logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak stworzyć makro VBA w Excelu do ukrywania kolejnych wierszy?

morking 13 Sie 2019 10:28 1197 8
REKLAMA
  • #1 18112436
    morking
    Poziom 5  
    Ocena: 3
    Witam, mam problem z napisanie makra które chowałoby wiersze po kolei, tzn. jeden przycisk chowa 4 wiersz, po kliknięciu go ponownie chowa się także 5, po ponownym kliknięciu jeszcze 6 i tak dalej, drugi przycisk odrywa te wiersze od tyłu, czyli jeśli ostatni schowany wiersz to był wiersz nr 6 to go odkrywa, po kolejnym kliknięciu odkrywa wiersz nr 5 i tak dalej. Makro chowa wiersze niezależnie od wartości komórek, chodzi mi mniej więcej o pętle która chowa kolejne wiersze po każdym kliknięciu przycisku "schowaj 1 wiersz". Wiem że pewnie napisanie czegoś takiego jest banalne ale jestem nowy w VBA a potrzebuję szybko tego makra.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18112621
    PRL
    Poziom 41  
    Ocena: 924
    Kod: VBScript
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Cytat:
    a potrzebuję szybko tego makra

Na szybko, to można ukrywać bez makra...
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 18112837
    morking
    Poziom 5  
    Dziękuję za pomoc, a w jaki sposób zmienić ruch, żeby makro ukrywało je od tyłu: najpierw 6 po kliknięciu 5, potem 4 i tak dalej, a chowało najpierw 4 potem 5.... Chodzi mi o zamianę chowania z pokazywaniem wierszy.
  • #4 18112901
    PRL
    Poziom 41  
    Nie wiem.

Jak się zdecydujesz na efekt końcowy, to napisz...

Cytat:
    ukrywało je od tyłu: najpierw 6 po kliknięciu 5, potem 4 i tak dalej, a chowało najpierw

To jest jakaś różnica między ukrywaniem, a chowaniem?
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #5 18113039
    morking
    Poziom 5