Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metalwork
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW 2.0 TDi CBAB opis bloków pomiarowych silnika.

kszychu 11 Lip 2018 23:02 954 0
  • #1 11 Lip 2018 23:02
    kszychu
    Poziom 8  

    Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla
    Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB:

    Grupa 1:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke;
    3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów;
    4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С

    Grupa 2:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) położenia pedału gazu, 0%
    3) pedału akceleratora położenia przełączania:
    hhh1 - Klimat sterowania Inc.
    hh0h - przełącznik pedału przyspieszenia (pedał wciśnięty)
    hh1h - przełącznik pedału (pedał nie jest wciśnięty)
    h1hh - przełącznik intensywne trybu podkręcania kick-DOWN ( pedał wciśnięty do końca)
    1xxx - zwiększona prędkość obrotowa.
    4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С

    Grupa 3:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Podana wartość masy powietrza, 200-300 mg \ stroke;
    3) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
    4) Rzeczywiste AGR, 20-90%

    Grupa 4:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
    3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar;

    Grupa 5:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Rozpoczęcie podawania paliwa, 10-30 mg \ stroke;
    3) Początek Sync:
    001 - brak synchronizacji między jednostką sterującą i silnik
    005 - zbyt wiele cykli zegara
    020 - synchronizacja pozycji ustala się poprzez wykrycie ścieranie
    033 - synchronizacja występuje jednak jeszcze sprawdzone
    036 - synchronizacja odbywa, ale jeszcze zweryfikowany (tylko jednostka slave sterowanie silnika)
    038 - brak prawidłowej wałka sygnał uruchamiania awaryjnego montaż dzięki synchronizacji wałka rozrządu
    048 - synchronizacja Ukończony
    temperatury 4) płynu chłodzącego> 80 ° C

    Grupa 6:
    1) Prędkość pojazdu, km / h;
    2) Stan tempomatu:
    xxxx hhh1 - włącznik świateł hamowania zaangażowany
    xxxx hh1h - Rezerwa włącznik światła hamowania jest włączony
    xxxx h1hh - pedał sprzęgła aktywna (nie do automatycznych skrzyń biegów)
    xxxx 1xxx - jest aktywny tempomat
    hhh1 xxxx - adaptive cruise control aktywowane
    xx1x xxxx - wyłącznik główny włączony
    3) Tempomat, prędkość znamionowa, km / h;
    4) Wyłącznik pozycyjny GRA:
    1xxx hhh1 - Wyłącznik główny jest przymocowany do ON
    1xxx hh11 - przerywa utrwalenie na OFF
    1xxx h1h1 - Porada dół, zwalniając
    1xxx 1hh1 - Tip Up, przyspieszenia
    xxx1 xxxx - ustaw wartość
    xx1x xxxx - return
    x1xx xxxx - komunikat o błędzie
    1xxx xxxx - wyłącznik główny, wyposażenie, mocowanie do ON

    Grupa 7:
    1) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
    2) Temperatura oleju w silniku, 20-95 ° C;




    3) Temperatura powietrza wlotowego 5-80 ° С;
    4) Temperatura chłodziwa> 80 ° С

    Grupa 8:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Ograniczenie, pedał przyspieszenia, -5 - 0 Nm;
    3) Ograniczenie, moment obrotowy, 170-200 Nm;
    4) Ograniczanie, zadymienie, 150-200 nanometrów

    Grupa 9:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Pożądany moment ACC \ GRA, -1280 - -1280 Nm;
    3) Docelowy moment obrotowy silnika z interwencją CP, 615 - 615 Nm;
    4) Moment obrotowy silnika, wartość maksymalna, 150-200 Nm

    Grupa 10:
    1) rzeczywista wartość masy powietrza, 180-350 mg \ stroke;
    2) Ciśnienie powietrza otoczenia, 900 - 1100 mbar;
    3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
    4) Pozycja pedału przyspieszenia, 0%

    Grupa 11:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
    3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
    4) Regulator ciśnienia ładunku, sterowanie, 90 - 100%

