logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Logitech Formula Force Ex nie działa force feedback - brak napięcia

Smakowitapajda 30 Mar 2019 18:46 2004 5
REKLAMA
  • #1 17876146
    Smakowitapajda
    Poziom 8  
    Witam mam pewien problem, chciałbym zaznaczyć że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o elektronikę itd. Otóż gdy 2 dni temu podłączyłem kierownicę wszystko śmigało, a dzisiaj kierownica sama w sobie działa nawet po podłączeniu zasilacza, czego nie można powiedzieć o efektach force feedback (dioda się nie zapala, kierownica nie cofa do punktu wyjścia). Sprawdziłem miernikiem zasilacz po czym rozkręciłem kierownicę i zacząłem sprawdzać po kolei wszystko. Między wejściem prądu na płytkę a wyjściem do silniczka (punkt 1 i 2 na zdjęciu) nie działa linia "czerwonego kabla", więc zacząłem sprawdzać wszystko po kolei pomiędzy i doszedłem do wniosku że "brązowy kwadracik"(punkt 3 na zdjęciu) nie podaje napięcia na jednym z lutowań (punkt 4 na zdjęciu). Więc iż jestem kompletnie zielony i nie wiem do czego to nawet służy, pomyślałem że lepiej zapytać kogoś bardziej doświadczonego :D Dzięki za wyrozumiałość i wszelką chęć pomocy.

Logitech Formula Force Ex nie działa force feedback - brak napięcia Logitech Formula Force Ex nie działa force feedback - brak napięcia Logitech Formula Force Ex nie działa force feedback - brak napięcia
  • REKLAMA
  • #2 17876192
    Pedros050
    Poziom 43  
    Ocena: 3930
    Ta kostka obok zasilania to bezpiecznik 1A Nr3.
  • REKLAMA
  • #3 17876198
    Smakowitapajda
    Poziom 8  
    To może być ewentualny sprawca problemu ?
  • REKLAMA
  • #4 17876234
    Pedros050
    Poziom 43  
    Zmień bezpiecznik jeśli jest przepalony i się przekonasz.
  • REKLAMA
  • #5 17877547
    Smakowitapajda
    Poziom 8  
    PITERRR napisał:
    Zmień bezpiecznik jeśli jest przepalony i się przekonasz.