chłodnica pompa EGR)



    Moderated By T5:

    Twój temat może być pomocny innym. 300pkt leci.

    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Texa PolandTexa Poland