    Grupa 12:
    1) System stanu filamentów:
    0000 0000 - temperatura oczekiwanie chłodziwa
    0000 0001 - start-stop ecomatic (niewykorzystane)
    0001 0000 - wstępne żarzenie
    0011 0000 - żarzenie gotowość
    0101 0000 - bez wstępnego włókno
    0111 0000 - żarzenie na początku
    1100 0000 - włókno ma na początku
    1011 0001 - oczekiwanie włókna po rozpoczęciu
    1101 0000 - bez włókna po początek
    1111 0000 - pośredniego żarzenia
    1111 0001 - oczekiwanie na pośrednim filamentem
    1111 1111 - nie włókno
    2) Działanie systemu włókno s;
    3) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V;
    4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С

    Grupa 13:
    1) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 1, -2.8 - 2.8 mg \ stroke;
    2) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 2, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
    3) Geom. odchylenie cyklicznego zasilania, cylinder 3, -2,8 - 2,8 mg \ stroke;
    4) Geom. odchylenie cyklicznego posuwu, cylinder 4, -2.8 - 2.8 mg \ stroke

    Grupa 15:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Moment obrotowy silnika, 20 - 60 Nm;
    3) Zużycie paliwa, 0,3 - 0,8 l / h;
    4) Wymaganie kierowcy, -5 - 0 Nm

    Grupa 16:
    1) Obciążenie generatora, 5 - 95%;
    2) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy, warunki odłączenia:
    podczas pracy elektryczny podgrzewacz pomocniczy we wszystkich pozycjach musi sprawdzić 0
    xxxx hhh0 - Warunki wyłączenia nieobecnych
    xxxx hhh1 - warunki trip - wystarczającą temperaturę chłodziwa
    xxxx hh1h - poza warunkiem - obciążenie generatora, błąd SRC
    h1hh xxxx - warunki obezwładniających - napięcie baterii jest zbyt wysokie
    xxxx 1xxx - poza nimi - prędkość silnika jest zbyt mała
    hhh1 xxxx - warunki - od rozpoczęcia zwalniania aktywowane
    XXXX hh1h - poza nimi - usterka przetwornik temperatura płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza lub stopień wyjściowy
    h1hh XXX - warunki blokady - nie aktywowane Panel
    1xxx XXXX - warunki wyłączanie - temperatura na wlocie do kolektorów wystarczające
    3) Elektryczny podgrzewacz pomocniczy sterowania przekaźnikiem:
    00 - nie ma przekaźnika nie jest doprowadzany do sygnału sterującego
    01 - kontakt z małą przekaźnik moc grzejna
    10 - kontakt z wysoką przekaźnikowy ogrzewanie
    11 - oba styki przekaźnika są włączone
    4) Napięcie na zacisku 30, 13 - 15 V

    Grupa 17:
    1) Wersja ostatniego ważnego testu szczelności wtryskiwacza;
    2) Różnica w ilości tlenu, gdy wtryskiwacz wycieka

    Grupa 18:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Temperatura paliwa, 20-95 ° C;
    3) Stan sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej:
    00 - Zapłon włączony, tryb sterowania
    01 - Tryb sterowania po uruchomieniu
    02 - Tryb sterowania z regulatorem ciśnienia (z możliwością zmiany trybu sterowania i regulacji)
    03 - Tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo tryby sterowania i regulacji)
    04 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia (normalny tryb pracy)
    05 - tryb sterowania z zaworem dozującym paliwo (normalny tryb pracy)
    06 - tryb sterowania za pomocą regulatora ciśnienia (przy przełączeniu na sterowanie ciśnieniem za pomocą zaworu dozującego paliwo)
    07 - tryb sterowania (silnik jest wyłączony)
    08 - tryb sterowania (przy zmianie trybu sterowania trybu sterowania)
    11 - tryb sterowania w przypadku opróżnienia zbiornika
    15 - tryb regulacji z regulatorem ciśnienia i zaworem dozującym
    16 paliwa - przejście z trybu regulacji za pomocą zaworu dozującego paliwo do trybu regulacji za pomocą regulatora ciśnienia

    Grupa 19:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wysokie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji, -30 - 30;
    3) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, ciśnienie nominalne w
    szynie paliwowej, 200 - 270 bar;
    4) Jednostka dozująca, nominalna wartość przepływu objętościowego, 9500 - 12000

    Grupa 20:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
    3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
    4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 15 - 25%

    Grupa 21:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wysokie ciśnienie paliwa, nastawa, 250 - 300 bar;
    3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 200 - 350 bar;
    4) Zawór regulacji ciśnienia paliwa, stosunek pracy, 25 - 50%

