Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Excel - kopiowanie tekstu do schowka

JaroFon 11 Apr 2019 04:14 954 4
  • #1
    JaroFon
    Level 23  
    Witam.
    Mam mały problem z jednym kodem który kopiuje mi zawartość tekstową z TextBox. Poniższy kod działa poprawnie na Office 2007, ale na Office 365 już nie. Po uruchomieniu kodu niby wszystko jest ok ale niestety w schowku nie ma skopiowanego tekstu. Jak poprawić kod aby poprawnie działał na obu wersjach Office?

    Code: vbscript
    Log in, to see the code
  • #2
    Maciej Gonet
    VBA, Excel specialist
    Niestety trzeba użyć API. Tu Link do wątku na innym forum dotyczący tego problemu.
  • Helpful post
    #3
    clubs
    Level 37  
    Czy 'txtPDF_List' to twój 'textbox'?
    Jeżeli tak to ominiemy ten 'klipbord'
    Code: vbscript
    Log in, to see the code
  • #4
    JaroFon
    Level 23  
    @clubs dzięki wielkie :) , na Office 365 teraz dział rewelacyjnie, jutro jeszcze sprawdzę czy działa na Office 2007, jednak Office 365 jest dla mnie ważniejszy
  • #5
    JaroFon
    Level 23  
    @clubs dzięki wielkie :) , na Office 365 teraz dział rewelacyjnie, jutro jeszcze sprawdzę czy działa na Office 2007, jednak Office 365 jest dla mnie ważniejszy

    Dodano po 7 [godziny] 3 [minuty]:

    Kod działa poprawnie na obu wersjach Office. Dzięki za pomoc