Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford5640 szarpanie sprzęgła pr -

22 Kwi 2019 13:23 192 7
  • Poziom 3  
    Witam. Mam problem z ciągnikiem rolniczym ford5640 , a dokładnie gdy podgrzeje mi się olej hydrauliczny to przy ruszaniu ciągnik szarpie ( nie równo zaczyna jazdę) szczególnie na tych szybszych biegach. Dodam jeszcze, że przy zmianie biegów bez sprzęgła nożnego na co niektórych biegach też troszkę podszarpuje, ale najbardziej denerwujące jest to że na rozgrzanym oleju przy ruszaniu sprzęglem nożnym ciągnik bardzo szarpie. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  • Poziom 32  
    5640 to chyba skrzynia 12 i zwykłe sprzegło?Czy dualpower?
  • Poziom 3  
    Z tego co mi wiadomo to chyba dualpower, ponieważ ciągnik na postoju, zgaszonym silniku nie stoi na biegu tylko na ręcznym hamulcu i ktoś mi tłumaczył, że pompa oleju musi dopiero wytworzyć ciśnienie oleju by skrzynia biegów zaczęła działać. Pedał sprzęgła jest na linkę.

    Dodano po 14 [minuty]:

    Chciałem jeszcze dodać, że na masce z boku pisze POWERSTAR SLE COOPADOU. Mam go od nie dawna i nie jestem zbytnio w temacie proszę o pomoc.
  • Poziom 32  
    Ile masz biegów? Albo zdjęcie dzwigni biegów.Powerstar to 16x16 ale w 5640 to troche dziwne..
  • Poziom 3  
    Dźwignie biegów są 3 pierwsza od lewej to jest jazda przód tył druga to biegi 1 do 4 i od 5 do 8na nim są przyciski żółw zając i trzeci to wolny szybki czyli terenowy szosowy. Ciągnik jest Ford New Holland 5640 rok produkcji 1992 napęd na przód silnik 4 cylindrowy bez turba.
  • Poziom 32  
    Czyli skrzynia 16x16 powershift.Skalibrować skrzynie biegow,odczytać bledy i tyle. O kalibracji to już tu było dziesięc razy.(wszystkie ciągniki z serii xx40ze skrzynią 16x16 kalibruje sie tak samo)
  • Poziom 3  
    Będę próbował skalibrować na razie dzięki odezwę się jak coś się wyjaśni.
  • Poziom 3  
    Witam. Próbowałem zrobić kalibrację wszystkich czterech sprzęgieł, ale udało mi się zrobić tylko trzecie i czwarte sprzęgło z tego co wyczytałem na forum to sprzęgło pierwsze i drugie robi się tak samo tylko nie przesuwa się drążka z prawej strony od samej kabiny do przodu. Ja tak robiłem i wyskakuje mi cały czas błąd U25 czyli nie przesunięta wajcha do przodu. Co robię źle że nie mogę skalibrować sprzęgła 1i 2?