Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Napęd NICE SPIN 21 brama segmentowa

30 Sty 2019 16:39 243 4
  • Poziom 2  
    Witam. Bardzo proszę o pomoc. Posiadam bramę segmentową z napędem NICE SPIN 21. Od jakiegoś czasu podczas otwierania i zamykania bramy, zaczęła zatrzymywać się w różnych polożeniach. Musialem przez to kilkanascie razy naciskac na pilota, aby ja zamknac. Nadmienię, że brama ma już 10 lat. Zgodnie z instrukcją, która posiadam, przeprowadziłem fazę rozpoznawania pozycji. Robiłem wszystkie kroki zgodnie z instrukcją. Pomimo tego, brama wjezdzala na zderzak i zamiast się odbić od niego to pozostawała na nim. Przez pewien czas migały też 4 diody od L1-L4. Próbę ta powtarzałem kilka razy i zawsze było to samo. W końcu bramę musiałem zamknąć ręcznie i pozostawiając ja na nieskończonym programie zamknięcia. Bardzo proszę o radę.
    Czy ktoś z Was wie może jak zresetować napęd i przywrócić ustawienia fabryczne?
  • Poziom 24  
    Przy nieudanym zamknięciu jak zachowuje się żarówka w napędzie ? Jeśli napęd ma już parę lat wato by było wymienić elektrolity w centrali, to bardzo często powoduje ,,dziwne" zachowanie się central Nice.
  • Poziom 2  
    Żarówka jest przepalona od dłuższego czasu. Podczas programowania bramy czyli tak jak pisałem wyżej wydaje dziwny dźwięk, przypominający buczenie. Jak ją wykręce to dźwięk ustaje.

    A może potrafisz mi podpowiedzieć jak poprawnie zaprogramować ta bramę tak na chłopski rozum, bo być może robię jakiś błąd.

    Ja robię w ten sposób:
    Przy otwartej bramie przyciskami jednocześnie dwa przyciski jeden set i drugi close. Po około 3 sekundach jak brama ruszy puszczam te guziki i wtedy w tej fazie programowania kiedy brama się porusza dochodzi do jej zacięcia oraz bardzo częstego wjazdu i zatrzymania na górnym zderzaku.
  • Poziom 24  
    Centrala na bluebuss pierwszym krokiem jest rozpoznanie urządzeń czyli trzymamy naraz p1 i p2 następnie faza wyszukiwania położeń krancowych czyli trzymamy p2ip3. Jeśli po w czytaniu położeń napęd nie pracuje poprawnie albo nie dojeżdża do położeń krancowych masz albo uszkodzona centrale albo mechanicznie brama niedomaga. Wsadz żarówkę i instrukcje w dłoń, ta centrala ma auto diagnostykę gdzie ilość migniec odpowiada błędów
  • Poziom 2  
    Witam luk9753, wielkie dzięki za trafną poradę odnośnie wymiany elektrolitów. Zrobiłem jak mówiłeś i na nowych elektrolitach problem zniknął. Brama działa jak nowa. Temat uważam za zakończony.