    Grupa 22:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Proces wtrysku, wartość nominalna:
    xxxx xxx1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
    xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
    xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
    xxxx 1xxx - niewykorzystany
    xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
    xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
    x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
    1ххх хххх - nieużywany
    3) Proces wtryskowy, wartość rzeczywista:
    хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
    xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
    xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
    xxxx 1xxx - niewykorzystany
    xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
    xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
    x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
    1ххх хххх - nieużywany
    4) Proces wtrysku, wartość nominalna:
    хххх ххх1 - dodatkowy zasób wtryskowy 1 (Pol1).
    xxxx xx1x - dodatkowy zasób wtryskowy 2 (Pol2).
    xxxx x1xx - dodatkowy zasób wtrysku 1 (Mi1).
    xxxx 1xxx - niewykorzystany
    xxx1 xxxx - zasób przed iniekcją 1 (Pol1).
    xx1x xxxx - zasób przed iniekcją 2 (Pol2).
    x1xx xxxx - zasób przed iniekcją 3 (Pol3).
    1ххх хххх - nieużywany

    Grupa 23:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Podstawowy wtrysk, rozruch, -5 - 5 ° wał korbowy;
    3) Podstawowy wtrysk, czas włączenia, 350-700 ms;
    4) Dozwolona liczba iniekcji, 3

    Grupa 24:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Rozpoczęcie przed wtryskiem wału korbowego 1, 0 - 6 °;
    3) Okres przed wstrzyknięciem 1, 100 - 400;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar

    Grupa 25:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Rozpoczęcie wstępnego wtrysku wału korbowego 2, 4 - 12 °;
    3) Okres działania wstrzyknięcia wstępnego wynosi 2, 0 - 400;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar

    Grupa 26:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wstępny wtrysk 3, start, bez korekty., 0 - 20 ° wał korbowy;
    3) Wstrzyknięcie wstępne 3, czas włączenia, 0 - 300;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 bar

    Grupa 27:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Dodatkowy wtrysk 1, początek aktywacji, 0 - 0 ° wał korbowy;
    3) Dodatkowy zastrzyk 1, czas aktywacji, 0;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar

    Grupa 28:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Dodatkowy wtrysk 2, początek aktywacji, wał korbowy 0 - 0 °;
    3) Dodatkowy zastrzyk 2, czas aktywacji, 0;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar

    Grupa 29:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Dodatkowy wtrysk 3, początkowy, niespójny, wał korbowy 0-0 °;
    3) Dodatkowy zastrzyk 3, czas aktywacji, 0;
    4) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170 - 350 bar

    Grupa 30:
    1) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 1, 0,67 - 0,83 V;
    2) Pedał przyspieszenia, napięcie czujnika 2, 0,25 - 0,5 V;
    3) pedału przyspieszenia przełącznik pozycji:
    hhhhhhh1 - Klimat Kontrola Inc.
    hhhh0hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia jest wciśnięty)
    hhhh1hhh - przełącznik pedału akceleratora (pedał przyspieszenia nie jest wciśnięty)
    hhh1hhhh - impulsowy Przyspieszenie kick-down (pedał przyspieszenia jest całkowicie wciśnięty )
    х1хххххх - zwiększona prędkość х.х.
    Uwaga: Tryb przełącznika intensywnego przyspieszenia kick-dół w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów nie przycisk
    4) od położenia pedału gazu, 0%

    Grupa 32:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Zwiększ ciśnienie, nastawa, 900 - 1150 mbar;
    3) rzeczywista wartość ciśnienia doładowania, 900 - 1150 mbar;
    4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%

    Grupa 33:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° C;
    3) Współczynnik obniżania kontroli temperatury spalin, 1;
    4) Ogólny współczynnik zmniejszenia do kontrolowania temperatury spalin, 1

    Grupa 34:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Regulator ciśnienia doładowania, kontrola, 90-100%;
    3) Zwiększenie ciśnienia regulatora, reakcja, 5 - 50%;
    4) Regulator ciśnienia ładowania, kontrola stopnia wyjściowego, 90 - 100%

