Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Outlook 365 - Brak pełnej synchronizacji IMAP

Dj Haker 12 Cze 2019 12:54 108 0
  • #1
    Dj Haker
    Poziom 35  
    Jeden z komputerów w firmie ma problemy z synchronizacją skrzynki pocztowej (jednej na pewno, ale prawdopodobnie dwóch z różnych serwerów).

    Serwer home, program Office 365. Na thunderbirdzie wszystko wydaje się działać prawidłowo.

    Użytkownik utworzył sobie kilkadziesiąt podfolderów pod Skrzynką odbiorczą. Na komputerze wszystkie podfoldery i maile są widoczne, na serwerze tylko niektóre. Podczas synchronizacji (Wyślij/ odbierz) nie pokazują się żadne błędy.

    I teraz ciekawostka. Jak zrobię export konta do pliku pst to w tym pliku też brakuje tych maili, dokładnie tych samych, które nie poszły na serwer. Po otworzeniu w Outlooku pliku z backupem pojawia się dodatkowy folder "Błędy synchronizacji". Jest zawalony błędami, głównie 800CCCD2-0-0-733. Wydaje się, że jest to identyczny przypadek jak ten opisany w tym linku: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/3087...from-the-inbox-to-a-renamed-folder-in-outlook.

    To co próbowałem zrobić to utworzyć tymczasowy adres email w tej samej domenie i przekopiować na niego maile z głównego konta. Podfoldery skrzynki odbiorczej zostały przekopiowane do nowego konta na wysokości folderów głównych (nie jako podfoldery). Połowa przeniosła się bez problemu, po czym synchronizacja przestała działać. Ponownie pojawił się ten sam błąd synchronizacji.

    Jedyne rozwiązanie jakie widzę na chwilę obecną to przenieść się na Thunderbirda, na którym synchronizacja działa prawidłowo. Muszę tylko przenieść maile i podfoldery z pliku OST.

    Chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł jak naprawić Outlooka?