logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Acer Aspire 5 - Komunikat No database selected po wymianie dysku na SSD

deskazkp 25 Lip 2018 15:43 4347 13
REKLAMA
  • #1 17348972
    deskazkp
    Poziom 2  
    Witam, na wstępie zaznaczę że totalnie nie znam się na tym co chce opisać. Mianowicie sprawa wygląda następująco. Mam nowego laptopa kupionego 2 dni temu. Chcąc wymienić dysk z hdd jaki był w laptopie na mój obecny ssd przy uruchomieniu laptopa pojawia się komunikat "No database selected " i koniec. Dysk SSD którego używam,podmieniłem na paru laptopach i czyta go w każdym bez zarzutu tylko z tym nowym sprzętem mam problem. Na prawdę nie wiem co może być przyczyną. Może wy spotkaliście się z czymś podobnym.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 17349175
    icosie
    Poziom 34  
    Ocena: 239
    Witam

Ten SSD ma jakiś system wgrany? Jaki i czy instalowany na tym sprzęcie czy z zupełnie innego przyniesiony? Jaki system był na HDD?

Bo jak z innego komputera to system ma prawo nie wstać.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 17349176
    Jedrzej123
    Poziom 10  
    Czy jest widoczny w biosie?
    Jeśli tak spróbuj przestawić funkcje master i ustaw bootowanie z dysku.
    Czy wcześniej na dysk był instalowany system?
  • Pomocny post
    #4 17349177
    kokapetyl
    Poziom 43  
    Ocena: 2096
    deskazkp napisał:
    Na prawdę nie wiem co może być przyczyną.

Przyczyna jest prosta.
    Dysk z wgranym już systemem, może (i to w większości przypadków) być nie odczytywalny przez sprzęt, System ma być zainstalowany na sprzęcie docelowym (nie na innym)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 17349181
    Jedrzej123
    Poziom 10  
    kokapetyl napisał:
    deskazkp napisał:
    Na prawdę nie wiem co może być przyczyną.

Przyczyna jest prosta.