    Grupa 35:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Podana wartość masy powietrza, 200 - 300 mg \ stroke;
    3) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
    4) Klapka kolektora dolotowego, sterowanie, 5 - 15%

    Grupa 36:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Klapa powietrza wlotowego kolektora, sterowanie, 5 - 15%;
    3) Klapka kolektora dolotowego, reakcja, 5 - 15%;
    4) Klapa powietrza dolotowego, kontrola stopnia wyjściowego, -35 - -15%

    Grupa 38:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Rzeczywiste AGR, 20 - 90%;
    3) rzeczywista wartość recyrkulacji spalin, 10 - 80%;
    4) Zawór AGR, sterowanie, -20 - -5%

    Grupa 39:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) rzeczywista wartość masy powietrza 180 - 350 mg \ stroke;
    3) Temperatura powietrza na wlocie, 5 - 80 ° C;
    4) Przepustnica, kontrola stopnia wyjściowego, 0 - 20%

    Grupa 40:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min;
    2) Wartość nominalna dla zespołu przepustnicy, sprzężenie zwrotne położenia, 100%;
    3) Komunikat odpowiedzi bloku dławiącego, 90-100%;
    4) Sygnał sterujący do przepustnicy, od 0 do 20%

    Grupa 41:
    1) Sonda lambda kompensująca intr. rezystancja, 200 - 210 Ω;
    2) Sonda Lambda, napięcie polaryzacji sygnału tlenu, V;
    3) Filtrowana wartość ilości tlenu 0,001-0,01;
    4) Filtrowana wartość tlenu / komp. Statyczna. sygnał tlenowy, 1

    Grupa 42:
    1) Sonda Lambda, adaptacyjna wartość tlenu, 0,001 - 0,01;
    2) sonda Lambda, cykl pracy impulsów grzewczych sondy, 1,6 - 1,6%;
    3) Sonda Lambda, na przykład. sygnał Ri, filtrowany (TempRohsig), 3,3 - 3,3 V;
    4) Sonda Lambda, rzeczywista wartość Lambda, 1 - 5

    Grupa 43:
    1) Masa powietrza zsumowana podczas adaptacji, 0;
    2) Wskazanie temperatury zewnętrznej, -20 - 50 ° С;
    3) Sonda Lambda, ważność sygnału:
    00000000 - nieprawidłowy sygnał sondy lambda (O2)
    00000001 - rzeczywisty sygnał sondy lambda (O2);
    4) Szerokopasmowa LZ, nieograniczona wartość; sygnał napięciowy, sygnał O2, V

    Grupa 44:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) N elektroniki sondę Stan:
    XXXX hhh1 - kontrolować całkowite obciążenie \ od
    xxxx hh1h - pełne obciążenie
    xxxx h1hh - ujemny niedopasowanie regulacji, to znaczy mieszanina jest zbyt bogata
    XXXX 1xxx - błąd systemu
    hhh1 XXX - nieprawidłowy sygnał (O2) lub modyfikacja dostosowując sonda lambda
    xxxx hh1h - Uruchomienie silnika stan
    h1hh xxxx - aktywuje się ograniczenie momentu lub cyklicznego zasilania
    3) szerokopasmowego LZ stanu electrochain vylachi lambda sygnału :
    000 - brak błędów
    001 - obecne stężenie O2 jest niewiarygodnie wysokie
    002 - stężenie Aktualny O2 jest nieznacznie niski
    004 - stężenie O2 nie zmienia
    008 - walidacji odblokowany
    016 - stężenie O2 praktycznie jest 0
    032 - w minionym okresie czasu nie ma wzbogacania
    4) diagnostyka Lambda Czujnik:
    000 ... 003 - opcja / błąd nr
    004 - szybkość zmian jest zbyt mała smgnala
    008 - uszkodzony kabel (lambda 1)
    016 - O2 sygnał wymuszony tryb pracy na biegu jałowym mało prawdopodobne małe
    032 - sygnał O2 w wymuszonym trybie h.x. nieprawdopodobnie duża
    064 - sygnał w O2 częściowym obciążeniu nieprawdopodobnie małych
    128 - sygnał w O2 nieprawdopodobnie dużych obciążeniach częściowych
    256 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest nieprawdopodobnie mały
    512 - sygnał O2 przy pełnym obciążeniu jest niewiarygodnie duży

