logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Kupię] Szukam silniczka xrf-370ca-22170

Happyag 14 Sie 2018 17:02 1614 4
REKLAMA
  • #1 17384186
    Happyag
    Poziom 2  
    Witajcie,

Jestem laikiem jeśli chodzi o elektronikę ale mam jakieś tam pojęcie... W orbitreku firmy Ketler zepsuła mi się możliwość regulacji nateżenia obciażenia pracy (regulowana silniczkiem, który reguluje bliskość magnesów przyciagających koło zamachowe). Układ jest tak prosty, że składa się tylko z pulpitu (wyswietlacza) i modułu silniczka, który właśnie robi dziwne dźwięki podczas zmiany regulacji . Końcowo silniczek jakby pracował ale nie mial wystarczającej siły by przemiścic ramie z magnesami. Gdzie mogę znalźć taki silniczek (jest na napięcie 9V)?

Dziękuje za wszelkie sugestie.

A może ktoś z okolic Ślęży (WROCŁAWIA) zająby się naprawą tego?
    Moj telefon: 531 143 890.

Pozdrawiam,
    Andrzej

[Kupię] Szukam silniczka xrf-370ca-22170
  • REKLAMA
  • #2 17384214
    olador
    Poziom 37  
    Ocena: 1442
    Załączniki:
    • [Kupię] Szukam silniczka xrf-370ca-22170 xrf.PNG (502.81 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • RF-370CA-22170.pdf (138.11 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 17384238
    Happyag
    Poziom 2  
    Dziękuję bardzo za podpowiedź, niemniej potrzebuję 9voltowego. Pozdrawiam serdecznie,
    Andrzej
  • REKLAMA
  • #5 17394705
    Happyag
    Poziom 2  
    Witam,