Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

prośba o sprawdzenie logów FRST

kazo.m 29 Lip 2018 20:24 114 5
  • #2 29 Lip 2018 20:43
    Kolobos
    Spec od komputerów

    W logach nie widac infekcji.

    Zmien tylko Adobe Reader na najnowsza wersje.

    0
  • #3 29 Lip 2018 20:45
    king1q2w
    Poziom 10  

    Witam.
    Na początek radziłbym wywalić eset w dużej mierze on może blokować połączenie z internetem w dodatku że jest nie oryginalny.
    I potestować czy dalej rozłącza internet, jeśli to nie da rady, podczas gdy nie ma internetu w wierszu poleceń puścić pingi na jakąkolwiek stronę i zobaczyć czy pinguje.

    0
  • #4 29 Lip 2018 20:57
    kazo.m
    Poziom 15  

    Dziękuję bardzo za sprawdzenie logów.
    Eset wymienię na Avasta. Adobe też zaktualizuję.
    Zauważyłem, że do rozłączenia z internetem dochodzi na stronie seriale.co możliwe, że to ta strona jest za to odpowiedzialna ?
    Po restarcie laptopa teraz jak na nią nie wchodzę wszystko jest ok.

    0
  • #5 29 Lip 2018 21:03
    king1q2w
    Poziom 10  

    Bardzo prawdopodobne, ale avast jest jeszcze gorszy :)

    Dodano po 3 [minuty]:

    By uniknąć tego problemu w przyszłości najlepiej zainwestować w oryginalny antywirus, a jak już eset to Eset antivirus, te eset smart security mają dodatkową zaporę i często blokują dostęp do internetu bez uprzedniego skonfigurowania do swoich potrzeb.

    Pozdrawiam.

    0
  • #6 01 Sie 2018 14:46
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    @kazo.m
    Otwórz notatnik i wklej zawartość:

    Cytat:
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: F - F:\autorun.exe
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: G - G:\SETUP.EXE
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: H - H:\autorun.exe
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: I - I:\autorun.exe
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: {4079dc09-7fdd-11e5-b8ef-00266c669876} - G:\SETUP.EXE
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: {9b05bd9c-e5a3-11e7-906d-00266c669876} - I:\autorun.exe
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\...\MountPoints2: {aa34f664-93a4-11e6-9955-00266c669876} - H:\autorun.exe
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://google.pl/
    HKU\S-1-5-21-2801034013-509893659-800354586-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxp://www.msn.com/pl-pl/?ocid=iehp
    FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => nie znaleziono
    R2 HPSLPSVC; C:\Users\Gosia\AppData\Local\Temp\7zS0AE0\hpslpsvc32.dll [701288 2015-09-21] (Hewlett-Packard Co.) <==== UWAGA

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze, gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0