    Grupa 45:
    1) Temperatura chłodziwa,> 80 ° C;
    2) Sprężarka klimatyzacji, sterowanie wentylatorem, 0 - 100%;
    3) Wentylator chłodnicy 1, włączenie:
    8 - 11% - wentylator wyłączony
    12 - 100% - wentylator włączony

    Grupa 46:
    1) Temperatura zewnętrzna (klimatyzacja), 5 - 80 ° C;
    2) Temperatura chłodziwa (klimatyzacja),> 80 ° C;
    3) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, rzeczywista (klimatyzacja),> 80 ° C;
    4) Oznaczenie bitów warunki obezwładniających dla klimatyzatora
    XXXX hhh1 - maksymalny dopuszczalny moment, odżywka zera
    XXXX hh1h - zamknięcie z powodu ciśnienia krytycznego sprężarki klimatyzatora
    xxxx h1hh - wyłączony z powodu zbyt wysokiej temperatury zewnętrznej
    xxxx 1xxx - zamknięcie ze względu zbyt wysoka temperatura silnika
    xxx1 xxxx - wyłączenie z powodu zbyt wysokiej temperatury silnika
    hh1h XXXX - Wyłączenie zbyt wysokiej / niskiej prędkości obrotowej silnika
    h1hh xxxx - aktywowane punkty adaptacyjne
    1xxx XXXX - wyłączenie ze względu na sygnał wykrycia błędu

    Grupa 47:
    1), temperatura czynnika chłodzącego na wylocie grzejnika nominalną (chłodzenia silnika 1), 90 - 100 ° C
    2) Temperatura płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy, rzeczywista (chłodzenie silnika 1), 20 - 100 ° C;
    3) Układ chłodzenia termostatu. silnik z elektrycznym sterowaniem, wartość nominalna (chłodzenie silnika 1),%;
    4) wentylatora chłodnicy 1, przełącznik (chłodzenia silnika 1).
    8 - 11% - wentylatora z
    12 - 100% - wentylator zaw

    Grupa 48:
    1) prędkość obrotowa silnika (ochrona sprzęgła), 760 - 940 obr / min;
    2) Prędkość wału wejściowego przekładni (ochrona sprzęgła), obr / min;
    3) Ograniczenie, stan ochrony sprzęgła:
    0 - nie włączono ochrony sprzęgła
    1 - aktywowano ochronę sprzęgła;
    4) Ograniczenie, moment obrotowy sprzęgła, Nm

    Grupa 50:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) średniej wysokości cykliczny (nośnik liczba wartości adaptacji) 3 - 9 mg / skok ..;
    3) Dostosowanie średniej wartości ilości, poprawne. ilość, mg / suw;
    4) adaptacja wartości średniej liczby Stan Wył.
    Xxxx hhh1 - błąd systemu wpływając już dostosowany modelu błędu
    xxxx hh1h - błąd systemowy, który nie ma wpływu na już dostosowany modelowych błędów (np nieważny lambda sygnał sondy)
    xxxx h11h - jednostka sterująca zainicjowany

    Grupa 51:
    1) prędkość obrotowa silnika (określanie liczby obrotów), 760 - 940 obr / min;
    2) Liczba obrotów wałka rozrządu (określona liczba obrotów), podłoga. od 51/1 rpm;
    3) Uruchom silnik, synchronizacja wywoławcza:
    000 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
    001 - nie ma synchronizacji między urządzeniem sterującym silnika, a silnik
    005 - niezgodność z położenia kątowego wałka rozrządu i wału korbowego zbyt duża
    020 - synchronizacja ma siedzibę przy pomocy wałków wykrywania pozycji po wyłączeniu silnika
    033 - jest synchronizacja, ale na razie zaznaczone
    jest 036 - tylko dla jednostki sterującej silnika slave: jest synchronizacja, ale na razie jest ona sprawdzana
    038 - nieobecny normalny sygnał z wałka rozrządu, tryb awaryjny - za pomocą sygnału synchronizacji wał korbowy
    048 - synchronizacja jest kompletna
    060 - nieobecni normalny sygnał z wału korbowego, w trybie awaryjnym;
    4) Kąt rozrządu wałka rozrządu, -6 - 6 °

