Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zamiast lecieć zimne powietrze to leci ciepłe

Toni320 13 Jul 2018 18:14 2964 5
    Toni320
    Level 3  
    Witam, mam pytanie bo nabiłem klimatyzacje w mercedesie c220 cdi 1999 i wszystko wygląda dobrze, ale zamiast zimne to ciepłe powietrze leci i nie wiem czy to po jakimś czasie się wyreguluje. Proszę o jakieś rady i pomoc bo jestem w tym ciemny, dziękuje.
    andrzej20001
    Level 43  
    Sprężarka działa? Ciśnienie jakie?
    Toni320
    Level 3  
    Niestety nie znam się na tym ale jak załoczyłem klime to tak po 15 minutach leciało trochę chłodniejsze powietrze niewiem czy moze po paru godzinach zacznie działać
    g107r
    Level 39  
    Albo działa od razu, albo małe szanse że się bardziej oziębi. Mnie tam zaraz po nabiciu leciało z kratek powietrze o temp 8C, i niżej 5 zejść nie chciało.
    Jaka to klima, manualna czy automatyczna/klimatronik ?
    Oprócz tego o co pyta @andrzej20001, zainteresuj się w jaki sposób przełączane jest ciepłe i zimne powietrze. Jeśli klapami, klapa zamyka ciepłe podgrzewanie puszczając zimne chłodzenie, to czy dokładnie się zamyka - bez szczelin którymi mogłoby te ciepłe mieszać się z zimnym z klimatyzacji.
    Nie wiem co tam masz, ale w elektrycznym sterowaniu lecą silniczki od klap i może trzeba je synchronizować za pomocą komputera, w linkowym wypinają się te linki lub ich pancerze, a podciśnieniowym to chyba tylko nieszczelności mogą zaburzać działanie.
    Jak klimatronik, to może jest jakaś procedura sprawdzania błędów z poziomu panelu sterowania ?
    Zainteresuj się, a nie tylko
    Toni320 wrote:
    Niestety nie znam się na tym