logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Format dzwonków w Siemens C62 i C65 - MP3 czy inny?

wrobelj 01 Wrz 2005 11:12 957 6
REKLAMA
  • #1 1782981
    wrobelj
    Poziom 18  
    Ocena: 53
    Witam!!! Jestem początkujący w telefonach komórkowych i mam takie: jakiego formatu są dzwonki w Siemensie C62 a jakiego w C65(czy to są mp3 czy inny format bo na stronie Siemensa ni jest napisane) .Za odpowiedż dziękuję.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1783176
    Sir.Paulo
    Poziom 12  
    Oba telefony nie mają mp3
    Mają midi, wave, amr
  • REKLAMA
  • #3 1783351
    norb86
    Poziom 21  
    Ocena: 8
    Jeśli chcesz midi do swojego telefonu, to zapraszam na moją stroną WAP na którą wejdziesz wprost ze swojego telefonu.

http://wap.wpg.pl/norb
  • REKLAMA
  • #4 1783364
    epol
    Poziom 26  
    Ocena: 13
    wrobelj napisał:
    Witam!!! Jestem początkujący w telefonach komórkowych i mam takie: jakiego formatu są dzwonki w Siemensie C62 a jakiego w C65(czy to są mp3 czy inny format bo na stronie Siemensa ni jest napisane) .Za odpowiedż dziękuję.

Zapraszam na forum siemensiak.pl tam znajdziesz wszystko co potrzeba Ci :)
  • #5 1787709
    wrobelj
    Poziom 18  
    Ocena: 53
    Witam!!! Jakie parametry trzeba ustawić przy konwersji mp3 na wav, tak żeby te telefony rozpoznawały tą muzykę?
  • REKLAMA
  • #6 2422416
    maniak1991
    Poziom 14  
    Ocena: 1
    najlepiej zeby to bylo w mono

Podsumowanie tematu