    Grupa 52:
    1) Liczba obrotów wału korbowego (silnik BU, stan resetowania), 760 - 940 obr / min;
    4) Temperatura BU (BU silnika, status kasowania), 0 - 120 ° С

    Grupa 54:
    1) Status parametru. Field FMA (adaptacyjna średnia wartość ilości), 1 - 3;
    2) Dostosowany. wartość prędkości dla parametru. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 800-3200 obr / min;
    3) Dostosowany. wartość dla liczby par. adapter polowy. średnia wartość paliwa, 10-40 mg / udar;
    4) Wartość adaptacyjna wartości średniej, mg / suw

    Grupa 57:
    1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
    2) Prędkość pojazdu (wsparcie silnika), km / h;
    3) Dostarczanie sygnału sterującego do wspornika silnika 1,%

    Grupa 59:
    1) prędkość obrotowa silnika (moment obrotowy silnika 1), 760 - 940 obr / min;
    2) Moment obrotowy silnika (moment obrotowy silnika 1), 20 - 60 Nm;
    3) Moment hamowania silnikiem (moment obrotowy silnika 1), 25 - 40 Nm;
    4) Żądanie momentu obrotowego, suma zamontowanych jednostek (moment obrotowy silnika 1), 0 - 30 Nm

    Grupa 60:
    1) Moment hamowania silnikiem (moment skręcający silnika 2), 25 - 40 nanometrów;
    2) Moment poślizgu sprzęgła (moment obrotowy silnika 2), -30 - -40 Nm;
    3) Moment sprężarki. montaż (moment obrotowy silnika 2), 15 - 25 Nm;
    4) Generator, sygnał obciążenia (moment obrotowy silnika 2), 25 - 40%

    Grupa 63:
    1) Liczba obrotów cylindra 1 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
    2) Liczba obrotów cylindra 2 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
    3) Liczba obrotów cylindra 3 przy sprawdzaniu kompresji, 0-510 obr / min;
    4) Liczba obrotów cylindra 4 przy sprawdzaniu kompresji, 0 - 510 obr / min

    Grupa 69:
    1) Dostosuj. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 Low Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
    korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA));
    2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 1 High Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
    wartości korekcji IMA / napięcia (ISA));
    3) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 Low Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej wartości
    korekta ilościowa (IMA) / korekcja napięcia (ISA));
    4) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 2 High Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
    wartości korekcji IMA / napięcia (ISA))

    Grupa 70:
    1) Dostosuj się. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 Low Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (na przykład ustawiona na zero po wprowadzeniu nowej
    korekcji IMA / napięcia (ISA));
    2) Adapter. wartości BU BUG. Licznik cykli. Ciśnienie. kaliber. 3 High Byte: Wartość
    nominalna nie jest ustawiona
    (jest ustawiona na przykład na zero po wprowadzeniu nowej
    korekcji ilości (IMA) / korekcji napięcia (ISA))

    Grupa 72:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 1, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 1 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 1 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
    Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 73:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
    dostosowanie zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 2 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 3, -50 - 50:
    dostosowanie posuwu przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 74:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 3 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 75:
    1) Dostosuj się. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na pochylni 1, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    2) Adapter. wartość cyl. 4 - punkt kalibracji ciśnienia na rampie 2, -50 - 50:
    adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK);
    3) Adapter. wartość cyl. 4 - Punkt kalibracji ciśnienia na rampie 3, -50 - 50:
    Adaptacja zasilania przed wtryskiem (NMK)

    Grupa 90:
    1) Prędkość obrotowa silnika (OBD, recyrkulacja spalin 1), 760 - 940 obr / min;
    2) Średni cykl podawania (recyrkulacja OBD EG 1), 3 - 9 mg / suw;
    3) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD Recyrkulacja spalin 1),
    200 - 300 mg / suw;
    4) Masa powietrza na przepływomierzu, nom. led. (OBD
    Recyrkulacja spalin 1): xxxx xxx1 - aktywacja kontroli niedopasowania podczas regulacji

    Grupa 91:
    1) Max. pozycja. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
    (OBD recyrkulacji spalin 2), 323.85;
    2) Max. jest ujemny. niedopasowanie w regulowaniu recyrkulacji spalin
    (OBD recyrkulacji spalin 2) -326,40
    3) powietrza przepływomierza masowego dla SG. led. (OBD Recyrkulacja spalin 2),
    200 - 300 mg / suw;
    4) Niezgodność w regulacji recyrkulacji spalin (OBD recyrkulacji
    spalin 2) -327 - 324 mg / skok

