logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór kolumn 5.1/5.0 do Amplitunera Onkyo tx 501 dla salonu 24m

greg0rek 03 Lis 2018 20:56 597 18
REKLAMA
  • #1 17536212
    greg0rek
    Poziom 13  
    Ocena: 4
    Dzień dobry,

W systemach 5.1 jestem początkujący. Nabyłem ostatnio za pół darmo Amplituner 5.1 Onkyo tx 501 - 200zł

Chciałbym nagłośnić przy jego pomocy salon z kuchnią 24m. Chciałbym zamontować przednie kolumny na ścianie, stąd wydaje mi się większe konstrukcje odpadają. (Ponadto blisko do ściany)

Zresztą ten ampli nie miałby siły zasilić dużych frontów.

Zestaw ma generować miłe tło muzyczne. (cicho mam 3 miesięczne dziecko) chciałbym sprzęt używany gdyż na nowy w tej cienie szkoda pieniądze przeznaczać.

Filmy 45% muzyka 40% konsola, audiobook via Bt ok 15%.

Czego słucham -wszystkiego, Źródła to: Youtube, mp3, telewizor, tuner. Mam HK Adapt, adapter wifi/bluetooth. Zamierzam również od czasu do czasu odpalić audiobooka.

Źródła nie będą audiofilskie.

Chciałbym wykorzystać zestaw przy tworzeniu "nastoju" cichą ale dobrze brzmiącą "bliską"muzyką która wypełniałaby pomieszczenie nie tworząc hałasu, ani też natężenia dźwięku. (Chciałbym zmusić amplituner do odtwarzania stereo na 5.1 Da się w tym modelu?? Np przy słuchaniu radia z wbudowanego tunera?)

Odtwarzane będą Netflix, (ma produkcje 5.1) HBO GO, filmy z laptopa. Zestaw w późniejszym czasie będzie współpracować z Xboxem.

Z racji małej mocy ampli. (który jeżeli będzie potrzeba w przyszłości wymienię, to był mocno okazyjny zakup, nieplanowany) noszę się z myślą zakupu zestawu kolumn:

Wharfdale Dx-1 HCP

Tannoy Hcs-101 xp 5.1

i inne podobne..
    Może koda Harmony 5200 5.1?

Chciałbym dosyć żywy dźwięk, Kolumny planuję podwiesić na ścianie ze wględu na małe dziecko oraz oszczędność przestrzeni.