Witam,
Mam problem ze zdalnym podglądem monitoringu z rejestratora BCS-XVR0401-II, proszę o pomoc.
Ale po kolei - na samym początku spróbowałem poprzez chmurę. Włączyłem P2P w rejestratorze, aplikacją gDMSS zeskanowałem QR i wszystko pięknie działa, ale tylko w sieci wewnętrznej. Gdy na telefonie przełączę się na internet mobilny w aplikacji dostaję komunikat 'Błąd połączenia'.
Następnie spróbowałem dostać się do zdalnego podglądu poprzez Internet - postępowałem zgodnie z TĄ instrukcją. I tak samo, w sieci wewnętrznej po wklepaniu w pasek przeglądarki adresu IP przypisanego do rejestratora wyskakuje mi panel logowania i wszystko działa. Z sieci zewnętrznej nie mogę się połączyć. W jednym z wątków na forum wyczytałem, że trzeba zmienić port http na 88, zmieniłem - dalej to samo.
W innym wątku znalazłem informację, że problematyczna może być konfiguracja, w której są dwa urządzenia. U mnie właśnie tak jest: SIEĆ->MODEM->ROUTER. Dzwoniłem do dostawcy internetu, modem nie ma zablokowanej obsługi protokołu IPv4. Idąc zgodnie ze wskazówkami z jakiegoś wątku na forum, chciałem ustawić przekierowanie portów na modemie, ale tutaj pojawił się problem. Modem ma przypisane IP 192.168.0.XX, natomiast router 192.168.1.XX. Całą konfigurację na routerze i rejestratorze zrobiłem pod 192.168.1.XX. Gdy zmienię IP na modemie na 192.168.1.XX, to z automatu na routerze zmienia się na 192.168.0.XX z jakichś tam względów bezpieczeństwa. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, i czy w ogóle dobrze kombinuje... Czy problem leży w różnych IP ?
Dostawca internetu: UPC (bez wykupionego stałego IP)
Modem: CH7465LG-LC
Router: TP-Link Archer C2
Pozdrawiam!
Mam problem ze zdalnym podglądem monitoringu z rejestratora BCS-XVR0401-II, proszę o pomoc.
Ale po kolei - na samym początku spróbowałem poprzez chmurę. Włączyłem P2P w rejestratorze, aplikacją gDMSS zeskanowałem QR i wszystko pięknie działa, ale tylko w sieci wewnętrznej. Gdy na telefonie przełączę się na internet mobilny w aplikacji dostaję komunikat 'Błąd połączenia'.
Następnie spróbowałem dostać się do zdalnego podglądu poprzez Internet - postępowałem zgodnie z TĄ instrukcją. I tak samo, w sieci wewnętrznej po wklepaniu w pasek przeglądarki adresu IP przypisanego do rejestratora wyskakuje mi panel logowania i wszystko działa. Z sieci zewnętrznej nie mogę się połączyć. W jednym z wątków na forum wyczytałem, że trzeba zmienić port http na 88, zmieniłem - dalej to samo.
W innym wątku znalazłem informację, że problematyczna może być konfiguracja, w której są dwa urządzenia. U mnie właśnie tak jest: SIEĆ->MODEM->ROUTER. Dzwoniłem do dostawcy internetu, modem nie ma zablokowanej obsługi protokołu IPv4. Idąc zgodnie ze wskazówkami z jakiegoś wątku na forum, chciałem ustawić przekierowanie portów na modemie, ale tutaj pojawił się problem. Modem ma przypisane IP 192.168.0.XX, natomiast router 192.168.1.XX. Całą konfigurację na routerze i rejestratorze zrobiłem pod 192.168.1.XX. Gdy zmienię IP na modemie na 192.168.1.XX, to z automatu na routerze zmienia się na 192.168.0.XX z jakichś tam względów bezpieczeństwa. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, i czy w ogóle dobrze kombinuje... Czy problem leży w różnych IP ?
Dostawca internetu: UPC (bez wykupionego stałego IP)
Modem: CH7465LG-LC
Router: TP-Link Archer C2
Pozdrawiam!