    Rozdział 95:
    1) Leczenie startera, zacisk 50:
    XXXX hhh1 - zacisk 50
    XXXX hh1h - zacisk 50R;
    2) kontrola starter sygnału blokowania lub P / N:
    X X X X hhh1 - sprzęgło jest otwarty
    hhh1 XXX - blokada polegała

    Grupa 96:
    3) Położenie startowe Wyłączona po włączeniu silnika:
    XXXX hhh1 - silnik osiągnął prędkości, przy której wytwarza się rozrusznik wyłączenie
    XXXX hh1h - próg prędkości
    XXXX h1hh - maksymalny czas rozruchu w zależności od wstępnego włókno
    xxxx 1xxx - maksymalny czas rozpoczęcia
    hhh1 xxxx - zacisk 15
    hh1h xxxx - zablokowanie zacisków 15
    h1hh XXX - zacisk 50 i 50R
    1xxx XXX - rozpoznawanie udało angażowania

    Grupa 97:
    1) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar;
    2) Dawne przemieszczenie różnicy ciśnień filtra cząstek stałych -25 - 80 mbar

    Grupa 99:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 0-5355 obr / min;
    2) Temperatura spalin przed turbosprężarką 26-300 ° С

    Grupa 100:
    1) Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych silnika Diesla, 100-200 ° C;
    2) Temperatura spalin po filtrze cząstek stałych, 100 - 2500 ° C;
    3) Różnica ciśnień filtra cząstek, 0 - 10 mbar;
    4) Przesunięcie różnicy ciśnień filtra cząstek, -25 - 80 mbar

    Grupa 101:
    1) Prędkość obrotowa silnika, 760 - 940 obr / min;
    2) Regeneracja usługi, bieżący czas trwania, 0 - 51 min;
    3) regeneracja usługi, czas od ostatniej rozdzielczości, 0 - 51 min;
    4) Regeneracja usługi, status:
    0 - pomyślna regeneracja
    8 - częściowo udana regeneracja

    Grupa 102:
    1) Regeneracja usługi Stan:
    XXXX hhh1 - normalny tryb
    XXXX hh1h - początek fazy
    xxxx h1hh - fazę ogrzewania 1
    XXXX 1xxx - ogrzewanie fazy 2
    hhh1 XXX - etap regeneracji
    hh1h XXX - faza chłodzenia
    h1hh XXX - udane usługi regeneracji
    1xxx xxxx - regeneracja usług przebiegła pomyślnie;
    2) Status regeneracja serwis blok logiczny:
    xxxx hhh1 - aktywna regeneracja awaryjnego
    xxxx hh1h - regeneracja anulowanie

    Grupa 103:
    1) bajt statusu trzy warunki regeneracji usługi zezwolenie 1:
    XXXX hhh1 - temperatura przed cyklu katalitycznego utleniania 1 nie wzrasta ponad maksymalnie dopuszczalną
    xxxx hh1h - temperatura przed numer katalizator utleniający 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
    xxxx h1hh - status - aktywowany regeneracji usługi
    xxxx 1xxx - status - pedał hamulca jest wciśnięty
    2) Status Byte 2 regeneracji usług autoryzacji 2:
    xxxx hhh1 - masa sadzy w filtrze cząstek w akceptowalnym zakresie
    xxxx hh1h - nie ma błędów w niewolnika filtr cząstek stałych silnika wysokoprężnego
    xxxx x1xx - w silniku nie występują żadne błędy
    XXXX 1xxx - nie przekracza maksymalnej wydajności w czasie regeneracji
    hhh1 XXX - ogrzewanie układu wydechowego numer 1 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
    hh1h xxxx - ogrzewanie czas systemowy uwalniania numer 2 znajduje się w dopuszczalnym zakresie
    h1hh xxxx - Temperatura przed filtrem cząstek stałych rzędu 1 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej
    1xxx X X X X - temperatura przed filtrem cząstek numer 2 nie wzrosła powyżej maksymalnej dopuszczalnej;
    3) 1 bajt statusu regeneracji usługi autoryzacji 3:
    X X X X hhh1 - prędkość pojazdu wynosi zero
    XXXX hh1h - prędkość obrotowa silnika w dopuszczalnym zakresie
    xxxx h1hh - cykliczny pak w dopuszczalnym przedziale
    XXXX 1xxx - naciskając pedał przyspieszenia - mniejsza próg
    hhh1 XXX - sadza numer 1 temperatury filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
    hh1h xxxx - ilość sadzy 2 temperatura filtra w obrębie dopuszczalnego zakresu
    h1hh xxxx - utleniania temperatura katalizatora rzędu 1 w dopuszczalnym zakresie
    1xxx XXX - seria utleniania temperatura katalizatora 2 w dopuszczalnym zakresie;
    4) bajt statusu 0 regeneracji usługi autoryzacji 4:
    XXXX hhh1 - normalny silnik
    XXXX hh1h - temperatura silnika mieści się w dopuszczalnym zakresie
    xxxx h1hh - temperatura oleju w dopuszczalnym zakresie
    xxxx 1xxx - ciśnienie atmosferyczne jest wystarczająco wysoka
    hhh1 xxxx - temperatura paliwa wystarczająco niska
    hh1h XXX - wystarczające napięcie na zaciskach akumulatora
    xxxx h1hh - pedał sprzęgła nie jest wciśnięty
    1xxx XXX - transmisja nie jest zawarty

    Grupa 104:
    1) Tryb neutralizacji
    EGR : FF01 - tryb normalny
    FF02 - tryb regeneracji;
    2) Tryb neutralizacji EGR, niższy stopień, FF10

    Grupa 105:
    2) Liczba żądań regeneracji 0 - 255

    Grupa 106:
    2) Zużycie paliwa od ostatniej pomyślnej regeneracji, 0 - 68 l;
    3) Filtr cząstek stałych, przebieg od ostatniej regeneracji, 0 - 2550 km;
    4) Czas od ostatniej regeneracji, 0 - 3060

    Grupa 107:
    1) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (blokowanie regeneracji usług), <45;
    2) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (możliwa tylko regeneracja usług), <40;
    3) Progowa aktywacja regeneracji sadzy. filtr - podczas jazdy,> 20

    Grupa 108:
    1) Filtr cząstek stałych, objętość popiołu ciekłego paliwa, 0-200 ml;
    2) Filtr cząstek stałych, oblicza się masę sadzy, 0-50;
    3) Filtr cząstek stałych, zmierzona masa sadzy, 0 - 50

    Grupa 110:
    2) Status adaptacyjnego tempomatu:
    xxxx hh00 - Nie aktywny
    XXXX XX01 - aktywny
    XXXX XX10 - neutralny
    xxxx hh11 - Inicjowanie
    xxxx h0hh - stosunek neutralny nieaktywny
    xxxx h11h - tempomat jest włączony do głównego przełącznika
    hh0h xxxx - niedozwolone
    xx1x xxxx - dozwolone;
    3) Prędkość pojazdu, km / h

    Grupa 111:
    1) Prędkość obrotowa silnika (podpory silnika), 760 - 940 obr / min;
    2) Prędkość pojazdu, km / h;
    3) Przyspieszenie samochodu;
    4) Aktualna transmisja

    Grupa 117:
    1) Pompa recyrkulacji spalin, 90 - 100%;
    2) Temperatura chłodziwa na wylocie z chłodnicy, 20 - 90 ° C;
    4) chłodzenie gazu recyrkulacji sprawdzić STAN:
    0000, 0000 - bez zamykania
    0000 0001 - wyłączenie błędu systemowego chłodnicy EGR (czujnik i zawór obejściowy)
    0000, 0010 - od warunków, w zależności od trybu
    0000 0011 - OFF przy włączonym zapłonie
    0000 0100 - wyłączając zapłon w
    0000, 0101 - w trakcie działania systemu zamykania po wyłączeniu silnika
    0000 0110 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy sterowanie systemem recyrkulacji spalin
    0000 0111 - uniemożliwiającą działanie wyłączony, gdy kontrolowanie gazu system recyrkulacji wydechowy
    0000 1000 - wyłączenie systemu, gdy błąd chłodnicy EGR (chłodnica pompa EGR)



    Moderowany przez T5:

    Twój temat może być pomocny innym. 300pkt leci.

  • Metalwork